Már péntek van. Vagyis Jimin 5 napja ment el. Ma van az utolsó napunk hogy itthon vagyunk és próbálunk. Holnap utazunk Hong Kongba és majd hétfőn megtartjuk az első koncertet. Amióta Jimin először hívott azóta Rosé már nem nyomul. Csak a táncra és az énekléssel foglalkozik. Szóval hál' istennek nincs vele baj.
-Szia szívem!- köszöntem bele a kamerába. Most éppen skypon beszélünk Jiminnel.
-Szia..- köszönt reggeli rekedtes hangján.
-ajj...annyira hiányzik az hogy reggelente erre a hangra ébredjek.- panaszkodok amin Jimin csak mosolyog.-Ne neves! -kuncogok.- de most komolyan. Tae úgy kelt hogy rám ugrik. Yoongi leönt egy pohár vízzel. Hobi elrejti a szobámba a telefonomat majd felhív. Így muszáj felkelnem hogy kinyomjam..Nam az ajtóból ordít rám és Jin..-sóhajtok.- nos talán ő a legjobb...
-Miért? Ő hogy kelt?-nevet.
-bökdösi az arcom....Tudod milyen idegesítő!?- dőlök hátra a kanapén fáradtan. Fáj a hátam. Tegnap itt aludta el.
-Ne várd hogy majd én is reggeli csókkal keltelek! -jött le morogva Suga.-jaja! Azt csak én kapok! Ügye? - jött le boldogan Tae Yoongi után.-Jiminnek már piros volt a feje annyira nevetett.
-így van... jut eszembe.- áll meg Yoongi. Meg fogja Tae kezét és magához rántva ad neki egy szenvedélyes csókot. Szem forgatva fordultam vissza Jiminhez.
-Ne forgasd a szemed kicsi maknae, mert ti is ilyenek vagytok.- csipkedte meg az arcom Hopi.
-Jól van csak hagyjál már!- hessegettem el.
-annyira hiányoztok srácok..-mosolygott fájdalmasan Chim.
-Te is nekünk.- mondták a többiek.
-Jimin! Eszel rendesen?- ül le mellém Jin és elveszi a laptopot.
-Igen!-nevet Chim.
-Hé add vissza én beszélek vele!- rángattam Eoma karját.
-Jesszus Jimin! Neveld meg a lovagod!-mondta Jin és vissza adta a laptopot. Nagyot sóhajtok.
-inkább felmegyek a szobámba. Ott nyugisan tudunk beszélni. -mondta Chimnek.
-Te aludtál el a kanapén! Meg amúgy is ne akard kisajátítani ChimChimet! Nekünk is ugyan úgy hiányzik és jogunk van beszélni vele.- durcizott Hobi.
-persze persze..-siettem fel gyorsan a lépcsőn majd lehuppantam az ágyamra és az ölembe vettem a laptopot.
-nah most mar tudunk rendesen beszélni. - mosolyogtam.
-azért Hopenak igaza van. A srácokkal is szeretnék beszélni.-vigyorgott.
-de ha egyszer kiakarom használni minden egyes percet amit veled beszélek.
-dehát este úgy is csak veled beszélek. -nevetett ami engem is mosolygásra késztetett.-délután majd beszélhetsz a többiekkel. Viszont akkor az este az tényleg az enyém. -villantottam felé egy ezer wattos mosolyt amibe belepirult.
-JK gyere! reggeli aztán megyünk próbálni. -nyitott be Yoongi a szobába. - Szia Törpe!
-Szia cukor!- köszönt vissza Jimin.
-haha!! Ezt meg kaptad Suga! Vagy inkább Sugar? -nevettem. Yoongi morogva ment ki a szobából.
-nah menjél dolgozni. -mosolygott.
-jól van.-sóhajtottam.- akkor este. - kacsintottam.
-nah menj már.- nevetett.
-oké szia.- nevettem én is majd lecsuktam a laptopot és felöltöztem. Mindannyian megreggeliztünk majd mentünk a stúdióba. Rosé már ott volt és éppen a zenét állította be.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...