2/21

950 55 6
                                    

(Jimin szemszög)

-Szóval....-kezdtem bele mondandómba-mi már megbeszéltük ezt az egészet és hát mi felvállalnánk a kapcsolatunkat, ha ti is bele egyeztek.-néztem végig a Hyungokon.

-Ügye tudjátok hogy ebből hatalmas balhé lesz?-kérdezte Namjoon.

-már most is az van nem?-kérdezett vissza Kook.

-Véglis igen, de amíg nem lesz megerősítve a dolog addig az emberek fejében még mindig ott van a gondolat hogy lehet szerkesztettek a képek.-mondta a leader.

-Igaz, de mi Jiminnel eléggé kiveséztük a dolgot. Már 3 napja másról se beszélünk és úgy döntöttünk hogy felvállaljuk....ha ti is bele egyeztek.-tette hozzá motyogva.

-oké. Felőlem mehet.-bólintott Taehyung mosolyogva.

-Ha Tae igen akkor én is.-tette fel a kezét Yoongi.

-Ez a ti döntésetek.-mosolygott Hoseok.

-Hát én azért eléggé félek.-mondta Jin.- De mellettetek állok.

-Igazából már rég megbeszéltük a srácokkal hogy akár hogyan is döntötök mi támogatni fogunk titeket.- mosolygott Namjoon.

-Akkor meg miért voltál olyan az elején mintha le akarnál beszélni minket?-akadt ki Jungkook.

-Csak teszteltem hogy tényleg elhatároztátok e magatokat.-vigyorgott.

-fhú te...

-Nah... Tisztelet.-vigyorgott fölényesen Nam.

-Bocs Hyung-sziszegte Kook.

-Akkor mi megyünk is. Szólunk Bang PD-nek.-húztam magam után Kookot.

-De jó is lesz mikor már az utcán is bátran megcsókolhatlak, meg majd össze kulcsolt kézzel szállunk le a repülőről. Ahh...-áradozott.

-annyira ne rohanj előre.-nevettem fel és közben beszálltunk az autóba.

-azt most megmondom hogy az interjún mindenki szeme láttára megfoglak csókolni és onnantól kezdve el nem fogom engedni a kezed.

-de jó nekem.-sóhajtottam.

-Mi van veled Jimin?-kérdezte aggódva.

-Csak alig akarom elhinni hogy komolyan felvállaljuk és hogy.... komolyan bárhol bármikor kimutathatjuk azt hogy mi szeretjük egymást.-nézelődtem ki az ablakon.

-Pedig jobb lesz ha megbarátkozol a gondolattal.-fordította maga felé a fejem és szenvedélyesen megcsókolt.

-Majd hozzá szokom valahogy.-mosolyogtam. Lassan megérkeztünk a Big hithez és bekopogtunk Bang PD-hez. 

-Fiúk.- biccentett mikor beléptünk az irodába és leültünk a kanapéra.-Döntöttetek?

-Igen, tudjuk hogy a cégnek az lenne a legjobb ha eltitkolnánk a kapcsolatunkat de...-hallgattam el.

-De?-nézett ránk kíváncsian.

-Jiminnel nagyon sokat beszéltünk erről az egészről és úgy döntöttünk hogy nyilvánosságra akarjuk hozni a kapcsolatunkat.-mondta határozottan Jungkook. Bang pd nagyot sóhajtott.

-A többiek?-kérdezte.

-Támogatnak minket.- válaszoltam.

-Hát...nincs mit tenni.- dőlt hátra székében.-Mikor legyen a sajtó tájékoztató?

-Sze...-kezdtem volna de Jungkook közbe vágott.

-Minél előbb. Mondjuk holnap. Vagy ma. Kettő közül valamelyik.-lelkesedett.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now