7

1.9K 126 0
                                    

Miután befejeztük a reggelit, megvártuk hogy a kisbusz megjöjjön értünk majd elindultunk a stúdióba hogy begyakoroljuk a tánc lépéseket. Jungkook ugyan úgy mellém ült mint a múltkor csak most a térdem helyet a kezemet fogta meg. Mosolyogva hajtottam fejem a vállára és becsuktam a szemem. El se hiszem hogy tényleg együtt vagyunk. Olyan mint egy álom. Furcsa és valószerűtlen ez az egész. Sóhajtva fúrtam bele a fejemet Kook nyakába. Most olyan lehetek mint egy szeretett hiányos macska.

-Nah mi az? - kérdezte nevetve és közben megsimogatta a fejem.

-Ez most tényleg megtörtént? Mármint mi tényleg együtt vagyunk? -néztem bele gyönyörű barna szemébe. Jungkook csak vigyorogva nézet le rám. Majd megfogta az államat és egy csókot nyomott a homlokomra.

-igen.- mormogta végül a választ.

-Haajj olyan hihetetlen.-sóhajtom.

-Nekem az hihetetlen hogy viszonzod az érzéseim. -nevetett.

-Mié...-nem tudtam befejezni ugyanis Yoongi mérgesen fordult hátra.

-Ajj jesus hagyjátok már abba! Komolyan, heteken keresztül szerencsétlenkedtetek azon hogy egyikőtök sem vallotta be hogy mit érez. Most meg hogy végre együtt vagytok nem akarjátok el hinni! Ne legyetek már ennyire gyerekesen.

-Yoongi...-nézett rá rosszallóan Tae. -Hagyd őket! -Yoongi csak morogva előre fordult majd sértődötten nézet ki az ablakon. De mikor Tae átkarolta a kezét és hozzábújt. Egyszerűen adott egy puszit a fejére meg kicsit megpaskolta. És bár próbálta rejteni én láttam a szája sarkában bujkáló apró mosolyt. Annyira össze illenek.

-Mit akartál mondani Mochi?-zökkentett ki Kooke a fanolásomból.

-Mochi?- kérdeztem vissza.

-igen, olyan cuki vagy mint egy mochi.-vigyorgott.

-a mochi aranyos? -értetlenkedtem.
-igen és a kedvenc kajám na de mond már hogy mit akartál!

-ja...ömmm...izé..! miért olyan hihetetlen?-emlékeztem vissza korábbi beszélgetésünkre.

-Tudod én azt hittem hogy rájöttél mit érzek és ezért hidegültél el tőlem és voltál bunkó.

-Dehogy is! Én csak...! Öm... -érdeklődve nézet rám- Tudod...-sóhajtottam- féltékeny voltam Taera.

-Háh! Tudtam. Ügye meg mondtam Kook! - nézet hátra az említett vigyorogva.

-Mi lenne ha nem hallgatnátok ki a beszélgetésünket és fordulgatnátok hátra?-kérdezte Jungkook.- inkább egymással foglalkozzatok.-mondta.

-jól van na nem kell mindjárt felkapni a vizet...-mondta Tae és vissza fordult.

-Szóval miért voltál féltékeny? -mosolygott rám.

-hát mert vele többet foglalkoztál, És úgy gondoltam hogy inkább velem kéne törődnöd és engem kéne kényeztetned. Ut...

-Állj!- szakított félbe.- Mikor kényeztettem és Taehyungot?-mutatott előre.

-Ez engem is érdekelne.- fordult hatra MEGINT Yoongi.

-Egyszer se...-motyogtam vörösen. Suga bólintott és újra Taenak szentelte figyelmét. Fizikailag...szellemileg szerintem máshol járt.

-Akkor? -kérdezte Jungkook.

-Hát izé...nem kényeztetted de én úgy gondoltam hogy engem kéne.-pirosodtam el még jobban. Jungkook csak önelégülten vigyorgott. Mire megakartam csapni de ő lefogta a kezem és össze kulcsolta az ujjainkat.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now