Tag

1.1K 19 0
                                    

Köszönöm a kihívást Kiyozumi_Yuji 

Arra gondoltam hogy mivel ezt a kihívást egy BTS-es fanfictionba írtam ezért a válaszok és a tények mind a BTS-el lesznek kapcsolatosak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Arra gondoltam hogy mivel ezt a kihívást egy BTS-es fanfictionba írtam ezért a válaszok és a tények mind a BTS-el lesznek kapcsolatosak. Szóval akkor 10 tény rólam:

1.Már régóta ismertem a BTS-t (csak a nevüket nem tudtam meg úgy semmit se csak hogy vannak.) viszont nem hallgattam. idén vagyis tavaly bocsánat kezdtem el hallgatni és szó szerint bele szerettem.

2. Élősszőr fanfictiont olvastam róluk és hát idegesített hogy mikor olvasom a  nevet nem tudom kiről van szó hogy néz ki stb. Úgy hogy elkezdtem funny momenteket nézni meg kicsit utánuk jártam és csak utána kezdtem el hallgatni a zenéiket.

3. Mindegyik tagban megtalálom egy kicsit önmagamat, de főleg Yoongiban. Ő a biasom.... de olyan mintha rokon lelkek lennénk xd (ez hülyén hangzik) de ugyan olyan problémái voltak/vannak mint nekem ezért számomra ő a remény. Szó szerint ő  tartja bennem az életet. Kicsit fura. Hisz ő azt se tudja hogy létezem de ez van. A dalaival főleg a first love-al és a The Last-al megmentett.

4. A másik tag akiben nagyon látom magamat az Namjoon. Vezető személyiségem van. Jól megtudom szervezni a dolgokat és jól tudok irányítani viszont egy nagy rakás szerencsétlenség vagyok és tényleg amihez hozzá nyúlok az tönkre megy. Tudnék mesélni xdd

5. Mikor a tagokról olvasgattam akkor nagyon meglepődtem hogy mindegyikőjükben van valami ami bennem is. Yoonginál a legjobban mert kb. olyan volt mintha ha saját elemzésemet olvasnám... na jó nem. Csak én is imádok kosarazni,elképesztően lusta vagyok és ügye a problémáim de azokat hagyjuk.

6. Bánt hogy a legtöbb ilyen dolog rossz mint pl.: Yoongi szociálisfóbiája és depressziója. Jimin önértékelési zavarja. Viszont azért vannak jók is.

7.Jikookot írok mert mikor elkezdtem akkor ez volt a kedvenc shippem és ehez volt ötletem viszont most már a Yoonmin a bestem.

8.Irigylem Namjoont hogy ilyen jól tud angolul és hogy magától tanultam meg.

9.Nincs úgy igazán kedvenc tagom, mindegyikőjüket ugyan úgy szeretem. Csak valahogyan mégis Yoongi áll hozzám a legközelebb. Ha mondjuk választhatnék hogy egy taggal találkozzak Yoongit választanám de nem azért mert hogy úristen őt szeretem a legjobban meg nem tudom mi. Hanem mert szívesen beszélgetnék vele.

10. Irigylem Hoseokot hogy ilyen közvetlen tud lenni és hogy simán leszólít egy idegent. Csodálom benne hogy mindig mosolyog és viccelődik és azt is nagyon csodálom benne és elképedek hogy amikor a gyülőlői mindennek elhordták és olyanokat mondtak hogy ronda meg hogy lépjen ki nem tört össze. Persze biztos vagyok benne hogy rosszul estek neki, de mégis itt van és ugyan úgy mosolyog. 

Vicc: Az osztályom olyan mint a sivatag. Meleg és homokos. (Nem vagyok homofób de szerintem ez egyértelmű. Ezt a szöveget még 9.-ben találtam ki és akkor ki is nyomtatuk és felragasztottuk az ajtónkra. Viszont eredetileg úgy szól hogy az osztályunk csak hát az hülyén hangzott volna itt.)

Spoiler: Hát nehéz. Ugyanis úgy terveztem hogy most még megírok egy rész aztán vége. De ne aggódjatok nem a könyvnek van vége csak jön a 2.évad. Sőt már egy 3.-ra is van ötletem. Úgy hogy asszem kénytelen vagyok azt le spoilerezni egy kicsit hogy mi lesz a 2 és 3. évadban. Mind kettő a jövőről fog szólni szóval mondjuk a 2.-ban lesz 2019-2020 a 3.-ban pedig már 2024-2025 vagy még több. A második évadba jön egy új kitalált banda és ezzel már sokat mondtam. A harmadikban már nem lesznek idolok. vagyis hát nem lesznek egy banda.

Jelöltek: 

 MiraTheDreamer

  SeoBona  

  Lilkaa99  

  VieCanyons  

  ChuYewon  

  Everhope3469  

  Letti-chama  

  justgirl2005  

  _Oxi6969  

  Game_of_jams  

kmniki

  Szandra13  

  VVYaoi  

  moonlightsensei  

  TaeterSmile  

  BTSmylife12  

  fkin_boring  

  Wtt_hna  

  AllyD97  

  Misspeachjam  

  HNBogi  

  Kornelia8179  

  excuse_me_yoongi  

  EszterMajor0  

  Eszter20050612  

  csak_yoonmint_irok  

  AnonymShin  

  _Luv_Kookie_  

  kimtaehyungkilledher  

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now