2/13 +16

1K 60 0
                                    


"Jeon Jungkook heroin függő?"

Ez a mondat mindent megváltoztatott azon a napon.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Jimin szemszög)

-Jungkook?-érintettem meg a vállát mikor már hosszú perceken keresztül nem mozdult és nem is csinált semmi csak a cikk címét nézte. 

-Ez...Hogy?-nézett rá kétségbe esetten.

-Azt írják hogy nem hivatalos forrásokból tudják.- mondta Namjoon.- Az előbb beszéltem telefonon BangPd-vel. Adnunk vagyis adnod kell egy interjút amiben az egészet letagadod. Már írják a szöveget neked, de te is hozzá rakhatsz. Csak azok a mondatok legyenek meg amit a főnökség ad.-Kooke csak bólintott és beharapta alsó ajkát.

-Tuti hogy azok a kis nyomorultak voltak.-mérgelődött Yoongi.

-Kicsoda? A Gods?-kérdezte Hoseok.

-Ki más?-horkantott fel.- Hisz emlékeztek nem? Mikor Bang pd behívatott minket. Akkor is hozzá vágták Jungkookhoz. 

-De honnan tudják?-kérdezte kétségbe esetten Daniel.

-Csak egy valaki tudott a dologról rajtunk kívül.-mondta komolyan Yoongi hyung.

-Rose...-fejezte be a mondatott a mellettem ülő.

-Pontosan.- bólintott Yoongi.

-Akkor most mi lesz? Elmondjuk Bang PD-nek?-kérdezte Jin.

-El kell mondanunk. És akkor legalább végre megszabadulhatunk azoktól a kis senkiktől is.-mérgelődött Suga. Beszélgetésünket a csengő zavarta meg.

-Ki lehet az?-kérdezte Tae.

-Kinyitom.-álltam fel és az ajtóhoz mentem. Viszont amint kinyitottam már vágtam is volna be az ajtót ha az ott álló nem teszi oda a lábát.-Mi a franc? -káromkodtam.- Mit akartok? És honnan tudtátok meg hogy hol lakunk?-Néztem rájuk idegesen.

-Az legyen a mi titkunk.- löktek félre és beljebb mentek. 

-Óóóó de jóóó itt van mindenki.-vigyorgott gondolom a vezér. 

-Ti kis...-ment volna nekik Yoongi de Jin leállította.

-Mit akartok?-kérdezte hidegen Namjoon.

-Be mutatkozni.-vigyorgott.-Én Kang JunSeo vagyok, a leader. Ő itt Hong YeMin, vokál. Lee JiHun, szintén.Park MinJae...

-Én vagyok a maknae csak..-kuncogott.-Én nem drogozok.-Láttam ahogy Jungkook össze szorította a fogait és a kezét is. Nyugtatás képen mögé álltam és masszírozni kezdtem a vállát.

-Én Kim MinJun vagyok.-hajolt meg.- Örülök a találkozásnak. 

-Ők pedig Lee HyunJun és Kim JiSeo. Mindketten rapperek.-mutatta be Junseo a maradék két embert. 

-Ügye nem akarjátok hogy mi is bemutatkozzunk?-kérdezte Yoongi karba tett kézzel. 

-Nem, arra valóban semmi szükség.- vigyorgott a leader. 

-Még valami?-kérdezte Nam.

-Igen, lenne még valami.-nézelődött. Sorba végig nézte a képeinket amik a falon lógnak és amik képkeretben a kis szekrényen vannak. 

-Akkor mond már!-sürgette Hoseok.

-Ha beárultok Bang Pd-nek. Fényderűl Jimin és Jungkook kapcsolatára. Bár nem mintha a big hit elhinné hogy mi voltunk azok akik ezt a heroinos cuccot elárulták, de azért jobb bebiztosítani magunkat nem?-nevetett.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now