(Jimin szemszög)
-Ugyan már ezt kibaszottúl nem csinálhatod!-veszekedett Yoongi a Gods menedzserével ugyanis az le akart minket venni a mai koncertről. Közben a háttérben a rajongók sikongattak és a mi nevünket kiabálták.
-De igen megtehetem. Az egyik tagotok heroinozik és ebből már egyszer probléma is volt, nem kockáztathatok.
-Ennek semmi köze a droghoz igaz?-kérdezte gúnyosan Nam.
-Elmondom mi lesz.- jött oda hozzánk Junseo és a banda többi tagja is, akik eddig csak a háttérből figyeltek.- Ti öreg köcsögök össze pakoljátok a szarotokat, elviszitek innen a szaros zászlókat és elmentek a faszba a koncertünkről!-kiabálta a végét és közben végig is nézet rajtunk. Végül Jungkooknál állt meg, aki hát nos. Elég ideges volt.
-Oh igen akkor sok sikert az 500 fős koncerthez.-vágott vissza, utalva arra hogy a Godsnak alg maradtak rajongói.
-Gyerünk srácok az emberek már fizettek hogy lássanak minket...csak énekeljünk.-próbálta menteni a helyzetet Hope.
-Bazd meg, te meg a pózer seggű bandád!-kiabálta le Junseo.
-Basszátok meg!-mondta Jungkook mire a Gods tagjai nekünk estek, viszont a biztonságiak hamar leszedték rólunk. Yoongi megfogta az egyik gitárt ami a tartóban volt, Jungkook is ugyan így cselekedett és elkezdték méregetni a Gods turné buszát. Ügye nem? Egymásra néztek majd bólintottak és a gitárokkal elkezdték szétverni a buszt. A Gods-osok egyből leálltak a kiabálással és megrökönyödve nézték ahogy Yoongiék szétverik a buszukat. Mi persze csak vigyorogtunk és szurkoltunk nekik.
-Te kibaszott fasz!-intézte szavait Yoongi Junseonak miközben eldobta a gitárt. Basszus mekkora botrány lesz ebből. Már előre látom. De a rajongóknak tetszik.
-Jimin, dobj ide még egyet-intett nekem Jungkook mire én már cselekedtem is.
-Hívom BangPD-t! Végetek van!-kiabált a menedzser. Erre a fiúk csak még egyet bele vertek a buszba. Közbe megjött SeJin is és rémülten nézet körbe.
-Most azonnal hívom!-mutogatta a telefonját.-Végetek van! Le vagytok véve a koncertről! Vége! Azonnal hívom!
-Mi a franc történt?-kérdezte Sejin.
-Nem hallottad? A műsort lefújták.- mutatott a Godsra és a menedzserükre Jungkook.
-Le vettek minket a koncertről és még nekünk is támadtak.-mondtam.
-Micsoda? Ezt nem teheti meg.-nevetett fel hitetlenül.
-Mégis megtették.-mondta Nam.
-Namjoon, a koncertet törölték mit akar mondani erről?-támadott le minket egy tudósító.
-We're back.- válaszolt Nam angolul és hat meg kell mondani....nagyon menő volt.Közben a Gods menedzsere felhívta BangPD-t.
-Ezt kérte a bandám mégis mit vársz tőlem?-beszélt a telefonba.- Jó..értem..igen..oké..-és ezzel le is rakta.
-Szóval?-ment oda nagyképűen Junseo.- mit mondott.
-Azt hogy jobb lesz ha újra gondolom ezt az egészet és keresek egy másik munkát. Titeket pedig vár az irodájába a BTS-el együtt. A koncertet elnapolják.
-a buszotoknak lőttek háá!- akasztott fel két csaj egy bts zászlót a buszra.- Bangtan Boys!-kiabálták míg nem jöttek a biztonságiak és elvitték őket.
..............
-Vagy mi, vagy ők!-jelentette ki Junseo idegesen mikor már mindannyian Bangpd irodájában voltunk.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...