- nem gondoltam volna hogy leszopod Jimint.- suttogta.
-tudom, én se hittem volna hogy valaha valakit orálisan kifogok elégíteni úgy hogy utána még csak nem is kérek semmit.
- mi van?Jimin nem csinált semmit? -lepődött meg. Én csak a fejemet ráztam.
-nem az lebegett a szemem előtt hogy utána engem is kielégítsen, hanem hogy...örömet szerezzek neki. Csak az ő boldogsága volt a lényeg. - mondom őszintén. Legjobb barátom elképedve néz rám.
-Most mi van? -nevetek.
-Hű...sose hittem volna hogy valaha ezt fogom hallani a te szádból.
-Tudom... én se hittem volna. De ez van. Jimin fontos nekem.
- Jó hatással van rád. -mosolyog.
-Megérkeztünk. -mondta a sofőr. Mindannyian kiszálltunk és bementünk a stúdióba.
-Oké srácok.-csapta össze a kezét a producer.- olvassátok át a szöveget, kicsit elevenítsétek fel. Aztán felvesszük. - megkaptuk a dalszövegeket. Átolvastuk majd beálltunk a mikrofonok elé és énekelni kezdtünk. Egész jól ment. A producer elégedett volt szóval jöhetett a tánc. Na az már nehezebben ment. Voltak lépések amik eléggé feledésbe merültek.
-Mi van veletek fiúk?- kérdezte a tánc tanár.- Jimin! Nem ismerek rád!
-Tudom, sajnálom...én...
-te voltál az egyik legjobb táncos a csapatban! -panaszkodott tovább a tanci.
-én....ne..nem tudom mi van velem.- gyűltek könnyek Jimin szemébe és egyre jobban csak sipogott.
-na jó ebből elég!- húztam magamhoz Chimet és a karjaimba zártam. Azonnal belebújt a mellkasomba. Most hogy már tudom, nem ítélnek el és hogy itt nem kell titkolnunk a kapcsolatunkat ezt nyugodtan meg merem csinálni. Jimin sírva bújt hozzám. Most nagyon felbaszott ez a tanár.
-csss... nyugodj meg édesem. Simogattam a hátát.- hogy merészelt így beszélni Jiminnel? Csak azért mert elrontott pár lépést egy olyan táncba ami eleve nehéz és már vagy fél éve nem is gyakoroltuk? -kiabáltam. - mi az egészre nem is emlékszünk! Jó Hobi tudja meg talán Jin is emlékszik valamire de ennyi! Meg...
-jól van tudom! -szakított félbe a tanár- Elnézést amiért így beszéltem de Jiminben nagy lehetőségek vannak és hát...ezért hajtom őt jobban. De látom hogy most túlzásba estem. Bocsánat Jimin.
-Se..semmi baj. -szipogott és megfordult ölelésembe. Persze nem engedtem el. Továbbra is öleltem csak most hátulról és elölről.
-tényleg lát bennem lehetőséget? - kérdezte csillogó szemekkel.
-igen. -lelkesedett be a tanci. - később akartam elmondani de ha már így alakult akkor elmondom most. Te nem fogsz elmenni a koncertekre...
-Mi!?- kérdeztük egyszerre Jiminnel.
-Had mondjam végig.-kért minket tanár- szóval, jövő héten elmész Puszanba táncot tanulni. Kb. 1 hónapról van szó. Az alatt lemennek a koncertek is. Már minden le lett rendezve. - mindenki le volt fagyva. Jimin nélkül koncertezni? Jimin nélkül aludni? Jimin nélkül fel kelni!? Jimin nélkül enni! JIMIN NÉLKÜL LÉTEZNI !!???
- öm biztos hogy Chim nélkül kell végig csinálnunk a koncerteket? - kérdezte a leader.
-Kit érdekel a koncert!? - csattantam fel- én nem akarok és nem is tudok Jimin nélkül élni!
-Jól van szerintem most menjetek haza, beszéljétek meg. A döntés végleges. Változtatni nem tudtok. - mondta a tanár. Átöltöztünk majd beszálltunk a kisbuszba. Mindenki csöndben volt. Én zenét hallgattam miközben az ablakon néztem kifelé. Egyszer csak azt éreztem hogy Chim a vállamnak dönti a fejét. Nyomtam egy puszit a fejére majd az egyik fülest felé nyújtottam. Ő betette majd együtt hallgattuk a számokat. Lenéztem össze kulcsolt kezeinkre. Nem akarom hogy elmenjen.
YOU ARE READING
BTS JiKook Yaoi
FanfictionSziasztok! Már régóta akarok csinálni egy Jikook-os storyt csak sajna sose volt ötletem. Részletek/ jelenetek voltak a fejemben de valahogy azok sose álltak össze egy történetté. DE! Ma! "2018.05.20-kán! Filmnézés közben megtörtént a csoda! Úgy hogy...