2/11

892 63 1
                                    

(Jimin szemszög)

-Haza menjünk holnap?-kérdeztem miután mindketten lezuhanyoztunk és befeküdtünk az ágyba.

-Nem...-mondta.- úgy volt hogy az öcséddel töltjük a napot. Miattam ne mond le.-motyogta.

-Jungkook.-fordítottam magam felé arcát.- Te ne törődj semmivel hanem csak mond meg hogy haza akarsz e menni vagy sem.-mondtam végig a szemébe nézve amiben megint elkezdtek gyűlni a könnyek.

-Én...-csuklott el a hangja. Elfeküdtem és magamhoz húztam. Fejét a mellkasomra hajtotta és halkan pityergett.

-Haza megyünk jó?-kérdeztem és közbe hajával kezdtem játszani. Jungkook csak bólogatott majd pár perc múlva mikor már lenyugodott felnézett rám és lágyan megcsókolt.

-Köszönöm.- mondta kis pírral az arcán. 

-Szeretlek Jungkook.-mondtam neki őszintén.

-Sajnálom azt ami ma történt.

-Ne sajnáld. Te nem csináltál semmi rosszat. -túrtam bele dús hajába.- Már a legelején furcsa volt...ahogy egész nap viselkedtél, de úgy gondoltam hogy biztos azért mert izgulsz. Aztán amikor anyukád ajtót nyitott...olyan furcsán viselkedtek. Mintha nem is egy család lennétek. Már bocsi...-motyogtam a végét, de  ő megrázta a fejét.

-Ne kérj bocsánatot. Igazad van. Mindig is ilyenek voltak...így nőttem, nőttünk fel.-utalt a bátyjára. -Annyira irigy voltam rád mikor megismertem a te családod. Mindig is olyanban akartam élni...-mosolyodott el keserűen.

-De most már te is a tagja vagy.- próbáltam felvidítani.- Nem vagy egyedül Jungkook.

-Hah...inkább aludjunk.- adott egy puszit ajkaimra majd lekapcsolta a kislámpát és átölelve engem aludt el. 

***

-Hát ti?-lepődtek meg a srácok mikor is másnap haza állítottunk.

-Haza jöttünk.-mondtam a nyilván valót.

-Hát azt látom.-nézet minket Jin.- Történt valami?

-Jimin szülei jól fogadták.-karolt át Jungkook.

-Kooke szülei már nem annyira.-mormogtam.

-Úúú...kiabáltak?-kérdezte Hope.

-Megütötték.-lettem megint ideges.

-Megütöttek?-akadt ki teljesen Namjoon.

-Majd mindent elmesélünk részletesen csak had pakoljunk le.-mondtam és megindultam a szobánkba ahol aztán elkezdtem vetkőzni hogy valami kényelmesebb cuccban legyek itthon. 

-Ez tetszik.-hallottam meg Jungkook hangját. Éppen a pólómat vettem le. Kooke az ajtó félfának dőlve karba tett kézzel figyelt.

-Ha akarod máskor is csinálhatom.-vigyorogtam pimaszul.

-Oh!-lepődött meg és becsukva az ajtót közelebb jött hozzám. Kezeit a csípőmre rakta és úgy csókolt meg. Kezeimmel a vállára simítottam és úgy csókoltam vissza.

-Hogy vagy?-kérdeztem meg miután elváltunk. 

-Hát...nem is tudom. Voltam már jobban is.- mosolygott zavartan. Biztatóan simítottam arcára majd lementünk a srácokhoz és elmeséltük nekik hogy mi is történt az alatt a két nap alatt.

-sajnálom Jungkook.-simított az említett vállára Jin.- Főzzek teát? -mosolygott kedvesen.

-Aha, köszi Eoma.-vigyorgott JK.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now