10 /+18/

2.5K 109 0
                                    

-menjünk fel. -suttogja ajkaimra, majd megcsókol. Mosolyogva bólintok majd felkapom menyasszonyi pózba és elindulok vele felfelé.

-aztán csak óvatosan!

-gumit használjatok!

-nem hagyd magad Chim!- kiabálták a többiek. Én csak megforgattam a szemem, Jimin viszont teljesen elpirult.

-miért hiszik azt hogy mi most AZT fogjuk csinálni.-kérdezi mikor már leültettem az ágyon.

-mert eléggé félre érthető volt amit mondtál. - mosolygok és elfektetve az ágyon csókolni kezdem ajkait.

-Srácok! - kopog be Nam- nem akarok zavarni de van 4 órátok hogy befejezzétek. Utána megyünk a stúdióba begyakorolni a dalokat.-mondta majd el is ment.

-hmmm.... 4 óra. Mit csináljak az én kis Mochimmal 4 óra alatt. - vigyorgok.

-mondjuk, beszélgessünk?-kérdezi.

-én valami másra gondoltam. -mosolygok. - Mostanában feszült vagy. - simítok végig oldalán. Majd egy gyors mozdulattal leveszem róla pólóját.

-Kookh...-mondja kissé félve.

-ne aggódj. Nem csinálok semmi rosszat. -simítok végig arcán majd lágyan megcsókolom.

-nem tudom eldönteni...-sóhajtja.

-mit?-nézek rá értetlenül.

-hogy melyik csókodat szeretem jobban. Olyan jó mikor ilyen lágyan és szűziesen csókolsz meg. romantikus, és olyan mintha az újra élném az első csókunkat....de mikor ma a lépcsőnél olyan vadul csókoltál meg...-pirul el..- én nagyon élveztem. Szenvedélyes volt és birtokló. Tetszett.

-Mi lenne ha akkor kombinálnám a kettőt. - vigyorgok és azonnal lecsapok ajkaira. Először lágyan érzelmekkel telve csókolom majd megnyalom alsó ajkát ezzel elérve hogy kicsit leejtse állát. Azonnal átdugom nyelvem az ő szájába és táncba hívom nyelvét. Szenvedélyesen csókolom, de közbe próbálok minél több érzelmet vinni bele. Levegő hiány miatt elválunk de én nem tétlenkedek hisz 4 óra  ami lehet hogy már csak 3 és fél, édes kevés. Lágyan csókolgatni kezdem nyakát majd megtalálva érzékeny pontját szívni kezdem. Jimin jólesően sóhajtozik alattam és közbe beletúrva hajamba ( ami amúgy rohadt jólesik és tökre élvezem)  húz magához közelebb. Elégedetten nézem a kis lila szívás foltot ami azt jelképezi hogy ő bizony az enyém.  Nyomok egy apró puszit a homlokára majd orrára, ajkaira, állára és tovább haladva lefelé kulcscsontjaira. Mellbimbóinál kicsit elidőzök de végül megint csak tovább haladva csókokkal lepem be egész testét.

-Miht cshinálsz Khooke..?-kérdezi miközben kigombolom nadrágját és alsónadrággal együtt lehúzom róla.

-Mondtam már mostanában feszült vagy, könnyítek rajtad Hyung. - A kicsi Jimin már igen csak ágaskodik. Elmosolyodva markolok rá miközben újabb szenvedélyes csókba hívom ajkait és persze nyelvét. Lassan kezdem el mozgatni a kezem. Jimin szaggatottan fújta ki a levegőt én pedig kicsit gyorsítottam kezem munkáján majd hirtelen leálltam.

-Neh....-szenvedett alattam Jimin- Mih...miérth álltál leh..? - lihegi.

-mert nem a kezemmel foglak kielégíteni. -kacsintok, mire a kis törpém nyel egy nagyot. Ismét csókokkal hintem be felső testét majd tagjához érve nyomok egy csókot makkjára mire Jimin felsóhajt.

-Kérlekh...-könyörög. Olyan édes ahogy szenved. Eleget téve kérésének nyalok végig hosszán majd számba veszem és szopni kezdem. Nyelvemet bevetve mozgatom fejemet férfiasságán miközbe ő a hajamba markolva erotikusan nyögdécsel. Sose gondoltam volna hogy egyszer majd leszopok valakit. Mindig is úgy voltam vele hogy engem leszophatnak de hogy én mást az kivan zárva. Erre tessék. De ne értse félre senki. Jimint bárhol barmikor kielégíteném ha arra kérne mert szeretem. plusz ezekért a nyögésekért tökre megéri. Megérzem számban elő nedvét így gyorsítok egy kicsit és néha meg is szívom.

-AHH! - nyög egy hatalmasat Jimin az egyik szívásnál.

Olyan édes ahogy már teljesen önkívületi állapotban van.

-Jungh....Ah...Jungkookhh.... énhh...mmmm...- nyöszörög. Értem én hogy mit akar mondani, de nem érdekel. A számba akarom érezni nedvét.

-Jungkookhhh...nehm...nehm kell...ezth.. csi AHH! - nyög megint egy nagyot és számba élvez. Készségesen lenyelem. Majd kiengedem számból. Még nyomok egy csókot makkjára majd felfekszem mellé. Felhúzom derekáig a takarót hogy ne érezze magát kellemetlenül. Légzését próbálja lihegve szabályozni és mikor már viszonylag lenyugodott a teste oda bújok hozzám. Átölelem és egy csókot nyomok a homlokára.

-köszönöm, de nem kellet volna...lenyelned. - suttogja zavartan a végét.

- érezni akartalak- vonok vállat mivel csak azt érem el hogy még vörösebb lesz.

-szeretlek.- motyogja.

-én is. - mosolygok rá majd az órámra nézek.- Van 2 és fél óránk. Mit csináljunk? -kérdezem.

-hát én lezuhanyzok aztán felöltözök, te is cserélj ruhát. Utána lemehetnénk a többiekhez.

-Jól van -bólintok. Jimin elment zuhanyozni én pedig neki álltam vetkőzni. A szekrényemhez léptem és kivettem egy fekete térdénél kiszaggatott nadrágot meg egy piros kockás inget. Kicsit megigazítottam a hajamat majd lementem a többiekhez. Jimin még nem volt lent, gondolom vagy zuhanyzik vagy már öltözik.

-na végeztetek? -vigyorgott Hoseok.
-Gyors volt. Azt hittem hogy ebben a 4 órában ellesztek.-Nézet az órájára Nam. Én csak nagyot sóhajtok.

-Nem feküdtünk le Chimmel oké? - néztem körbe.

-Akkor miért öltöztél át? -kérdezi Tae szemöldök húzogatva.

-hát...mert, beleizzadta. - pirulok el egy kicsit.

-Oho! Nézzétek hogy pirul! -mutogat Hobi. Jimin pont ekkor érkezett meg kissé nedves hajjal.

-Jimin segíts!-ölelem magamhoz egyből. Chim csak leül az egyik fotelba engem pedig az ölébe húzott. Oké, miért érzem úgy hogy felcserélődtek a szerepek? - Mi a baj Kooke? - mosolyog rám.

-Azt hiszik lefeküdtünk, és nem értik meg hogy nem! -panaszkodtam.

-Nem feküdtünk le. - néz végig a társaságon Chim.

-Aha, akkor mit csináltatok? -kérdezte Suga.

-Mind a ketten átöltöztetek, sőt te még le is zuhanyoztál! - mondta Tae.

-Meg hát azért hallottuk ahogy kétszer is azt sikítod hogy Jungkook. -vigyorgott Hoseok.

-Jaj srácok csak valljátok be! Előbb szabadultok. - mosolygott Nam.

-De ha egyszer nem szexeltünk, akkor nem!- mondtam.

-jó, én hiszek neked. -mondta Tae.- de akkor mit csináltatok?

-Az nem tartozik rád.- ölelt szorosabban Jimin.

-Na légysziii - nézet ránk mindenki könyörgően. Vagyis hát inkább csak Tae és Hobi. Namjint nem érdekelte. Yoongi meg csak élvezi a helyzetet.

-Most komolyan! Azt akarjátok hogy részletesen beszámoljak arról hogy Jungkook kielégített a szájával!?- kiabált Jimin. Mindenki lesokkolódva nézet ránk.

-Nem Jimin igazad van. -mondta Jin. - nem kell semmiről se beszámolnod, az a ti saját magán életetek. Ti pedig - nézet a Taegire meg Hopera. - hagyjátok őket. Ők se faggatnak titeket.

Hálásan néztem Hyungomra mire ő csak mosolyogva bólintott. A nagy csendet az kis busz dudája zavarta meg. Felvettük a cipőnket majd bezártuk az ajtót és beszálltunk. Éppen ültem volna le Mochi mellé mikor Tae megfogta a karomat.

-ülj most mellém.- mosolygott. Chimre pillantottam, aki csak bólintott. Leültem Tae mellé és kérdőn néztem rá.

-Elhanyagolsz. -nyafogott.

-Jól van bocsi.- borzoltam össze a haját.

-Semmi, amúgy se erről akartam beszélni.

-Hát?- húztam fel az egyik szemöldököm. Kicsit közelebb hajolt majd suttogva bele kezdett.











BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now