20

28 1 0
                                    

 Mijn les begint om 8.30, waarom?

Ik passeer Bob's op mijn weg van en naar school,
dus mijn motor droppen is geen probleem.


Ow, dat is veel te vroeg als ik pas om 10 uur moet beginnen. Gelukkig moet hij niet omrijden, maar betekent dat dan dat hij woensdag eerst naar hier moet komen om den helemaal terug te gaan? Dat is toch tijd verspilling?

Spreken we anders woensdag af bij Bob's?
Dan eten we daar iets en dan gaan we het dorpje in?


Hopelijk vindt hij het een goed voorstel, anders is het echt maar pure tijdverspilling, toch? Ik bedoel maar, al dat heen en weer rijden? Ik wandel richting de bank en ga rustig naast Bella zitten. Ik lach vriendelijk naar haar, waarna zij hetzelfde doet. Edward ga aan de andere kant van Bella zitten, waarna ze mij de afstandsbediening geven.
"Nee, kijken jullie maar. Ik ga dadelijk toch naar bed." Lach ik liefjes, waarna ze terug lachen en bespreken wat ze gaan opzetten. In afwachting begin ik wat op mijn gsm te tokkelen. Niet veel later staat Riverdale op en aangezien mijn telefoon dood is, besluit ik maar mee te volgen.
Na een tijdje is de aflevering afgelopen en kan ik het niet laten om te gapen.
"Ik ga slapen, denk ik. Het is morgen nu eenmaal een belangrijke dag!" Zeg ik opgewekt, waarna ik recht sta en even naar iedereen zwaai. Ze zwaaien allemaal even terug of zeggen slaapwel. Als enigste slapen in een huis, best zielig toch? Rustig wandel ik naar boven en mijn slaapkamer in. Aangezien ik alles mooi had geordend grijp ik mijn pyjama gewoon van het bed. Deze bestaat uit een simpel shortje met een veel te grote trui. Het slaapt fijn en wat moet je dan nog meer hebben? Ik wandel rustig naar de badkamer, waarna ik mijn kleedje in de was gooi. Lucy, je moet echt dringend leren zuiniger omgaan met je kledij! Ik pak mijn tandenborstel, steek mijn haren op en stap in de douche. Elke dag je haar wassen is ongezond, maar ik wil me lichaam wel het liefste proper. Mijn tanden poets ik onder de douche om tijd te besparen. Na me te hebben gewassen en gedroogd, schiet ik in mijn pyjama. Mijn haar maak ik weer los en ruim ik de badkamer op. Als je alles meteen opruimt, heb je daar geen last meer van. Ik wandel naar mijn bed en pak mijn boek onder mijn matras vandaan. Ik neem nog snel een pen van de bureau en gooi dit op bed. Ik wandel naar de oplader en steek mijn gsm in, waarna ik deze op het nachtkastje leg. Nog altijd geen antwoord van Seth. Zal hij het dan geen goed idee vinden? Ik schud even met mijn hoofd en ik ga op bed liggen. Ik neem mijn boek, open deze en zoek de pen. Sierlijk begin ik een samenvatting te maken van mijn dag, plus hoe ik me er bij voelde als ik de pen heb gevonden.
Al snel staat het in mijn boekje geschreven, waarna ik hem terug onder mijn matras verstop. Ik kruip daarna onder de lakens en zet mijn wekker. Ik druk op het knopje van de rolluiken en wacht tot deze toe zijn. Ik kijk nog eens op mijn gsm, maar nog steeds geen antwoord. Hij zal wel weer druk zijn met zijn geheimpje. Meteen moet ik in mezelf gniffelen en ga ik goed liggen. Ik knip nog snel het licht uit en sluit mijn ogen. Ze zijn nog maar net dicht en meteen flits de jongen weer voor mijn ogen. Ik weet het even niet meer, is dit nu Seth? Hij lijkt op enorm op Seth, maar ik kan zijn gezicht gewoon niet zien. Hoe moet ik dan weten wie het is? Ga weg stom beeld! Ik wil slapen, want morgen heb ik een zware dag! Ik zucht even en draai me om, waarna ik mijn ogen open. Kom op, Lucy! We gaan nu slapen. Ik ga in een fijne houding liggen, half op mijn buik en al snel ben ik weggedommeld.

Een piepende klok haalt mij uit mijn slaap, waardoor ik hem met een stevige hand uit klop. Hopelijk is hij niet bezweken door de ongewenste druk die ik er achter zette. Ik kijk dus maar snel naar de klok. Niet te zien, behalve dat het 8 uur is. Automatisch rek ik me even uit en sleur me uit het warme bedje. Ik neem mijn kleding van de bureau en wandel naar de badkamer. Het felle licht overvalt me, waardoor ik even met mijn ogen moet knipperen. Al snel heb ik de kraan openstaan en fris ik me even op. Ik kleed me snel om, waarna ik mijn pyjama opgeplooid op mijn opgedekte bed gooi. Ik druk op het knopje van de rolluiken, zodat ik mijn nacht zicht kan uitzetten. Daarna neem ik mijn zwart converse en ga op de bureau stoel zitten om deze aan te doen. Hierna neem ik de papieren vast en bekijk ze nog eens even, om na te kijken of ze echt in orde zijn. Met een opgelucht gevoel wandel ik naar het nachtkastje en neem de telefoon. Ik kijk naar mijn gsm en zie dat Seth heeft geantwoord.

Hey Lu
Sorry van mijn (weer) te late antwoord. Dat zou super zijn!
Ik kijk er alweer naar uit om samen iets te gaan doen!
Slaaplekker, want je zult vast wel slapen.


Hoezo ik zal vast wel al slapen? Ik kijk even naar het uur dat hij heeft geantwoord. 3 uur?! Wat doet hij nog wakker om 3 uur? Is hij serieus? Ik bedoel, moet hij niet naar school? Verbaasd als ik ben druk ik even op antwoorden.

Hey hey
Ja inderdaad, om 3 uur 's nachts ben ik al lang aan het slapen!
Blijkbaar in tegenstelling tot andere mensen?


Niet dat ik nieuwsgierig ben naar zijn doen en lates, maar hij vroeg er zelf een beetje om om zo laat nog te sturen, toch? Hoofdschuddend ga ik mijn slaapkamer uit en wandel ik naar beneden.
"Goeiemorgend Lucy." Hoor ik Esme vanuit de keuken roepen.
"Bye Lu!" Hoor ik dan al de andere roepen, waarna ze in de garage verdwijnen. Over een stormhoop gesproken?  

Call it fateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu