6

2.1K 119 9
                                    

(Jungkook)

Ajj istenem mit tettem! Konkrétan bevallottam Jiminnek hogy én többet érzek iránta mint puszta barátság. Én nem akartam de valahogy kicsúszott.... ajjj. Jimin percekig nem is szólt semmit... ahjj gondolom teljesen lesokkolódott. Megértem. Mivel nem mertem a szemébe nézni és megmagyarázni ezt az egészet úgy tettem mintha aludnék. De ami meglepett hogy nem volt ideges sőt még a becenevemen szólított és utána velem aludt. Szóval nincs akkor baj ügye?
Holnap muszáj lesz beszélnem Taeval.

Másnap eléggé korán keltem. Nem akartam ChimChimet felkelteni ezért halkan kimásztam mellőle és lementem. Jin már a konyhában csinálta a reggelit Tae pedig a kanapén ülve nézte a Tv-t. A többiek gondolom még alszanak. Sóhajtva ültem le barátom mellé, aki egyből kikapcsolta a Tv-t és rám figyelt.

- na mi van?- vigyorgott.

-óriási hülyeséget csináltam Tae...

-mit?

-Tegnap este azt mondtam Jiminnek hogy ő sokkal fontosabb nekem mint egy barát. - néztem rá gondterhelten.

-aha, értem és ez hogy jött?

-hát úgy hogy bementem hozzá. Lefeküdtem mellé. Megkérdeztem meddig jutott a szöveg átírásával. Mondta hogy még csak a bemutatkozásig jutott. Aztán megkérdezte hogy én hogy állok. Elmondtam  neki hogy még csak én is ennyit írtam meg hogy te vagy a legjobb barátom. -sóhajtottam- erre  ő tökre felkapta a vizet és azt mondta hogy és ő mi? Valami pótlék? Mire én rávágtam hogy nem, ő sokkal fontosabb nekem mint egy barát. - magyaráztam. Tae csendben végig hallgatott majd kicsit elgondolkozott.

- én mit mondott rá?

- semmit! -fakadok ki- perceken keresztül csak hallgatott nem szólt semmit. Szerintem rendesen lesokkolta az amit mondtam.- sóhajtottam.

-és te se csináltál semmit?

-úgy tettem mintha aludnék hogy ne kelljen a szemébe néznem. Aztán....hirtelen megszólalt hogy " ezt hogy értetted Kooke?" De észre vette hogy "alszom"-mutattam idézőjeleket a levegőben- és elment zuhanyozni majd vissza jött befeküdt mellém és ő is elaludt. -mondtam el a teljes storyt.

-aha.... -mondta Tae- már csak egyvalamit nem értek.-simogatta az állát ami elég viccesen nézet ki.

-mit? -kérdeztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-mit? -kérdeztem.

-mi itt a probléma? -tárta szét a karját.

-hogy?

-figyel tökre látszik Chimen hogy zavarja amikor mi együtt vagyunk valószínűleg féltékeny. Ráadásul mikor azt mondtad hogy fontosabb neked mint én....lehet hogy lesokkolódott de az 100 hogy az örömtől. Ha annyira zavarta volna. Felkeltett volna és nem becézgetett volna.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now