Ránéztem az órámra. -Véglis...egy tea belefér, de sietnem kell haza.-mondtam.
-oké.-bólintott majd elindultunk befelé. Benyomta a kapkodót majd beszálltunk a liftbe és felmentünk az 5.-re. Rosé kinyitotta az ajtót és előre engedett. Az előszoba egy kis folyosó volt, fogasokkal, cipőtartóval és egy tükörrel. Levettük a cipőnket majd beljebb mentünk.
-ülj csak le a kanapéra én addig megcsinálom a teákat. -mondta.
-jól van-bólintottam és leültem. Valami nyomta a combomat úgy hogy kicsit arrébb ültem és megnéztem mi az. Egy tű volt . Mi a fene? Valamilyen betegsége van vagy mi?
-itt is vagyok.-jött be Rosé két csészével.
-Rosé neked valamilyen betegséged van?-kérdeztem.
-nem mié..-meglátta a kezemben a tűt és megakadt.- Óh...hogy az..-mondta zavartan. Megrántotta a vállát és leült mellém.- az csak egy heroinos tű. -mondta egyszerűen.
-heroinos...tű? -kérdeztem.- mégis mióta?
-elég régóta hogy ne tudjak leszokni. - mondta és elővett a párna alól egy zacskót amibe volt egy kanál meg valami fehér por. Gondolom heroin.-Azóta csinálom mióta elkezdtem felfogni hogy az összes művész akit szeretek ezt csinálta az én koromban.-Sajnálom Jungkook hogy ezt most látnod kell. - mondta. Meggyújtott egy gyertyát a kanálba mert ki a porból majd elkezdte melegíteni. Amint folyékony lett a por elvette tőlem a tűt és felszívta bele a folyékony heroint. Elővet valami öv szerűséget és elszorította vele a kezét majd beadta magának a cuccot. Mintha megnyugodott volna. Teljesen ellazult.
-gyere ide és vedd le a felsőd.-Nagyot sóhajtottam és elgondolkoztam. Akarom én ezt? Mi lesz ha kipróbálom és utána nem tudok majd leszokni? Egyáltalán hogy fogom magam érezni tőle. Végül levettem a pulcsim és közelebb ültem Roséhoz.
-Tekerd körbe a karodon.- adta oda azt az övet.
-Nem lehet ezt elszívni?-kérdeztem.
-Ez a legjobb mód bíz bennem.- Mondta.
-Nem csinálnád te nekem?- nyújtottam oda neki az övet.
-Ez az első alkalmad. Úgy akarsz majd emlékezni rá mint a saját akaratodra. Öleld át és húzd meg a ravaszt.- mondta és oda adta a tűt amiben már benne volt a folyadék.Elvettem tőle.
-Oké, de nem mondhatod el a srácok hogy ezt csináltam.-néztem rá.
-Persze, hogy nem. Te vagy a maknae.- Kifújtam a levegőt és körbe tekertem a karom. Vettem egy nagy levegőt majd be adtam magamnak. Szinte azonnal éreztem a hatást, teljesen ellazultam és azt se tudtam hol vagyok. Lejjebb csúsztam a kanapén így már szinte feküdtem.
-Oh istenem.- suttogtam.-Hogy lehet ilyen jó érzés?- Rosé közelebb csúszott és hozzám bújt.
-Még csak most kezdjük el.- kulcsolta össze ujjainkat.
-Mondtam már neked valaha hogy jó illatod van?
-Mondtam már neked valaha hogy mennyire megakartalak kóstolni amióta a banda része lettem?-Kérdezett vissza és megcsókolt, beleült az ölembe és úgy akarta folytatni.
-Rosé ne.- ellenkeztem.
-Mondd hangosabban.- csókolt meg megint.
-Ne már nem tehetjük ezt.- mondtam határozottban.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...