(Jungkook szemszög)
Az ágyamon ültem és tenyerembe temetve az arcomat sírtam. Mindent elrontottam. Valaki halkan kopogott. mondtam egy "gyerét" mire nyílt az ajtó és Jin lépet be. Leült mellém és elkezdte simogatni a hátamat. Bőgve bele bújtam a mellkasába mire ő csak átkarolt.
-Én nem akartam Jin!- sírtam.
-Mi történt?- kérdezte.
-Rosé felhívott egy teára. Mire én igent mondtam. Aztán a kanapén találtam egy tűt. Azt hittem hogy valami betegsége van de kiderült hogy heroinozik. Előttem lőtte be magát aztán rávett hogy én is próbáljam ki.-szipogtam.
-Jungkook! Mond hogy nemet mondtál! Ügye nem próbáltad ki?- lett egy kicsit ideges....vagyis nem is ideges inkább csak aggódik.
-Én...- elhúztam a számat és nem néztem rá. Jin fájdalmasan sóhajtott.- Nem akarod ezt a többieknek is elmondani. Jobb ha tudják az igazat.-Én csak bólogattam. Jin fel akart kelni gondolom hogy szóljon a többieknek de nem hagytam.
-Ne.-nyöszörögtem.
-Jól van.- sóhajtott és elővette a telefonját.
-Írtam Namjoonnak hogy a többiekkel együtt jöjjenek ide.- bólintottam. Pár perc után meg is jöttek. Volt aki aggódva nézet vagy csalódottan vagy undorodva.
-Halljuk.- Mondta Yoongi hidegen. Nagyot nyeltem és elkezdtem.
-Sz..szóval, Rosé felhívott magához teázni..
-Tch..- ciccegett Tae.
-Én felmentem. Aztán fent a kanapéján találtam egy tűt. Úgy gondoltam hogy van valamilyen betegsége...de nem. Heroinozik.-Itt mindenki megdöbbent.- Belőtte magát és rá akart venni hogy én is...próbáljam ki.- Most már mindenki aggódva figyel.
-Kook...-suttogta Tae.
-Megtettem.-jelentettem ki.
-Jól vagy?- kérdezte Nam.
-Igen.-mondtam.- Hamar éreztem a drog hatását. Rosé rám mászott. Én leakartam állítani! Kétszer is eltoltam és rá is szóltam!- Néztem rájuk kétségbeesetten.
-Elhisszük.-mondta Suga. Kicsit megkönnyebbültem hogy legalább ők elhiszik.
-Aztán teljesen elsötétült az agyam. Hagytam hogy azt csináljon velem amit akar viszont én nem viszonoztam semmit! Végig Jiminen gondolkoztam komolyan! A nevét kiabálva mentem el!- estem megint kétségbe és előjöttek a könnyeim-aztán....egyből tudatosult bennem hogy mit tettem. Rosé még akart velem enyelegni de én eltoltam és megmondtam neki hogy soha többet ne jöjjön a közelembe. Eljöttem onnan. Próbáltam hívni Jimint de nem vette fel. Hazáig rohantam...akkor mondta el Nam hogy Jimin itt van.
-Ahjj...istenem.- sóhajtott Nam.- Nem tudom mi lesz ebből. -Tae leguggolt elé és szorosan megölelt.
-Hagyd hogy Jimin kicsit megnyugodjon és feldolgozza ezt az egészet.-veregette meg a hátamat Yoongi. Szipogva bólintottam.
-hol van most? -kérdeztem.
-Egy hotelben.-mondta Jin.
-értem-motyogtam.-koncertekre jön?
-valószínűleg.-mondta Nam.- nem lesz könnyű, egyikőtöknek se. De biztos vagyok benne hogy megoldjátok.
-remélem. Mennyi koncert van még? -kérdeztem.
-kettő. Egy Japánba és az utolsó itt. -mondta. Én csak bólintottam.
-menj zuhanyoz le. Holnap után megyünk Japánba addig pihenj. -mondta Hoseok és már el is ment Daniellel. Sóhajtva felálltam majd magamhoz vettem egy pólót és egy alsónadrágot.
-akkor mentem. - mormogtam és mentem is a fürdőbe. Meg engedtem a kádba a vizet majd levetkőztem és elmerültem benne. A forró víz égette a bőrömet, de nem baj. Minden egyes nyomot amit az a nőszemély csinált el akarok tüntetni. Erősen elkezdtem sikálni a bőröm és vagy egy tubus tusfürdőt elhasználtam. Kiszálltam majd miután felöltöztem alaposan fogat mostam és kiöblítettem a számat. Fogtam a ruháimat amiket ma hordtam és a konyhába mentem. Fogtam egy doboz gyufát és kimentem az udvarra. Ledobtam a ruhákat az aszfaltra ami a kapu és az ajtó között van és meggyújtottam. Leültem a lépcsőre és csak néztem ahogy égnek.
-Meg fogsz fázni.-hallottam meg legjobb barátom hangját.
-Nem érdekel.-mondtam. Tae leült mellém és együtt néztük a lángokat.
-hogy hogy elégeted a kedvenc pulcsid?
-mindent elakarok törölni amihez hozzáért. -morgom.
-így már értem hogy mitől ilyen vörös a karod. A péniszedet is lesikáltad? -kérdezte kuncogva.
-legszívesebben levágnám.-mondtam komolyan.-bele halok a tudatba hogy abban a ribancba volt.
-gyere menjünk be. -állt fel és nyújtotta a kezét hogy segítsen.
-oké.-fogtam meg a kezét és felálltam. Bementünk a házba majd elindultunk a saját szobáink felé. Befeküdtem az ágyamba de amint lecsuktam a szemem újra magam előtt láttam Rosét ahogy rajtam lovagol. Hirtelen elkapott a hányinger. Kirohantam a wc-re és hánytam. Szinte minden kijött belőlem.
-úristen Kook! Jól vagy?-rohant be Jin.
-igen...azt hisz...-nem tudtam befejezni mert megint hánytam. Jin oda jött és elkezdte simogatni a hátam.
-jól van. Add ki.-miután végeztem kimostam a számat és bevettem a gyógyszert amit Jin adott.
-próbálj meg aludni.-mondta Jin.
-nem hiszem hogy menni fog. Ha lehunyom a szemem Rosét látom és elkap a hányinger.
-aludj el Jiminre.-mosolygott.
-hogy? -értetlenkedtem.
-tedd be valamelyik dalunkat amibe Jimin sokat énekel.
-hmm...ez jó ötlet. Vagy nézek róla valamilyen videót.
-akár. Na szia. Namjoon már vár. -ment be a szobába. Követtem a példáját és én is lefeküdtem. Beraktam egy "Jimin cute moments"-es videót és arra aludtam el. Másnap elég későn keltem. A többiek már ebédeltek.
-szia Kook, hogy aludtál? -kérdezte Jin miközben a kezembe nyomot egy bögre kávét.
-sehogy.-mormogtam.
-Hyung...-kezdtem bele pár perc után.- melyik hotelbe van? -kérdeztem.
(Jimin szemszög)
Este semmit nem aludtam. Namjoonnal beszéltem. Azt mondta hogy Jungkook nagyon ki van és hallgassam meg...de én nem akarom. Nem akarom látni. Nem akarom hallani a gyönyörű hangját és nem akarom érezni azt a kellemes illatát amik magához ölel. És tessék megint sírok. Holnap elméletileg szabadok vagyunk szóval akár az egész napot átsírhatom és felkészülhetek Jungkook látványára.
Így történt hogy egész este csak forgolódtam. A fejembe hallottam Kook és annak a ribancnak a sóhajait.Másnap olyan 7 körül elaludtam és délután 5-kor keltem fel. Holnap majd jönnek a fiúk értem a kisbusszal. Azt hittem hogy mára már nem fog annyira fájni. De tévedtem. Nem tudom hogyan fogok holnap Jungkook közelében lenni. Biztos vagyok benne hogy amint meglátom elsírom magam.
Gondolkodásomat egy halk kopogás zavarta meg....
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...