(Jungkook szemszög)
Tapintható volt a döbbenet a szobában így hát felnéztem. Egy srác állt előttünk, Kb. ugyan annyi idős lehet mint mi. Szemüveg volt rajta ami tök cukivá tette őt. Fehér inget és fekete feszülős nadrágot viselt.
Hát igen, aranyosnak aranyos de nekem Jimin kell. Az én kis mochim mert nála szebb és cukibb nincs a földön.
-Öm...sziasztok az én nevem Kang Daniel.- hajolt meg egy kicsit. Körbenéztem a srácokon. Mindenki feleszmélt már a döbbenetből amit a srác kinézete okozott kivéve Hobi. Kicsit oldalba löktem mire ő is feleszmélt.
-Szia én J-Hope vagyok!- Pattant fel és kezet rázott Daniellel.
-Tudom.- nevetett fel.- Te vagy a biasom.- amint kimondta el is pirult.-Ne..Ne haragudj én csak...- nagyot sóhajtott.- Nehogy valami őrült rajongónak gondoljatok.-Erre mindenki felnevetett amit szegény Daniel nem értett így csak zavarodottan nézelődött.
-Bocsi -karolta át Hoseok.- Csak tudod a lányok akik előtted voltak...na ők az őrültek. Kivéve talán egyet. De ő is egy erotikus mangát adott Taenak.-nevetett és közben leült a kanapéra magával húzva a srácot is.
-Látnod kellet volna az elsőt.- morogtam Jin ölében. Igen még mindig ott ülök. A srác rám pillantott majd kicsit furcsállva végig nézet engem és Jint.
-Ne csodálkozó most épp anya-fia napot tartanak.- Legyintett Hobi mire Daniel nevetni kezdett.
-Mindent értek. De amúgy mi volt az első csajjal. Azt láttam hogy eléggé picsásan volt felöltözve.
-Letámadta Kookot. Szegényről a biztonsági őr vette le.-mondta Tae.
-Értem. Egyébként.- Vette ölébe a táskáját és kihúzott belőle egy mappát.- Neked rajzoltam.- nyújtotta oda Hobinak. Hoseok csodálkozva nyitotta ki.
-Wow...- ámult el.
-Mi az,mi az?- ment oda kíváncsian Tae.
-Egy rajz, rólam.- mutatta körbe.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...