2/5

1.1K 64 7
                                    

(Jimin szemszög)

(Pár nap, kb.1 hét elteltével)

 Reggel az ébresztőnkre keltünk fel mindannyian. Felöltöztünk majd reggeli után mentünk is dolgozni.  Bang PD elfogadta a dalunkat és ma már meg is kezdjük a felvételeket. A hatalmas stúdióba belépve felvettük a füleseket és a mikrofonokhoz álltunk. A zene amit Yoongi csinált elindult mi pedig a már be gyakorolt szöveget kezdtük el énekelni/rappelni. Egész jól sikerült, mindenki a maximumot nyújtotta. Persze volt hogy néha elcsúszott egy hang vagy belegabalyodtunk a szövegbe de hamar ki javítottunk ezért délre már végeztünk is. Bang PD-vel és még a többi emberrel akikkel a klipeket szoktuk meg csinálni (pl.: operatőr) beültünk az egyik nagyobb tárgyaló terembe és azt kezdtük el megbeszélni hogy milyen legyen a klip a dalunkhoz. 

-Mi a fiúkkal arra gondoltunk hogy legyen olyan mint amiről énekelünk és amiért leszólnak minket.-mondta Namjoon.

-Például?-kérdezte az egyik szervező.

-Azt mondták hogy a DNA túl színes. Ez legyen még színesebb.-mondta Jungkook.

-Vegyünk fel hagyományos ruhákat, mert kezdünk "elamerikaiasodni"-mutatott idéző jelet Yoongi.

-Én a lehető legőrültebb énemet akarom mutatni.-vigyorgott V.-Ja és egy bizonyos szemüveget és inget is szeretnék viselni.

-A rapp részemnél lehetne hogy filtereket rakunk az arcomra?-kérdezte Nam.

-Valahogy bele kell tenni azt hogy a K-pop idolok "egyformák".-gondolkoztam. Így lett az hogy nagyban elkezdtünk ötletelni. Körülbelül 3 órán keresztül tárgyaltunk és beszéltük meg hogy milyen legyen a klip. Persze mi csak elmondtuk hogy mit szeretnénk a többi a stábon múlik. Még mi se tudjunk hogy mi lesz a végén. Haza mentünk ahol aztán egyből kirámoltuk a hűtőt. Jin nekiállt a vacsorának mi pedig addig elvoltunk a szendvicsekkel meg a chipsekkel. 

-Még a táncot is ki kell találni.-sóhajtott Namjoon mire Jungkook felnevetett.

-Előre félek hogy milyen lesz.- ült le közénk Jin.-Amúgy kész a kaja.

-Majd segítünk Hyung.-mosolyogtam és már mentem is enni. 

***

Másnap aztán egész végig a táncot gyakoroltuk. A tanár tegnap végig ezen dolgozott. Nekem nagyon tetszik szerintem illik a dalunkhoz. Nem volt annyira nehéz. Én személy szerint nehezebbre számítottam. Persze azért bénáztunk rendesen. Hoseok szokás szerint elég hamar betanulta. Neki se megy még profin néha ő is belezavarodik de hetünk közül ő tudja a legjobban. Szegény Jin és Nam végig szenvedték az egészet.  A mozdulatokat meg tudják csinálni csak a sorrendet nem tudják, de most még mindannyian így vagyunk vele. Egésznap csak gyakoroltunk. Kisebb 10 perces szüneteket,vagy épp fél órás mikor ebédeltünk, tartva. 

-Oké, holnap folytatjuk. Szép munka volt fiúk. Sziasztok!-intett a tánc tanárunk.

-Viszlát.-köszöntünk mi is el. Mindenki ki volt terülve a földön és szaporán lélegzet.

-Elfogyott a víz-nyöszörgött Tae.

-Majd én hozok.- pihegtem.

-Ahh köszi Chim. Élet mentő vagy.- mondta Jin. Fel álltam kicsit még kifújtam magamat majd elindultam az automatához.

-Mochi várj meg- kiabált utánam Jungkook.- Segítek.- ért mellém.

-Köszi.- mosolyogtam.

-Mostanában alig voltunk együtt.-karolt át.

-Minden nap együtt alszunk, sőt! Tegnap együtt is zuhanyoztunk.- nézek fel rá.

-Nem így értettem.-puszilt bele hajamba.- Ma megnézhetnénk együtt egy filmet.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now