2/24

977 52 1
                                    

(Jimin szemszög)

-Halljátok, a rajongók nagyon beindultak.-mondta J-hope a kanapén ülve. Éppen a telefonját nézte.- Amióta Jiminék felvállalták a kapcsolatukat minden kis mozzanatból shippeket gyártanak és azt találgatják hogy még kik vannak együtt.

-Most kiket raktak össze?-kérdezte Namjoon és bele ivott a teájába.

-V-t és Jint.-nevetett Hobi.

-És ki van felül?-kérdezte Jungkook vigyorogva. Úgy néz ki ő jót szórakozik ezen az egészen.

-Háááát. Nem egyértelmű.-mondta.

-Ezt hogy érted?-kérdezte Jin.

-Hát amíg a Namjinnél egyértelműen mindenki úgy gondolja hogy Nam van felül...

-Jól gondolják.-vágott közbe a leader.

-..addig itt eléggé eloszlik.

-Tök mindegy csak mond hogy kinél van több szavazat.-sürgette Tae.

-Oké. Pillanat.- böngészte a telefonját.- pontosan 2 szavazattal nyertél.-mosolygott Hope.

-Ez az!-ugrott fel Taehyung Yoongi öléből.

-Ennyire örülsz neki?-nevettem fel.

-Igen, ez azt jelenti hogy dominánsabb vagyok Eomanal.- ült vissza a helyére? 

-Tch...pimasz kölyök.-ment be sértődötten Jin a konyhába.

-Megyek megvigasztalom.-ment utána Nam.

-Esetleg ne menjünk el?-kiabálta nekik Yoongi mire felnevettünk. A nappaliban ültünk és hát igazából mindenki mást csinált. Hoseok telefonozott, Yoongi és Tae egymással foglalkozott, mi pedig Jungkookkal néztük a Tv-t. Lábamat felhúztam és neki dőltem mellkasának. Ő félkézzel átkarolt és fejemre puszilt. Mindenki elvolt a maga kis világába, viszont ugyan az a hang szakított ki mindannyiunkat. 

-Ahh...-hallatszódott a konyhából. Jungkookra néztem majd szinte egyszerre álltunk fel és mentünk fel a szobánkba öltözni. Hallottam ahogy a többiek is felindultak a lépcsőn. Gyorsan felvettem egy fekete rövid nadrágot és pólót meg rá egy dzsekit. A hajammal nem törődtem csak felhúztam egy sapkát meg felvettem a szemüvegem mivel most nem fogok a kontaktlencsével baszakodni. Jungkookon egy fekete farmer és egy fehér póló volt, meg még arra rá vett egy piros kockás inget és ő is húzott a fejére egy sapit. Hallottuk ahogy az ajtó csukódik szóval valaki vagy valakik elmentek. Lesiettünk a lépcsőn- a konyhából már eléggé érdekes hangok szűrődtek ki. Rendesen belelendültek- Felvettük a cipőinket majd már mentünk is ki. 

-Hát te?-lepődtem meg mikor megláttam Hobit ahogy az ajtó előtt áll.

-Áh, srácok..-vakargatta meg a tarkóját.- Ha nem lenne gond és nem zavarnék akkor veletek mehetnék? Yoongiékon látszódott hogy kettesben akarnak lenni szóval őket meg se kérdeztem. Ha ti is egymással szeretnétek inkább foglalkozni megértem csak...-sóhajtott és lehajtotta a fejét. A szívem össze szorult hogy így kell látnom őt.-Nem akarok egyedül lenni.-motyogta.

-Dehogy zavarsz hyung.-karolta át Jungkook.-Remekül fogunk szórakozni.-vigyorgott. 

-Köszi.-mosolyodott el Hoseok.

-Akkor menjünk.- indultam el. Szegény hyung. Rossz lehet neki egyedül. Vagyis hát nincs egyedül, mert mi itt vagyunk neki. Csak gondolom senkinél se akar zavarni. Csak azt vettem észre hogy Jungkook mellém siet és össze kulcsolja ujjainkat. Mosolyogva felnézek rá mire ő csak kacsint egyet majd tovább beszélget Hoseokkal. Elmentünk egy boltba ahol aztán vettünk üdítőt meg egy kis kaját. Majd leültünk egy szökőkúthoz és ott enni kezdtünk meg szórakozni. Beálltunk egy utca zenészhez énekelni. Vagyis hat csak én és Jungkook énekeltünk Hoseok inkább táncolt rá. Jó nagy tömeg gyűlt körénk, többnyire rajongók így hát alig tudtunk elmenni onnan. Már sötétedet miközben a kirakatok között sétáltunk.

BTS JiKook YaoiWhere stories live. Discover now