Másnap reggel már hajnalban felkeltem. Jimin úgy ölelt mint valami kígyó. Teljesen rám tekeredett. Kicsit megpróbáltam kimászni alóla de csak még jobban szorított. Végül feladtam átöleltem a derekánál és gondolkoztam. Alig hogy össze jöttünk már is szét választanak. Nem sokkal később Jin robogott le a lépcsőn. Mikor meglátta hogy Chim kb. úgy tekeredik rám mint egy kígyó, elmosolyodok majd elő vette a telefonját és csinált rólunk egy képet. Éreztem hogy Jimin szorítása enyhül, úgy hogy megint megpróbáltam lehámozni magamról. Ezúttal sikerült úgy hogy bementem segíteni a konyhába.
-szóval akkor jól sikerült az este? -vigyorgott Jin.
-igen, köszi még egyszer Hyung.
-Semmiség. -legyintett.
-Nammal mi újság?-érdeklődtem. Jin csak sóhajtott.
-Mostanában nem igazán van időnk egymásra. Csak este vagyunk úgy igazán együtt...de akkor meg mind a ketten túl fáradtak vagyunk.
-de ma nincs semmi programunk nem? Most tudtok egy kicsit egymással foglalkozni. - Jin szeme felcsillant gondolom elfelejtette hogy ma nem hívtak be minket. Ám ekkor Nam jött le a lépcsőn egy boxerben meg egy pólóban. Éppen telefonált.
-igen... értem... persze. -ásított. - nem dehogy...persze. viszlát. - nyomta ki a telefont majd adott Jinnek egy puszit és leült az asztalhoz.
-eléggé fáradtnak tűnsz Hyung. - ültem le hozzá.
-Nem aludtam valami sokat. -ásított.
-Nem fekszel vissza egy kicsit? -simított a vállára Jin.
-Lehet hogy egy kicsit ledőlök Jimin mellé. Ha nem baj. - nézet rám.
-Dehogy menj csak.- legyintettem. Namjoon kómásan felkelt és befeküdt Chim mellé.
-Folytassuk a reggelit.-mondta Jin.
-Oké... amúgy mit csinálsz?- néztem át a válla felett.
-Dangót.- válaszolta.- Tegnap este rájöttem hogy tök régen volt, meg Taehyung panaszkodott is hogy miért csak nektek csináltam.
-Király. -vigyorogtam.
-Ha gondolod csinálhatsz rizsgolyókat.-mosolygott és egy adag megfőzött rizsre mutatott.
-Oké. -lelkesedtem be és neki álltam. Már vagy 20 perce szenvedtem egyel.- Hyung! Hogy rakod bele a közepébe az epret?- néztem rá kétségbe esetten. Jin oda lépet hozzám majd fogott egy epret és megmutatta hogyan kell.
-óóó köszi.- mosolyogtam és elkezdtem csinálni. Már vagy 1-2 órája csinálhattuk a kaját, végül sok édességet csináltunk.
-Szerintem ennyi elég lesz.- néztem elégedetten a tálcákra.
-Igen, köszi a segítséget.- törölte meg a kezét Jin.
-ÁÁÁÁÁÁÁ!- hallottunk egy hatalmas kiáltást. Gyorsan a nappaliba rohantunk ahol Jimin ijedten ült felhúzott térdekkel a kané sarkában míg Namjoon álmosan törölgette a szemét.
-Hogy kerültem Namjoonnal egy ágyba!?- kérdezte Jimin. Oda sétáltam hozzá majd szorosan megöleltem.
-Nyugi Mochi...csak előbb keltem és segítettem Jinnek a reggeliben. Nam pedig nem aludta ki magát így kicsit ledőlt melléd.
-Ohh...bocsi Hyung.- nézet Jimin a fáradt leaderre.
-Semmi baj Jimin.. -legyintett Rapmon.- Már úgy is fel kellett kelnem. Ébresszétek fel a többieket. Reggelizzünk aztán öltözzetek mert behívtak minket egy interjúra valahova az ország másik végére. -dörzsölte meg az arcát. Jin sóhajtva ment fel az emeletre.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...