2/28

1K 55 5
                                    

Ezt a képet muszáj volt beraknom XDD



(Jimin szemszög)

Másnap előbb keltem fel mint Jungkook. Óvatosan ki keltem mellőle és a fürdőbe siettem. Meg mostam az arcomat majd csak a tükörképemet vizslattam. A szemeim fájtak és kissé be is voltak dagadva. Hát igen ez van ha sírva alszol el. Kimentem a nappaliba, már páran itt voltak. A hangokból ítélve Jin éppen reggelit csinál és Nam segít neki. Hoseok és V az asztalnál ülnek és beszélgetnek.

-Jó reggelt!-csatlakozom hozzájuk.

-szia. Láttam végül Kookkal aludtál.-mondja Hoseok.

-Ott ült az ajtónk előtt. Ott akart aludni hogy vigyázhasson rám.-pirulok el.- Én csak nem akartam hogy megfázzon.-motyogom.

-Nézd hogy pirul!Nézd hogy pirul!-mutogat rám izgatottan Tae.

-Hát nagyon össze voltatok gabalyodva.-nevet Hope.- azt se lehetett tudni hogy melyik testrész kié.

-Reggelt!-jön le Jungkook. Mintha kicsit jobb kedve lenne.- Szia Chim.-köszön nekem külön és leül mellém. Mi a...

-Hello.-motyogom és zavartan nézek Hobiékra.

-Hogy aludtál?-karol át és nyom egy puszit az arcomra.

-Ö, Jungkook mit csinálsz?-emelem le magamról a kezét.

-csak megkérdeztem hogy aludtál.-néz rám értetlenül.

-hát persze.-motyogom. Tae elment felkelteni Yoongit, közbe Jin kihozta a reggelit ami tükör tojás volt és szalonna. Lassan mindenki leült az asztalhoz és enni kezdtünk.

-Ma már megyünk próbálni.-jegyzi meg Namjoon.

-Ahjj nem akarok...-fekszik rá az asztalra Taehyung.

-Muszáj.-mondta a leader.- az Armyk számítanak ránk.

-Tudom.-sóhajt.- akkor...-néz rá az órára.- még van másfél óránk ügye?

-igen, de az alatt készüljetek el jó? Nem akarok senkire se várni.

-oké-mondtuk szinte egyszerre. Miután befejeztük a kajálást mindenki ment a saját dolgára. Mi Hobival felmentünk a szobánkba. Mindketten elfeküdtünk Hoseok ágyán és telefonoztunk. Kopogásra figyeltünk fel, de válaszolni se volt időnk Jungkook már be is nyitott.

-Jöttök filmezni?-kérdezi.

-Aha. Chim? -pillant le rám Hobi.

-Ahh...-sóhajtok és kissé nyűgösen bele bújok mellkasába.- fáradt vagyok.

-Nah gyere.-kérlelt de én csak fájdalmasan felnyögtem. Hirtelen csak azt éreztem hogy valaki, felemelt.

-Ko...Kook.-lepődök meg.-engedj el! Mit csinálsz?-kapálózok.

-Azt mondtad fáradt vagy. Gondoltam akkor leviszlek.-mondja én pedig már annyira kapálózok hogy egyszerűen leesek a földre.

-Aahh...-kiáltok fel. Pont a seggcsontomra estem.

-jól vagy Mochi?-guggol le hozzám. Teljesen lefagyok. Mochi?

-Miért?-motyogom magam elé.

-Tessék?

-Miért csinálsz úgy mintha a tegnapi meg se történt volna!?-kiabálok rá.

-Én...

-Te? Te mi?

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now