2/1

1.5K 71 7
                                    

(Jungkook szemszöge)

Már jó pár hónap eltelt azóta a bizonyos drogos eset óta. Már nem kell gyógyszert szednem teljesen jól vagyok és éppen a srácokkal készülünk a szilveszterre. Yoongi és Hoseok elmentek piát venni. Jin és Dani sütiket sütöttek, a vacsorát már korábban megcsinálták. Tae lufikat fújta fel. Én a létrát fogtam amin Jimin állt és díszített. Ennél jobb feladatok nem is kaphattam volna. Nyugtot szívvel nézhettem a seggét és hogy ha rám szóltak akkor mondhattam azt hogy csak azt nézem mit csinál és figyelek hogy le ne essen. Namjoon pedig...hát ő csak járkált és nézelődött mivel Jin megtiltotta hogy bármit is csináljon mivel mindig mindent elront és tönkre tesz. Szóval ő csak volt és nézte amit csinálunk. Néha még bele is szólt (mintha értene hozzá) hogy a z a dísz ferde vagy hogy szerinte nem elég édes ez a krém és kéne bele citromhéj (egyikőnk se értette).

-Hmm...egy kicsit jobbra.-simogatta az állát miközben nézte Jimint. Szegénykém már ötödjére teszi át.

- a francba Namjoon nincs máshol dolgod? Nem érdekel hogy ferde! Így marad!-mérgelődött és megindult lefelé.

-Csak segíteni akartam...-motyogta Nam.
-Joone már megint nem bírsz magaddal? Hagyd Jiminéket dolgozni!- kiabált Jin a konyhába.

-miért van az hogy én vagyok a leader és mégis se érzem úgy hogy bárki is tisztelne ebben a házban. -mérgelődött.

-én tisztellek Hyung.-mondtam miközbe a lámpa alá raktam a létrát.

-Ne kíméld, nyalj be csontig.-morogta Chim miközben felmászott a létrára. Úgy látszik Nam sikeresen felbosszantotta.

-Nyugi baba.-csaptam rá seggére mire kissé megugrott és majdnem leesett de én hősiesen megtartottam. Az más kérdés hogy véletlen vagy hát lehet direkt de a fenekét fogtam meg. -na szóval.-fordultam Namjoonhoz.- okos vagy Hyung. Mindig jó tanácsokat adsz, viszont olyan vagy mint egy nagy gyerek.
-Köszi JK.-mosolygok Nam.-viszont nem tudom hogy ez most sértés volt vagy dicséret. -gondolkodott el.

-Jungkook! Meddig akarod még fogni a seggem? -förmedt rám Chim.

-Ó, észre se vettem.-csodálkoztam de nem húztam el a kezem.

-és nem akarod esetleg elengedni? -kérdezi.

-Mmm...nem. Azt hiszem nem.-ráztam meg a fejem. Jimin csak sóhajtott majd felkötötte az egyik lufit a lámpára majd lemászott és szembe fordult velem. Tenyeremet még mindig fenekén tartottam és mosolyogva néztem le rá.

-olyan szemét vagy. -motyogta.

-Miért is?-vigyorogtam és közel hajoltam hozzá. Ajkaink már majd nem össze értek de megálltam. Arcomon éreztem szapora légzését. Ezt nagyon szeretem a kapcsolatunkban. Már majdnem egy éve együtt vagyunk de még mindig ugyan olyan hatással vagyunk a másikra mint a kapcsolatunk elején. Jimin nem sokáig bírta, mohón kapott ajkaim után és vadul tépni kezdte.

-Há ne a gyerek előtt.- hallottam meg Yokngi hangját. Szóval megjöttek. Értetlenül fordultam oldalra amerre Yoongi is indult. Tae török ülésben ült az ablak alatt körülötte lufik voltak és ártatlanul pislogott fel ránk.

-úgy csináltok mintha Tae olyan ártatlan lenne.- mondta Chim.

-én nem mondtam hogy ártatlan csak azt hogy ne előtte. Ennyi. -csókolta meg Suga Taet.

-de azért ti csináljátok előttünk.-vigyorogtam.

-mondtam hogy érdekel? -kérdezte szarkasztikusan.

-Gyere Kooke díszítsük fel az udvart.-húzott ki Jimin. Felvettük a cipőnket meg a kabátokat mert azért már javába tél van. Kimentünk pár lufival a kezünkben és belekezdtünk. Én adogattam Jimin pedig fel rakta őket az ajtóra meg a keritésre.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now