28/+18

2.3K 86 1
                                    

(Jungkook szemszög)

Másnap reggeli közbe megbeszéltük hogy mivel már csak holnap leszünk szabadok ezt a két napot mindenki úgy tölti el ahogy akarja. Yoongi ennek nagyon örült és reggeli után ment is vissza a szobájába aludni.

-Ne már...most mégis mit csináljak?-mérgelődött Tae.

-Ha gondolod ps-ezhetünk.-mondta neki Dani mire Taenak felcsillant a szeme.

-Oké!-mondta boldogan és már rohant is a Tv elé. Én bevettem a gyógyszereimet. Annyira utálom. Utálom hogy ha nem veszem be akkor rám jönnek az elvonási tünetek. Akárhányszor valaki megemlíti hogy be kell vennem mindig eszembe jut hogy egy kibaszott drogos vagyok. Szóval miután bevettem azokat a szarokat kézen fogtam Jimint és a szobánkba mentem. Bekapcsoltam a TV-t majd befeküdtem Jimin mellé az ágyba. Azt hiszem ma egész nap csak lustulni fogunk.

** Másnap **

Ez az utolsó szabadnapunk. Fáj bele gondolni hogy holnap megint dolgoznunk kell. De hát ez van. Jiminnel most is az ágyon döglünk mint tegnap. A vállamon pihenteti fejét és úgy nézi azt a sorozatot amit tegnap elkezdtünk. Én azzal a kezemmel amin fekszik cirógatom a karját néha lejjebb csúszik a kezem egészen a derekára vagy éppenséggel mint most is a fenekére. Nem húzom vissza a kezemet hanem inkább elkezdem simogatni Jimin formás kis popsiját. Érzem ahogy kicsit megfeszül de nem szól semmit. Óvatosan belepuszilok a nyakába majd a füle tövébe is. Egy apró sóhaj hagyja el ajkait és oldalra dönti a fejét hogy jobban hozzá férhessek érzékeny nyakához. Elkezdtem apró csókokat hinteni rá miközben kezemmel még mindig seggét simogattam. Jimin már nem is figyelt a sorozatra hanem becsukott szemmel és elnyílt ajkakkal sóhajtozva élvezte amit csinálok. Megfogtam a távirányítót és miközben kiszívtam Chim nyakát kikapcsoltam a TV-t.

-Neh...-sóhajtotta Chim.- Most nem tudom megh....ugh..hogy mileszh Annabellel és Joseffel.-sóhajtozott.

-Jaj ne, úristen!- kezdtem össze vissza kapálózni és a távirányított kerestem.- Ne haragudj azonnal vissza kapcsolom! Erről nem maradhatunk le.-fogtam kezembe a a keresett tárgyat. Jimin felkönyökölt és megfogta a karom.

-Hm?- néztem rá kérdőn.

-Most hogy jobabn belegondolok nem is olyan fontos...-mondta kis pírral az arcán.-Majd megnézem az ismétlést.

-Na ügye.-mosolyogtam és eldobtam a távirányítót majd újra Mochi nyakára cuppantam. Jimin beletúrt a hajamba és gyengéden meghúzott egy tincset mire én csak morogtam. Felemeltem a fejem és a szemébe néztem. Átkarolta a nyakam és lehúzott egy csókra.

-Akarlak.-suttogta ajkaimra mire én újra össze érintettem őket az övével és megcsókoltam.

-Biztos?- néztem rá. - Mi lesz Annabellel?-kérdeztem drámaian. Ő csak megcsapta a mellkasomat és duzzogva elfordította a fejét.

-Baszd meg Jungkook.-mondta sértődötten.

-Majd téged.-morogtam a nyakába mire ő kissé megremegett. Imádom hogy ilyen hatással vagyok rá.

-Akkor mire vársz?- nézet újra rám.

-Valamit el kell kérnem Naméktól.- Szálltam le az ágyról.

-Mi? Mit?-lepődött meg és fel is ült az ágyon.

-Majd meglátos.-kacsintottam és kimentem az ajtón. Átmentem Eomáék szobájába ahol Nam éppen egy könyvet olvasott miközben Jin feje az ölében volt és aludt. Rapmon egyik kezével a könyvet tartotta másikkal pedig a kis pink hercegnő haját piszkálta.

-Szia Kook. Mit szeretnél?-kérdezte a leader.

-Ja,ő van síkosítótok?-kérdeztem. Nam láthatóan meglepődött.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now