(Jungkook szemszög)
-Miért kellet vissza jönnünk?-kérdezte Jimin már a szobánkban.
-Hát ő...-vakargattam a tarkómat.- Yoongiék az este kicsit vadultak...és hát lehet hogy Tae tök pucéran feküdt a kanapén és Hyung rajta szintén kissé hiányos öltözetben...pihent.
-Ooo...-lepődött meg Chim.- Úgy látszik tegnap mindenki ihletett kapott tőlünk.-vigyorgott. Én csak nevetve magamhoz húztam és gyengéden megcsókoltam.
-MÁR MEHETTEK!-hallottam meg Yoongi kiabálását.
-Gyere együnk valamit.- kulcsoltam össze kezeinket és lementem. Behúztam a konyhába majd szembe fordultam vele.
-Mi az?-nézett rám értetlenül. Hóna alá nyúltam és felemeltem.
-Mi a...-lepődött meg és azonnal megkapaszkodott a vállamba. Felültettem a pultra és derekára simítva megcsókoltam. Hamar elváltunk. Jimin még mindig nem értett semmit viszont a csókkal kicsit elhallgattattam.
-Csinálok reggelit.- kacsintottam és már mentem is a hűtőhöz keresgélni, Teljesen elmerültem az élelmiszerek között.-Olyan gofrit csinálok neked....-mondtam miközben a hűtőben az élelmiszerekkel szemeztem. Majd egyszer csak rájöttem hogy fogalmam sincs hogy hogyan kell gofri tésztát csinálni,csak azt hogy bele kell tenni a sütőbe és kész. Felegyenesedtem és előhalásztam a telefonom.
-Baj van? -kuncogott Jimin a hátam mögül.
-Hát... ja lehet. -motyogtam és közben elkezdtem recepteket keresni.
-Na és mi? -suttogta nyakamba amitől kirázott a hideg. Mindkét kezével rásimított alhasamra majd a pólóm alá vezette őket és úgy kezdte el simogatni a mellkasom.
-Ji-Jiminh-sóhajtottam.
-Hmm?-hümmögött bele nyakamba amitől kicsit megremegtem.
-Mit művelsz?-kérdeztem.
-Süsünk együtt.-adott egy puszit az arcomra majd fejét a vállamra rakta. Szegény épp hogy felér.- Én tudok egy gofri receptet. - Megfogom kezét és kicsit eltolom hogy szembe fordulhassak vele. Hüvelykujjammal elkezdtem cirógatni kézfejét és úgy néztem le rá.
-Jól van...de ezt nem tudtad volna elmondani kevésbé erotikusan és izgatóan?-kérdeztem kissé kiakadva mert lent a kis Kook elkezdett ébredezni.
-Gondoltam így viccesebb lesz.- vigyorgott és tekintete letévedt ágyékomra.- Ahogy elnézem az lett.- nevette el magát.
-Haha! Nagyon vicce mondhatom.- rántom magamhoz hirtelen amin eléggé meglepődik.- Remélem az ágyban is így fogsz viccelődni.-suttogtam erotikusan majd füle mögé csókoltam.
-Hah..-sóhajtott fel.- Deh...tegnap csináltuk.- motyogta és megkapaszkodott a vállamba mert lábai megremegtek.
-Tudom, de gondoltam ha már ilyen eleven vagy akkor kifárasztalak egy kicsit.
-Inkább csináljunk gofrit.-motyogta a vállamba.
-Ahogy akarod...de - toltam el egy kicsit.- Ezt el kell intéznem.-mutattattam le.
-Ha türelmes leszel és vársz. Reggeli után segít.- kacsintott. Nagyot nyeltem.
-Okéh...-sóhajtottam.-Mik kellenek a tésztához?- mentem vissza a hűtőhöz.
-Tojás, tej, vaj...-kezdte el sorolni én pedig kivettem őket.- oké, becsukhatod.-mondta és a szekrényhez ment.-liszt...-motyogta magában és az ujjával kereste a bizonyos hozzávalót. -Ááá!-csillant fel szeme és nyújtózkodni kezdet. Miközben felfelé nyújtózkodott rálátást nyertem kidolgozott hasára. Nagyot nyeltem. Baszus, baszus,BASZUS!!! Hogy fogom én ezt kibírni álló farokkal. Chim levette a lisztet és győzelemittas mosollyal nézett rám. Majd a tekintete lejjebb vándorolt és eltátotta a száját.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...