2/9

1K 57 4
                                    

(Jimin szemszög)

-Jimin gyere már! Megy a vonat.-kiabált nekem Jungkook.

-Oké mindjárt.-kiabáltam vissza majd tovább nézegettem magam a tükörben. Nem tudok dönteni.

-Jimine mit csinálsz már.-nyitott be Jungkook.

-Kookeee...-fordultam felé.-melyik legyen? -tartottam fel 2 inget.-Jaj Chim annyit tudsz bajlódni.-ment a szekrényhez és kivett belőle egy fehér pólót és egy sárga kockás inget.-Tessék a nadrág maradhat, meg majd a bőrdzsekidet vedd fel.-nyomta a kezembe a ruhákat.

-és betűrve vagy kitűrve?-néztem rá kétségbe esve.

-Jimine mi a baj?- jött hozzám közelebb. Kezét a derekamra rakta és úgy nézet le rám.

-csak...félek.-sóhajtottam- félek apám véleményétől és itt most nem a kapcsolatunkra gondolom hanem úgy alapjáraton....attól hogy rólam mit gondol. Nem akarom hogy csalódjon.

-ne aggódj. -nyom egy puszit a homlokomra- minden rendben lesz.-ölelt magához. Bele bújtam  mellkasába és csak hallgattam szívverését.

-Nah vedd fel az inget aztán menjünk.-mondta hallkan és elengedett.

-Te így jösz?-néztem rajta végig.Egy egyszerű fekete nadrág és egy fehér ing volt rajta. Elég hétköznapi meg minden, de valahogy mégis Jungkookon olyan különlegesen állt. Elképesztően szexi volt.

-ühüm...miért nem nézek ki jól?-vigyorgott. Én csak beharaptam alsó ajkamat és csillogó szemekkel néztem fel rá.

-túl jól...-simítottam végig izmos hasán. Jungkook erőszakosan mart ajkaimra.

-kívánlak.-lökte nekem csípőjét.

-Most nem lehet Kooke... tudod.-suttogom.

-Tudom...-sóhajtja.- Nah öltözz.-csapott rá seggemre majd kiment. Felvettem azt a ruhát amit Jungkook kiválasztott majd felkaptam a sport táskámat és lesiettem.

-Sziasztok!-öleltem meg a kanapén ülő Taehyungot és Yoongit.

-Szia Chim.-öleltek vissza.- Hoseok, Daniel..-mentem oda hozzájuk.

-vigyáz magadra Jimin.-veregette meg a hátam Hope.

-Sziasztok.-ölelt meg minket az előszobában Jin.-Busan messze van. Csomagoltam nektek egy kis ételt.

-Köszi Jin.-mosolygott Jungkook.

-Mikor jöttök vissza?-kérdezte Namjoon.

-kb. 3 nap múlva.-mondtam és közben felvettem a cipőmet.

-akkor sziasztok.-intett Kook majd átkarolva engem elindult. Beszálltunk a kocsiba ami elvitt minket az állomásra. Ott aztán felültünk a vonatra és már indultunk is szülővárosunk felé.  Nagyot sóhajtottam és megfogtam Jungkook kezét. Ő csak elmosolyodott és össze fűzte ujjainkat majd egy csókot nyomott kéz fejemre.

-izgulok.

-én is.-mondta Jungkook.- de minden rendben lesz.-simított arcomra majd lágyan megcsókolt. Az út további részében már inkább másról beszéltünk. Próbáltuk elterelni a figyelmünket arról hogy éppen most készülünk bevallani a szüleinknek hogy együtt vagyunk. Az állomáson egyikünk családja sem volt ott. Direkt mondtuk nekik hogy nem kell kijönniük elénk. Először úgy is a hotelbe megyünk ahol aztán lepakolunk majd megyünk az én szüleimhez, utána pedig Kookehoz.

-mikor akarod elmondani nekik?-kérdezte miközben a ruháinkat pakoltuk ki.

-Nem tudom.-sóhajtottam és egyre idegesebb kezdtem lenni.-nem akarom rögtön azzal kezdeni kicsit velük szeretnék lenni. Mondjuk ebéd után?-néztem rá reménykedve.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now