(Jimin szemszög)
Oda csoszogtam az ajtóhoz és kinyitottam.
-Tae?-lepődtem meg.
-Szia, bemehetek? -kérdezte.
-Mi? JA! Öm persze...gyere.- álltam félre az ajtóból.- bocs. Kicsit szét vagyok esve.
-Megértem.-mondta.- ki ülünk az erkélyre?
-persze. Csináljak valamilyen teát? Vagy kávét? -kérdeztem miközben a vízforralóhoz mentem.
-kávét légyszi.- ült le az egyik székre ami az erkélyen van. Gyorsan csináltam két csésze kávét és én is kimentem.
-tessék.- tettem le a kis a asztalra a csészét és én is leültem. Belekortyoltam kávémba és úgy néztem a várost. Már kezd kicsit sötétedni.
-Jungkook nem akarta...-mondta V.
-Nem érdekel.- suttogtam.
-Jó lenne ha megbeszélnétek hi....
-Nincs mit megbeszélni Tae!- akadtam ki és könnyeim megint útnak eredtek.- Megcsalt! Ezen nincs mit beszélni! Mondhatod hogy nem akarta, hogy nem az ő hibája..meg tette! És kész! Ezen nincs mit magyarázkodni.
-Szerintem meg igen is van!- emelte meg ő is hangját.- Egy bandában vagytok! Még ha nem is akarod folytatni ezt a kapcsolatot akkor is....-halkult el a hangja.- Ti vagytok a családom.- suttogta.- rossz így látni titeket. És az hogy ti rosszba vagytok kihat az egész bandára.- Vált síróssá a hangja.- Jungkook a legjobb barátom, te is tudod. Csak hallgasd meg kérlek. Tudom hogy hülye volt! Tudom hogy elbaszta de KÉRLEK!- Sírta el magát a végére.- Felálltam és magamhoz öleltem.
-Beszélni fogok vele....de nem most. Képtelen lennék...-szipogtam.- Én nem tudnék...-felzokogtam.
-Cssss...értem.- Most Tae nyugtatott engem. Kb. fél óráig lehettünk így. Mikor már mind a kettőnk lenyugodott Tae eltolt magától és felállt.- Mennem kell. Holnap 8-ra itt vagyunk érted.- kacsintott majd kisietett az ajtón.Én csak álltam ott az erkélyen és azon gondolkoztam hogy hogyan fogom én kiírni a holnapot...meg úgy az elkövetkezendő heteket.
***
Másnap reggel 7-kor keltem az ébresztőmre. Nyöszörögve keltem ki az ágyból. Szinte semmit nem aludtam. Bementem a mosdóba és megcsináltam a reggeli rutinomat majd felöltöztem.
Csináltam magamnak egy kávét és kiültem az erkélyre hogy majd ott megiszogatom. Már az utolsó kortyot ittam amikor kopogtak. Oda mentem az ajtóhoz és kinyitottam. Jungkook állt előttem....kezében egy száll vörös rózsával. Mi vagyok én lány? Jó, be kell vallanom hogy tetszik és aranyos hogy vett nekem virágot de.... haragszom rá és nagyot csalódtam benne.
-Ezt neked vettem.- nyújtotta felém a rózsát mire én csak megráztam a fejem hogy nem akarom elfogadni. Felkaptam a táskámat majd kiléptem mellé a folyosóra és bezártam az ajtót.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...