5

2K 126 5
                                    

(Jimin szemszög)

Nagyon bántott hogy Jungkook többet foglalkozik Tae-val mint velem. Igen féltékeny voltam! Azt akarom hogy csak velem foglalkozzon! Nem tudom miért....egyszerűen csak  vágyok az érintésére ennyi. Mikor bejött a szobámba örültem hogy végre velem is foglalkozni fog....de aztán hamar rájöttem hogy csak azért jött be hozzám mert Tae éppen Hobival volt. Fájt. Nagyon a fájt a tény hogy engem csak valami pótléknak használ. Miután kiküldtem hosszú perceken keresztül csak folytak a könnyeim. Aztán mikor a buszban mellém ült...saját akaratából, és még a térdemet is megfogta. Olyan boldog voltam. De aztán persze ez a boldogság se tarthatott örökké mert Sejin közölte hogy Vkook-ot fognak fotózni. Azonnal lehervadt a mosoly az arcomról..de aztán olyan történt amire egyáltalán nem számítottam. Jungkook elkiáltotta magát hogy "Ne". Elképedve néztem rá ahogy a többiek is. Majd mikor dadogva közölte hogy inkább Jikook-ot akar....a szívem majd kiesett a helyéről. És még a menedzser is bele ment!!! Aztán mikor csináltuk a képeket olyan zavarba voltam...mikor Kook ajkai csak pár miniméterre voltak. Úgy megszüntettem volna azt a távolságot az ajkaink közt. Majd mikor az ölébe ültem meg az ágyon a csípőjén...olyan szinten elöntött a forróság...azt hittem ott gyulladok meg így miután végeztünk gyorsan kirohantam a mosdóba. Éppen az arcomat mostam amikor nyílt az ajtó. Reméltem hogy nem Kooke az. Nem hiszem hogy tudnék most parancsolni a testemnek. Szerencsére Jin volt az. Megkönnyebbülve fújtam ki a levegőt.

-Mi a baj Jimine?- kérdezte.

-Nem tudom...mostanában olyan furán érzem magam...-motyogtam.

-Beteg leszel? Rosszul vagy?-kezdett el egyből aggódni. Nem is ő lenne.

-Nem Hyung, nyugi. -nevetem.

-Aha, nevetsz, úgy hogy nagy baj nem lehet.- mosolygott.

-Hát az attól függ...-motyogtam piros fejjel.

-Mitől?- faggatott tovább.

-Furán érzem magam Jungkook közelében...és....furcsa gondolataim, álmaim vannak vele kapcsolatban...- szinte már suttogtam a végét. 

-Ezt kifejtenéd bővebben?  Hogy érzed magad a közelében?

-Hát...zavarba jövök, vágyok az érintésére....féltékeny vagyok Taehyungra...azt akarom hogy Kook csak velem foglalkozzon...

-Aham...és milyen gondolataid, álmaid vannak?

-Hát...-pirulok el.

-Naaa...-vigyorog Jin.

-Néha arról fantáziálok hogy milyen  lehet vele csókolózni...és egyszer...azt álmodtam h-hogy..-nyelek egy nagyot.-hogy lefekszem vele.- össze szorítom a szemeimet. Most nem merek Jin szemébe nézni. Pár perc múlva megérzem ahogy Jin magához ölel.

-Jimin, ebbe nincs semmi rossz. Te szerelmes vagy Jungkookba, és ez jó.- mosolyog rám.

-De ő csak barátként tekint rám...vagy még annak sem. Mostanában....kivéve a mai napot...észre se vesz.-hajtom le a fejem. Fáj hogy ennyire eltávolodtunk egymástól. Ráadásul még csak észere se vettem hogy mikor és hogy. Szinte egyik napról a másikra minden megváltozott. Jungkook inkább Tae-val volt én pedig...én meg teljesen befordultam.

-Hogy őszinte legyek Chim...te se kerested hű de nagyon Jungkook társaságát. Egész nap csak a szobádban voltál és telefonoztál. Még az asztalnál is el ültél mellőle. Mikor pedig közeledett hozzád, helyet akartál cserélni Yoongival. 

-Egyszerűen nem  nem volt lelkem végig nézni ahogy Taehyungal egyetlen pillantással megbeszélnek dolgokat!-fakadok ki. -Ahogy össze-össze pillantgatnak...- mormogom.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now