4

1.9K 116 20
                                    

Percekig álltam egy helyben és csak bámultam magam elé. Amikor legjobb barátom fütyörészve közeledett.

-mi van Kooke? -lengette meg előttem a kezét Tae.

-Jimin kidobott...-motyogtam. Tae csak elnevette magát.

-megint le törpézted?

-nem-ráztam meg a fejem.-csak bementem hozzá mert unatkoztam....aztán azt mondta hogy menjek inkább hozzád mert hogy mostanában úgy is olyan jól el vagyunk...meg mondott valami olyasmit ha nincs szamár jó a ló is...vagy fordítva nem tudom.-temettem arcomat a kezemben. Tae csak megveregette a hátamat majd bementünk a szobámba.

-most komolyan te érted ezt? -néztem rá.

-aham..-bólintott mosolyogva.

-tényleg? -lepődtem meg.

-igen. Jimin féltékeny.

-Mi? Kire? Mire? Vagy egyáltalán miért?-néztem rá csodálkozva. Jimin féltékeny volna.

-Rám. Vagyis hát arra hogy mostanában ilyen jól elvagyunk. Mostantól legyél vele többet. Kényeztesd mint régen tudod.

-de ha elutasít úgy mint most?

-Tapadj rá úgy mint egy pióca.

-vagy úgy ahogy Tae tapad rám.-hallottam meg az ajtóból egy mély hangot. V-vel egyből oda kaptuk a fejünket. Az ajtóban Yoongi-hyung támaszkodott.

-hé! -háborodott fel rögtön Tae.- minden esetre Suganak igaza van. -sóhajtotta.

-egyébként csak azért jöttem hogy szóljak be kell mennünk az ügynökséghez.

-miért?

- Fanservices fotók-sóhajtott.

-úúú akkor lesz Jikook meg Taegi!-kiáltott fel boldogan Tae.

-ahogy Yoonmin is lesz...-mormogtam.

-meg Vkook...-morogta Yoongi is.

-na srácok több lelkesedést!- próbálta feldobni a kedvünket Tae.

-Jól van menjünk...-mondtam majd felkeltem az ágyról. Lent már mindenki kész volt. A menedzser jött értünk. Mindenki beszállt a kis buszba. A Namjin természetesen egymás mellet ült. Én már épp indultam volna hogy leüljek Tae mellé, de eszembe jutott amit korábban mondott nekem ő is meg Yoongi is. Így hát leültem Jimin mellé aki eléggé meglepődött.

-miért nem Tae mellé ülsz? -morogta miközben az ablakon nézett kifelé.

-mert én melletted akarok ülni.-mondtam határozottan és kezemet a térdére raktam. Éreztem ahogy megfeszül. Talán ez már túlzás... már éppen húztam volna el a kezem amikor megéreztem Jimin mancsát ahogy rárakja az enyémre. Mosolyogva néztem rá Jiminre aki szintén elmosolyodott egy kicsit.
Oldalra néztem Taera aki szintén elmosolyodott majd tovább piszkálta szegény Sugát. Aki csak rutinosan  berakta a fülesét és úgy figyelte Taet. Össze illenének. Igaz hogy totál különböznek... Tae egy energia bomba, Yoongi pedig megtestesíti a lustaság fogalmát. De pont ezért illenek össze. Kiegészítik egymást.

-Taegi is real-mondtam oda nekik. Yoongi csak megforgatta a szemét, Tae pedig elpirultan nézelődött. Ohooo.... csak nem? Az én kis alienem szerelmes?? Na majd ezt alaposan ki kell beszélnünk. 

-srácok figyeljetek. A mai párosok Nam és Jin lesz, Hoseok és Yoongi...-jaj istenem könyörgöm legyen Jikook!

-és Tae meg Jungkook.

-Ne!-kiabáltam fel hirtelen. Mire mindenki rám nézett. Jimin csodálkozva figyelt engem mindenkivel együtt.

-mi a baj Kooke? -kérdezte Sejin-Öm...izé....a Jikooknak mostanában nagyobb a rajongó tábora... sokkal keresettebb.- motyogtam és a szemem sarkából Jiminre pillantottam. Kicsit piros arccal nézet maga elé.

-hmmm.... van benne valami.-gondolkozott a menedzser.-oké majd lebeszélem a főnökséggel.- Ez Az!

-És én kivel leszek?- kérdezte V.

-mmm.... te pedig Yoongival leszel.-Tae szeme felcsillant és Suga is elmosolyodott egy kicsit.

-és akkor én?-eset kétségbe Hobi.

-forever alone-nevetett a leader.

-hé!- kiáltott fel Hope de azért ő is nevetett.

-Bocsi J-Hope...de te akkor most nem leszel senkivel.-mondta Sejin.

-semmi baj.-legyintett Hoseok.

Megnyugodva dőltem hátra. Egyrészt örültem hogy nem kell a legjobb barátommal nyáladzanom, de Jiminnel viszont igen. Más részt pedig Taenak is sikerült elintéznem a Taegit.
Mikor megérkeztünk a stúdióba már minden be volt rendezve.

-Oké srácok-tapsolt 2-t a fotós- Namjinnel kezdünk. A többiek üljenek le valahova. A fotós beállította Jint a tűzhelyhez mintha főzne. Namjoon pedig hátulról átölelte. Tch... otthon is mindig ezt csinálják. Még csináltak pár képet aztán mi jöttünk Jiminnel. Végre.

-Oké élősszőr csináljunk egy közeli képet. Csináljatok úgy mintha megakarnátok csókolni egymást. A lényeg hogy alig pár miniméter legyen köztetek.-adta ki az utasításokat a srác. Rá pillantottam Jiminre aki piros arccal nézte a cipőjét. Álla alá nyúltam mire a srác máris elkezdet kattintgatni Jimin csak piros arccal nézett fel rám. Elkezdtem felé közeledni majd mikor már csak 1 miniméter volt köztünk megálltam.

-oké. Jungkook te ülj le arra a székre Jimin te pedig az ölébe.- sóhajtva néztem bele Jimin szemeibe. Gyorsan nyomtam egy puszit az arcára majd leültem a székre. Jimin kis hezitálás után szemből bele ült az ölembe.

-oké. Jimin fogd meg Kook nyakkendőjét és úgy húzd le magadhoz.-Jimin tette amit a fotós mondott és nyakkendőmnél fogva lehúzott magához. Homlokunk össze ért és megint csak pát centi volt ajkaink közt. Annyira melegem van. A bőröm szinte lángolt.

-jól van feküdjetek az ágyra.-adta ki az utasítást a fotós.

-Tessék?-kérdezte magas elvékonyodott hangon Jimin.

-Csak csináljátok kérlek! Nem ti vagytok az egyetlen idolok akiket ma még le kell fényképeznem...-sóhajtott a srác. Jiminnel befeküdtünk az ágyba.

-Oké. Jungkook öleld át Jimint. Jimin te pedig búj Kook mellkasába.- tettük amit mond. Jimin hozzám bújt én pedig átkaroltam és arcomat a hajába fúrtam.

-Jól van. Jimin  ülj  Kook csípőjére.- Jiminnek elkerekedett a szeme majd piros arccal tette amit mondtak neki. Én megfogtam a csípőjét és úgy néztem fel rá.

-jól van! Most jöjjön V és Suga.-Jimin egyből lepattant rólam és kiszaladt a teremből. Oda mentem Namékhoz és megkértem Jint hogy menjen Chim után.

-miért nem te mész utána? -kérdezte Jin értetlenül.

-mert miattam szaladt ki...-motyogtam.

-jól van kicsi maknae ne lógasd az orrod. Megnézem mi van Chimmel.- mosolygott.

-köszi.-néztem rá hálásan majd leültem és a Taegit kezdtem nézni. Suga éppen menyasszonyi pózban fogja Taet. Tae arca tiszta vörös. Magamba jót nevetek rajta de közben folyamatosan Jiminen jár az eszem. Vajon jól van?




A helyesírási hibákért bocsi de telefonról írtam. 

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now