2/4 +18

1.4K 67 1
                                    

WARNING!

orr vérzés elő fordulhat szóval pzs-t be készíteni. <3

(Jungkook szemszög)

Édes csókokkal leptem be hófehér bőre minden pontját. Néhol még nyomot is hagytam magam után.

-Mm...Kook...már nagyon szorít.-nyöszörögte édesen. Készségesen levettem róla nadrágját, de boxerét direkt rajta hagytam. Egy kicsit kínozni akarom hogy aztán még nagyobb gyönyörben legyen része. Végig simítottam dudorodó nemességén mire az megrándult.

-ah..-nyögött fel érintésemre és csukott szemmel a lepedőt markolászta.

-gyönyörű vagy.-suttogtam erotikusan a fülébe és meg is harapdáltam azt. Vissza tértem férfiasságához és alsón keresztül gyengén megharapdáltam azt is.

-Ahh!! Khookee...Mmm! Ne...Ah...! -egyik kezével hajamat markolászta másikat pedig a szájához rakta.

-Nah Mochi enged ki a hangod.-puszilgattam makkját.

-Mmm...Már...fáhj..-nyöszörögte és azt se tudta mit szorítson hogy levezesse a feszültséget. Kicsit lejjebb húztam boxerét mire előbukkant makkja. Nyomtam rá egy csókot és kicsit be is kaptam. Nyelvemmel lyukán köröztem és meg is bökdöstem kicsit. Jimin száját egyre állatiasabb mélyebb nyögések hagyták el. Mikor megéreztem elő nedvét abba hagytam tevékenységemet mire Chim csak nyüszített.

-kérlek Kooke...-nézett rám könyörgő szemmel.

-Nem-nem Chim. Még nem. -mondtam és lehúztam róla boxerjét.

-Hah...-sóhajtott fel megkönnyebbülve. Kicsit rá fújtam péniszére mire megint csak megremegett. Rákulcsoltam kezemet és lassan pumpálni kezdtem.

-Ah...Jungh...Junghkook.-nyögdécselte a nevemet. Elengedtem farkát és levettem magamról alsó ruházatomat.

-Már azt hittem sosem vetkőzöl le.-mosolygott rám. Óh Jimine  ha tudnád mire készülök. Igazából nem vagyok biztos magamban...de örömet akarok szerezni Jiminnek.

-te csak élvezd Mochi.-csókoltam meg ajkait majd férfiasságára hajoltam és szopni kezdtem.

-Ah..-nyögött fel és össze szorított szemekkel kapaszkodott a párnájába. Hát akkor kezdjük. Egy pillanatra kiengedtem Jimint a számból, persze kezemmel ugyan úgy kényeztettem. Benedvesítettem 3 ujjamat majd vissza hajoltam Chim meredező nemességére. Most vagy soha. Össze szorítottam a szemeimet és feldugtam magamnak első ujjamat. Oké, nyugi. Csak arra koncentráltam hogy Jiminnek minél nagyobb örömet szerezzek, így sikerül teljesen ellazulnom és hamarosan már 3 ujjal tágítottam magam. Mikor úgy éreztem hogy elég felhajoltam és hosszasan csókolni kezdtem Jimin édes párnáit. Nyelvemet átvezettem szájába és ráfogva péniszére egyszerűen ráültem. Jimin szemei kipattantak és fel akart ülni de nem hagytam. Lihegve néztem le rá majd pár perc múlva mozogni kezdtem. Jimin állatiasan felmorgott és csípőmre fogva nyomott le.

-Ahh!-nyögött fel.- Jungkookh..-nézett fel rám csillogó szemekkel.-Miérth?

-Ez a kiengesztelésed.-csókoltam meg újra és közben mozogtam.-De több ilyen nem lesz ugyanis szét szakad az alfelem.

-akkor mi lenne ha vissza cserélnénk a szerepeket.-nyomot egy puszit arcomra. Megfogta a csípőmet és letolt magáról. Ledöntött az ágyra és tágítás nélkül egyszerűen rám ült.

-Jimin.-aggódtam érte.

-Nyugi. Semmi baj. Már megszoktam csak várjunk pár percet.

-Jó.-simítottam arcára. Pár perc múlva aztán mozgatni kezdte a csípőjét előre hátra.

-Mmm.!-morogtam. -mozogj.-nyögtem mire Jimin elkezdett fel le mozogni és közben kéjesen nyögdécselni. Mikor már láttam hogy fárad magam alá gyűrtem és őrült tempóba kezdtem mozgatni csípőmet.

-Ah.ah.ah.ah.-Chim minden egyes lökésemnél felnyögött. Ajkai elvoltak nyílva nekem pedig muszáj volt megcsókolnom. Nem tétováztam nyelvemet egyből átdugtam szájába és feltérképeztem azt.

-sze-ret-lekh..-nyögte szótagolva.

-én is.-adtam még egy rövid csókot megsuzzadt ajkaira és kicsit lelassítottam. Most inkább lassan mélyeket löktem ami meg is hozta a hatását ugyanis Jimin kettőnk közé élvezet. Még löktem párat és én is elélveztem. Kihúzódtam Jiminből és egy zsepivel letakarítottam hasát és melkasát
-Ez volt életem legjobb ébresztője.-lihegett még mindig.

-máskor is így keltselek.-nevettem és lefeküdtem mellé.

-Mondjuk minden nap.-mosolygott és hozzámbújt.

-Tudod, szex után a szokásosnál is bújósabb vagy.-kezdtem el fejét simogatni néha néha beletúrtam hajába és egy egy tincset az ujjamra csavartam.

-ez van.-motyogta és elkényelmesedett.

-szeretem mikor ilyen vagy.-mondtam halkan és belepusziltam hajába. Betakartam magunkat majd gondolkozni kezdtem. Annyi minden történt az elmúlt egy évben..pontosabban fél évben. Jiminnel össze jöttünk, majd egyből külön is váltunk. Én koncerteztem ő pedig táncot tanult. Jött Rose és vele együtt a drog is. Csak tudnám hogy az nap miért mentem bele. Miért nem mondtam nemet és mentem haza? Akkor ott lett volna Jimin...megölelgettem volna és egész este csak az ajkait csókoltam volna. Nem történt volna semmi baj. Boldogan folytattuk volna a kapcsolatunkat. De én barom kíváncsi voltam és mindent elbasztam. Szorosabban öleltem magamhoz Jimint mire feltűnt hogy bizony bealudt. Nyomtam egy puszit homlokára és orromat belefúrva hajába csuktam le pilláimat.


Ezt csak úgy itt hagyom xd

Ezt csak úgy itt hagyom xd

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now