2/8

1.1K 59 2
                                    

(Jungkook)

Pár perc múlva bemehettünk BangPD-hez aki igazából mind a hármunkkal külön-külön, más-más dolgokról beszélt csak könnyebb volt behívni minket egyszerre és úgy megbeszélni a dolgokat. Namjoonal az MV-ről és már az előre betervezett koncertekről beszélt. Yoongival arról hogy hogy áll az új dalokkal. Engem pedig leszidott amiért néha észrevehetően fogdosom Jimint a nyilvánosság előtt. Szép.

Kb. egy óra alatt meg is voltunk. Nem mondtuk el azt ami kint történt, nem akartuk ezzel fárasztani. Nagyon amúgy se történt semmi...csak majd nem neki mentem. 

-Jiminnek elmondod?-kérdezte Namjoon már a kocsiban ülve.

-Igen.-bólintottam.-Nem titkolok el előle semmit.-mondtam miközben az ablakon néztem kifele.

-Vajon honnan tudhatták?-gondolkozott hangosan Yoongi.

-Annyira dühít ez az egész.-motyogtam. Dühít ez az új banda, dühös vagyok arra a tenyérbe mászó kis senkire, dühös vagyok Rosera mert ő rángatott bele ebbe az egészbe és dühös vagyok magamra is amiért hagytam. 

-Mi lesz ha nyilvánosságra hozzák?-figyeltem fel két Hyungom beszélgetésére.

-Lehet jobb lett volna elmondani Bang Pd-nek hogy mi volt.-mondta Nam. Közben haza is érkeztünk. Kinyitottam a kaput és azonnal megláttam az én kis Chimemet ahogy a lépcsőn üldögél.  Fel kapta a fejét majd mikor meglátott elmosolyodott és azonnal felpattant és hozzám rohant. Szorosan magamhoz öleltem és magamba szívtam mámorító illatát. Egyből elszállt minden idegességem. 

-Mit mondott a főnök?-kérdezte.

-Csak azt hogy nyilvánosság előtt ne csináljam ezt.-markoltam bele fenekébe. Ah istenem annyira jó segge van. Imádom.

-Jungkook!-ugrott meg egy kicsit.

-Gyere menjünk be.-nevettem.

-Ezt nem mondjátok komolyan!-hallottam meg egyből Hoseok kissé ideges és kétségbe esett hangját.

-De aztán nem történt semmi Nam lenyugtatta.-hallottam Yoongit. Bizonyára a kis összetűzésről beszélnek. Jiminnel bementünk a nappaliba ahol a többiek is voltak.

-Jól vagy Kook?-nézet rám Jin Hyung.

-Persze.-rántottam vállat.- most már.-tettem azért hozzá.

-Történt valami?-pillantott fel rám Jimin.

-Ahh...-sóhajtottam és leültem a kanapéra. Mochit az ölembe húztam és fejemet a vállára raktam.- Miközben Bang PD irodája előtt várakoztunk  megjelent három Gods-os tag. Akik belénk kötöttek. Pontosabban főleg belém.-kezdtem mesélni.- Yoongiékat "világ ronda árulóknak" nevezték engem pedig drogosnak.- morogtam. Jimin elfordult egy kicsit az ölembe hogy oldalasan üljön és aggódva figyelte az arcomat.- Aztán mikor idegesen fel álltam akkor elkezdtek "Huuuu"-zni és az egyik azt mondta hogy "biztos még nem kaptam meg a napi adagomat".- nevettem fel keserűen.- Ezzel annyira felbaszott hogy neki akartam menni.

-Ügye nem?-kérdezte Chim.

-Nem.-fontam köré kezeim és jobban magamhoz húztam.-Namjoon leállított.-motyogtam a pólójába...Annyira... gyenge vagyok.- nyöszörögtem.- Miért kezdtem el drogozni?- Folytak le a könnycseppek az arcomon. Nem a szomorúságtól sírtam, hanem az idegtől. Az hogy így hozzám vágták a drogot...ráadásul egy ilyen kis senki. Azzal hogy a drogot hozzám vágták felszakították azt a sebet amit Jiminnel igyekszünk minnél jobban begyógyítani. De bárhogy próbáljuk a heg akkor is ott marad. Akkor is benne lesz a tudatunkba hogy megcsaltam.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now