2/23

1.1K 53 1
                                    

(Jimin szemszög)

-Mmm...-morogva bújtam bele Kook mellkasába, mivel a reggeli nap kisütötte a szemem. Jungkook lomhán átölelt és nyomott egy puszit a hajamba. 

-Jó reggelt.- mondta rekedtes hangján.-Hogy aludtál?-Fordult teljes testével felém.

-Azt hiszem bátran mondhatom hogy ebben a hónapban most aludtam a legjobban.-mosolyogtam.

-Én is. Teljesen lefárasztottál az éjszaka.- nyújtózkodik.

-Még hogy én téged!- ültem fel hirtelen.- Ngh...-nyílalt bele a fájdalom a csípőmbe.

-Minden rendben?-ült fel ő is egyből.

-Mmm...igehn..-fogtam a csípőmet. 

-Sajnálom.

-Legalább ne vigyorognál miközben bocsánatot kérsz.- pillantok rá.

-Bocsi Chim de, nagyon élvezem a helyzetet.-kuncog.-Most egész nap ápolgatni foglak.- feküdt vissza.

-Hahj...--sóhajtva vissza feküdtem a mellkasára és a szívás nyomok körül kezdtem körözni az ujjammal. Az ajtó nyitódására kaptuk fel a fejünket. Basszus megjöttek és mi mindent úgy hagytunk tegnap.

-Megjöt...-kiabált Jin de, hirtelen elhallgatott. Jungkookra pillantottam aki csak megvonta a vállát. Hallottuk ahogy valaki feltrappol a lépcsőn majd nemsokkal utána ki is csapódott az ajtónk.

-Remélem jól szórakoztatok mert most mehettek le takarítani!-kiabált Jin majd végig nézett rajtunk.- Gyönyörűen néztek ki.- rázta meg a fejét.- Ügye tudjátok hogy ma lesz egy fan meeting?

-És az ügye tudod hogy nyíltan felvállaltuk a kapcsolatunkat?-kérdezett vissza vigyorogva Jungkook. Jin csak mosolyogva megrázta a fejét majd elment. 

-Ügye tudod hogy neked kell majd takarítani?-vigyorogtam.

-Miért?- kérdezte meglepetten.

-Mert én valaki miatt most mozogni se tudok.- néztem rá mérgesen.

-Nem tudom kire gondolsz.-vont vállat majd ki kelt az ágyból és a szekrényhez lépve kutakodni kezdett valami ruha után.  Ki vett egy sima fekete nadrágot és egy fehér pólót. Elkezdte felhúzni magára a nadrágot csak hogy az ajtó megint nyílt és Taehyung jött be. 

-hé srácok.-intett mosolyogva majd éppen mondani akart valamit de meglátta Kooke hátát. Elképedve nézte végig Jungkook egész testét ami tele volt lilás-pirosas foltokkal és karmolásokkal.

-Basszus Jungkook.- nyögte ki.

-Hm?-fordult felé a fiatalabb majd észre vette hogy Tae a testét bámulja.- Ja,harcias kis cicám van mi?- vigyorgott. 

-Ja, mer aztán egy macska csinál ilyet.- forgatta meg a szemét.- És te Chim?- nézett rám.- Verekedtél egy porszívóval vagy mi? -mutatott végig rajtam. 

-Mondhatjuk így is.- vontam vállat.

-Mindegy...inkább meséljetek.-ült le az ágyra.

-Nem tudok mozogni.- mondtam egyből.

-De ma megyünk..

-Igen.- vágtam közbe.

-Hát ha ezekről a foltokról nem is, de a járásodról mindenkinek lefog esni hogy bizony mit csináltatok az éjjel.-vigyorgott.- Mikor feküdtetek le?

-Nem is tudom...olyan este 10-kor járhattunk a film felénél ott ügyee..hát történtek dolgok. -gondolkozott Jungkook.- Hány órát lehettünk ott Jimin?

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now