(Jimin szemszög)
Ma megint csak egész nap forgattunk. Vagy hússzor el táncoltuk a koreot. Már nagyon fáradt vagyok, de mégis imádom ezt csinálni. Kiváncsi vagyok hogy milyen lesz a klipp. Pár dologról tudunk hogy benne lesz példáúl hogy Namjoonra majd tesznek filtereket. Meg hát ügye helyszíneket is látjuk hogy hol forgatunk, de nem tudjuk hogy hogy lesznek benne melyik résznél. Szóval ja kiváncsi vagyok. Most éppen egy egy órás szüneten vagyunk. Van aki mászkál, ül, eszik,iszik, alszik,beszélget, szóval ja mindenki mást csinál. Tae és Hoseok a háttér táncosokkal nevetgél valamin. Namjoon és Yoongi a kamerába beszélnek az "Idol"-ról. Jin menedzser hyungal eszik. Én pedig Jungkookot keresem. A telefonom megrezzdűl a zsebembe én pedig majdnem szívinfarktust kapok mert váratlanul ért.
Kooke♥: Kövesd a szirmokat.
Ennyit írt. Milyen szirmokat? Elkezdtem nézelődni, járkálni de semmit nem találtam. Lehet csak szórakozik. Futott át az agyamon a gondolat, viszont hamar el is hesegettem mivel az öltöző kocsinál megláttam egy virág szirmot és tőle nem messze még eggyet és még eggyet. Követni kezdtem őket. A szirmok egy hatalmas bokorhoz vezettek. Mi a fene?
-Kook!-néztem körbe.
Kooke♥:gyere csak hercegnő.♥;)
Hova? A bokorba? Ez hülye. És mi az hogy hercegnő!? Max herceg.
-Jungkook ez nem vicces. Hol vagy?-mérgelődtem
Kooke♥:csak kövesd a szirmokat Mochi.
Na jó most már aztán elegem van. Komolyan azt akarja hogy mászak be egy bokorba? A stylist ki fog nyírni. Meglepetésemre tök könnyű volt átmászni a bokron. Csak egy ágat kellet félre tólni. Mikor már sikeresen kimásztam és néztem volna körbe egy kéz eltakarta a szemem.
-Jungkook ne szórakoz-szóltam rá.
-én nem szórakozok.-mondta és kicsit alrébb húzott. -nézhetsz.-suttogta édesen és elengedett. Egy kis bokrokkal elkerített részen voltunk. A fű gyönyörű zöld volt és volt egy hatalmas fa is ami alatt volt egy pokroc tele étellel. Gyönyörű volt. Megfordultam és megöleltem Jungkookot.
-ez elképesztő. Hogy találtad? -motyogtam mellkasába.
-vicces történet.-vakargatta meg a tarkóját.- sétálgattam, éppen téged kerestelek. Mikor megbotlottam és bele estem vagyis hát tulajdonképpen átestem a bokron. -mondja mire felnevetek.
-nah! Nem is érdekel hogy jól vagyok e?-sértődött meg.
-ahogy elnézem jól vagy.-mosolyogtam mire ő is mosolyra görbítette ajkait.
-gyere.-fogta meg a kezem és a plédhez húzott. Leültünk és enni kezdtünk.
(Jungkook)
Mikor már végeztem a kajával Jiminre pillantottam. Olyan gyönyörű. Ahogy itt ül ezen a kis réten a fa árnyékában. Elképesztő. Ő is rám pillant majd mosolyogva közelebb ül és a vállamra hajtja a fejét. Átkarolom derekát és az ölembe húzom, majd neki dőlök a fa törzsének. A nyugodt pillanatot a Chim telefonja zavarja meg. A következő pillanatban már csak azt látom hogy Jimin felfelé tartja a telefont.
-mit csinálsz? -támasztom meg az államat a feje tetején és úgy nézek a kamerába.
-Nam kérdezi hogy hol vagyunk.-mosolygott a kamerába majd csinált egy képet és elküldte Namjoonnak.-kész.-fúrta fejét a nyakamba. Kellemesen sóhajtottam fel és kicsit szorosabban öleltem magamhoz. Behunytam a szemem és csak élveztem a kellemes időt és Chim közelségét. Pár perc után nedves csókokat éreztem a nyakamon.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...