3 hét telt el azóta hogy Jiminnel együtt aludtam. Azóta nem történt semmi. Sőt. Jimin még távolság tartóbb lett. Egész nap a szobájában van. Az asztalnál evéskor nem mellettem hanem Namjoonnal szemben ül. Lehet hogy észre vette hogy mit érzek és most undorodik tőlem? Remélem nem.... Tae persze észre vette hogy milyen lehangolt vagyok Jimin miatt és ezért le nem száll rólam. Komolyan. Nem elég hogy egész nap rajtam lóg. De már a szobámba is befészkelte magát. Persze hálás vagyok neki. Remek barát...na de hogy tegnap velem akart fürödni mert hogy szerinte mekkora poén már és hogy a múltkor Yoongit is rá tudta venni. Itt persze néztem egy nagyot. De aztán Suga megmagyarázta hogy amúgy V addig úgy se hagyta volna békén míg bele nem megy. Ő pedig már aludni akart, meg amúgy is mindegy neki. És hát igaza van. Sugát nem érdeklik a részletek csak minél előbb fürödhessen aztán meg aludhasson. Ő ilyen. Na de én nem. nekem van egy intim szférám. Mondjuk Jiminnel szívesen fürödnék együtt. Olyan jól nézhetnek ki a víz cseppek a kockáin. Elképzelem ahogy a víz végig fut a vállán le a mellkasán a hasán izmos combjain. Ahhh..basszus milyen szűk lett a gatyám.
-Hé Kook figyeljél már- lök meg oldalról Taehyung. Éppen a szobámban vagyunk és játszunk. Eszembe jut amikor Jimint tanítottam játszani. Olyan jó illata volt. Hirtelen kopognak.
-gyere! -kiabálom ki és várom hogy Jimin belépjen. Onnan tudom hogy ő az, hogy csak ő szokott kopogni. Csak ő tartja tiszteletben a magán szférám. Mindenki más csak úgy beront. Ezért is szeretem annyira Chimet. A kilincs lenyomódik az ajtón pedig belép életem értelme. Megvetően és gúnyosan végig néz rajtunk majd végül megszólal.
-Jin üzeni hogy kész az ebéd. -mondta majd már el is ment. Sóhajtva dőltem hátra az ágyamon.
-Tae. Azt hiszem Jimin rájött.
-mi? -értetlenkedik barátom.
-mostanában furán viselkedik. Elkerül, nem szól hozzám, most is tök gúnyosan nézet rám. Szerintem rá jött hogy szeretem és undorodik tőlem
- Jungkook te rémeket látsz. Azt nem tudom hogy a mi kis törpénknek mi baja ahogy azt se hogy rájött-e a kis titkodra vagy sem. De az biztos hogy ha még tudná is nem ítélne el. Hisz Namékat se ítélte el. Sőt. Te is láttad milyen csillogó szemekkel nézet rájuk.
- jó ez igaz. De akkor mi baja? -kezdek el kétségbe esni.
-nem tom..kérdezd meg tőle.
-de nem merem...-mormogom. Tae éppen mondana valamit ha nem vágódik ki az ajtó ( ennyit a magán életről) és ront be Jin egy fakanállal.
-gyermekeim! Mit nem értetek azon hogy kész az ebéd!? Nyomás le kajálni!- kiabált ránk.
-bocsi Hyung, csak beszélgettünk. -mondtam és már mentem is le. Jimin megint Nammal szemben ült. Gondoltam egyet és direkt V-vel szembe vagyis Jimin régi helyére ültem. Így eléggé közel ültünk egymáshoz. Éppen hogy elkezdtünk enni amikor Jimin hirtelen felállt.
-Yoongi-hyung cserélünk helyet!?-kérdezte. Mindenki elképedve nézte Chimet.
-Nézd Jimin, én csak szeretnék nyugisan meg ebédelni...szóval mi lenne ha kihagynál a kis szerelmi vitádból a maknaeval? -mondta Yoongi halál nyugodtan majd tovább evett. Bennem még a vér is megfagyott. Yoongi...tudta? Ha ő tudta akkor Jimin is. Vagy ha nem most már biztosan tudja. Jimin vörös arccal ült vissza a helyére. Biztos dühös rám. Megfogtam a tányéromat és vissza ültem Hobi mellé. Az ebéd kínos csendben telt el. Senki se szólt.
Miután végeztünk mindenki ment a dolgára. Yoongi valami új számot írt a "genius lab"-ban. V, J-Hope szobájában volt. Én is mentem a sajátomba. Unatkozok. Vajon Jimin mit csinál? Lehet nyitnom kéne felé...össze szedtem magam majd oda mentem Jimin és Tae szobájának ajtajához. Bekopogtam majd egy "gyere" után be is mentem. Jimin felpillantott rám a telefonjából majd gúnyos mosolyra húzta a száját.
-Szia-köszöntem.
-Szia. Mit akarsz? -kérdezte egyből.
-Unatkozok-vakartam meg zavaromban a tarkómat.
-aha, akkor miért nem V-vel vagy? Mostanában nagyon elvagytok...
-ő Hoseok-al van.-ültem le az ágya sarkára.
-Óh értem! -ült fel miközben gúnyosan nevetett.- ha nincs ló jó a szamár is ügye Jeon Jeong Guk. - a rendes nevemen szólított? Még sose csinált ilyet... és mi az hogy ha nincs ló jó a szamár is!?
-miről beszélsz Jimin!? -emelem meg kicsit a hangom.
-tök mindegy!- áll fel Jimin mire én is. - menj a te kis Taehyungodhoz ha unatkozol, engem pedig hagyjál békén! - finoman ki tessékelt az ajtón vagyis konkrétan ki dobott az ajtón.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...