20

1.2K 70 20
                                    

Másnap mindannyian a szobáinkba keltünk. Tegnap nem vittük túlzásba az ivászatot. Épp hogy csak felszabadultabbak lettünk. Felültem az ágyon és körbe néztem. Hoseok és Daniel össze gabalyodva alszanak a másik ágyon. Lehet hogy Hobi nem bírt magával és elveszítettem a fogadást? Daniel elkezdett mozgolódni majd kissé kómás fejjel félig felült és körbenézet. Szeme megakadt a derekát ölelő alvó Hoseokon. 

-Hát mégse álmodtam...-motyogta hitetlenül.

-Valóban nem.- mondtam mire rám kapta tekintetét.

-Jungkook!

-Mit csináltatok este?-kérdeztem gyanakodva.

-Öm...-pirosodott el.- Se..semmit.

-Hé, nekem elmondhatod nem lesz belőle semmi.-biztattam.

-Igen, de...- vörösödött el megint.

-Nem feküdtünk le, ha erre vagy kíváncsi.- morogta Hobi és még jobban belebújt a fiú ölébe. Daniel csak mosolyogva beletúrt Hoseok hajába és simogatni kezdte.

-Aranyosak vagyok.- mosolyogta.- viszont én mentem Yoongihoz elkérni a jutalmam.-keltem ki az ágyból.

-Milyen jutalom?- kelt fel Hope.

-Fogadtunk hogy megfekteted e Danielt.- válaszoltam neki miközben a gatyámat húztam.

-Értem...- motyogta.-Mond csak Jungkook...

-Hm?- fordultam felé.

-Szerinted a vezetőség mit fog szólni a kapcsolatunkhoz?-kérdezte zavartan.- Tegnap megkértem Danielt hogy legyen a barátom. Ő igent mondott...bár még nem igazán ismerjük egymást de ez nem akadály...- nagyot sóhajtottam.

-Nem tudom. Ügye nekünk megengedte hogy együtt legyünk...de azért a ti esetetek más, mégis csak egy külsős személyről van szó.

-Gondoltam...- suttogta szomorúan.

-De hát ha megengedi csak szigorúbb szabályokkal...például nem hiszem hogy akárhová mehetnétek mondjuk randizni csak álruhában. Nem igazán tudnátok találkozni. De én szurkolok nektek Hyung.- mosolyogtam biztatóan.

-Köszi Kook.- mosolygott.

Lementem a hotel ebédlőjébe ahol a többiek már ott voltak és ettek.

-Na lefeküdtek?-kérdezte Tae.

-Háhá! Nem!- mondtam és lepacsiztam Roséval. Már vagy 2 teljes napja hogy tök normális és jó fej.

-Ajjj ne már!- dőlt hátra Nam.

-Ez van szívem.- nevetett Jin.

-Bíróúr kérjük a jutalmat.- Mondtam Yoonginak és leültem a közé és Rosé közé.

-Hmm lássuk csak mindenki egy 5000-t tett bele az összesen  25000. Az 3 felé osztva...- számolgatott.- kb. 8300 won, tessék.-adta oda nekünk a pénzt.

-És maradék?- kérdezte Rosé.

-Az a bírói díjam.- mondta egyszerűen Suga és elrakta a megmaradt pénzt.

-Úúúú elmegyünk fagyizni?- kérdezte Tae.

-Persze, Yoongi fizet.- nevetett Jin.

-Mi?- kerekedtek el a rappar szemei.- Taenak, talán.

-Mi az hogy talán?- háborodott fel Taehyung.

-Mindenki tudja hogy imádod a fagyit és sokat szoktál belőle enni.- mondta Suga.- Ki eszel a vagyonomból!- erre mindenki nevetni kezdet.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now