17

1.2K 69 8
                                    

(Jimin szemszög)
Alig hogy beléptem a hotel szobába előkaptam a telefonom és videóhívást indítottam Jungkookal. Kicsit megigazítottam a hajamat és vártam hogy Kooke felvegye. Pár másodperc múlva szembe találtam magam a világ legszexibb emberével ráadásúl vizes hajjal.

- azt a kurva.-nyögtem ki és tátott szájjal néztem a telefonon vigyorgó Jungkookot.

-na mi van Mochi? -nevetett.

-hát erre nem voltam felkészűlve...-motyogtam.

-Mire?

-hát hogy ilyen szexi leszel. -mondtam.

-ezt én is mondhatnám. -mosolygott.

-Szia Jimin! -jelent meg Tae mögötte Yoongi.

-Szia Törpe.-intett Suga.

-Törpe a ....-elharaptam a mondat végét. Jungkook és Tae csak nevetett.

-mit is akartál mondani? -kérdezte Suga össze húzott szemmel.

-Semmit. - vigyorogtam.

-szia Jimin.- jelent meg a Namjin páros is.
-Sziasztok!-integettem.

-Milyen napod volt? -kérdezte Eoma.

-Tanultam egy csomó új nehéz mozdulatot.

-lehet hogy még Hobinál is jobb táncos leszel. -vigyorgott Nam.

-naaaa, azért ne essünk túlzásokba.-ellenkezett Hoseok.

-le foglak győzni hyung.- nevetettem. - és ti mit csináltatok egész nap?

-medencéztünk.-vonta meg a vállát Jungkook.

-Kooke! Kivel beszéltek?-hallottam egy nyávogó hangot.

-Kooke!?-kérdeztem felháborodttan hiszen csak én szoktam így hívni. Jungkook arca fájdalmas grimaszba váltott át.

-Hányszor mondjam még hogy ne hívj így baszd meg! -kiabálta hátra fele. 
-De...-hallottam a női hangott. Kérdőn néztem a többiekre, mire Tae elvette Kooktól a telefont és úgy tartotta hogy lássam a csajt is.

-Ez ki...?- remegett meg a hangom.

-az a tánc tanár tudod. Rosé a neve- mondta Tae fintorogva.- de ne aggódj, Jungkook utálja.-neveti el magát ami nekem is mosolyt csal az arcomra.- úúú ezt nézd! -mondja izgatottan és megint a csajra irányítja a kamerát.

-De mi a baj Jungkookee?-simított végig Kook karján Rosé mire össze szorítottam az álkapcsomat.

-Ne érj hozzám! -kiabált rá Kook és elcsapta a kezét.- és ne becézges oké!? Csak a barátaim becézhetnek és Jimin!

-Kooke! -nyafogott.

-MONDTAM MÁR HOGY CSAK JIMIN HÍVHAT ÍGY MIT NEM ÉRTESZ EZEN!?- üvöltött. Látszot rajta hogy ha most nem lánnyal állna szemben akkor simán megütné. A képen látszódott hogy Tae át adta valakinek a telefont, aztán már csak azt láttam hogy ő és Hobi megfogják a csajt és bele dobják a vízbe. Rosé össze vissza síkítozott de hiába. Jungkook megkönnyebbűlve sóhajtott majd lepacsizott a két hülyével. Csak mosolyogni tudtam a történéseken. A telefonom jelzett hogy ideje lemennem vacsorázni szóval elköszöntem a srácoktól ( Jungkooknak puszit is küldtem) majd lementem a hotel éttermébe kajálni.

(Jungkook szemszög)

-Ti nem vagytok normálisak!-kiabált Rosé mikor feljött a felszínre. Mitsem törődve vele elköszöntünk Jimintől majd felmentünk a hotelbe ahol mindenki ment a szobájába. Vagyis hát szobájukba mert csak nekem van saját szobám.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now