Jag tar ytterligare ett djupt andetag och knackar på dörren. Jag hör röster och sen steg, och så öppnar Tony.
"Ja?"
"Louise sa att jag skulle få vara med på 'Jag har aldrig' med er"
"Jaha, ehh" han tittar tillbaka in i rummet. "Vi hämtar dig när det är dags"
"Men klockan är halv åtta, vi måste börja snart. Jag kommer in nu"
"Sandra" suckar han. "Lägger du märke till att jag gömmer mig bakom dörren?"
Nu gör jag det. Det enda jag faktiskt kan se av honom är hans huvud, halva halsen och vänstra axeln och armen, som inte täcks av en tröja.
"Är du naken?"
"I princip. Jag har strumpor på mig"
"Varför?"
"För att jag byter om. Jag lovar att vi hämtar dig om fem minuter"
"Jag väntar utanför"
"Okej"
Han stänger dörren igen och jag hör återigen röster på andra sidan. Men han håller sitt ord, det dröjer inte länge innan dörren öppnas igen, den här gången på vid gavel.
"Det är bara att komma in" ler Tony och flyttar sig från dörröppningen.
"Tack" svarar jag och smiter in.
De andra sitter på golvet i en ring med fem glas och en vodkaflaska i mitten, och jag sätter mig glatt mellan Patrick och Nicklas.
"Tjena, tjejen" säger Nicklas och lägger armen om mig.
"Ska vi börja?" frågar jag exalterat.
Tony skrattar tyst samtidigt som han sätter sig bredvid Patrick, med Louise på andra sidan, inte mig.
"Ja, det kan vi väl göra. Fyll era glas. Femtio procent cola och resten vodka"
"Det finns ingen cola" konstaterar jag.
"Jo, bakom dig"
"Jag börjar" säger Louise och håller upp sitt fyllda glas. "Jag har aldrig haft sex"
Jag rodnar djupt när alla förutom jag tar en klunk från sina glas.
"Har du hånglat då?" frågar Louise.
Jag kan känna hur Patrick stelnar till och hör hur hans andning plötsligt hårdnar. Jag har hånglat med två personer; hans pojkvän och hans lillebror. Det skulle inte förvåna mig om han hatar mig mer än någon annan på planeten.
"Ja" mumlar jag och ser ner i marken.
"Varför hade inte ni sex då?"
Jag rycker på axlarna och tittar bort. Lyckligtvis räddar Tony mig genom att avbryta.
"Det har inte vi med att göra, Lollo. Vem kör nu?"
"Jag har aldrig haft sex med någon samtidigt som någon annan var i samma rum" säger Nicklas.
Louise och Tony dricker.
"Vem hoppar i min säng?" säger de i mun på varandra och skrattar.
"Vill ni utveckla det där?" frågar Patrick surt.
"Men älskling" Tony pussar honom snabbt. "Var inte avundsjuk, det var länge sen. Men jag kan utveckla ändå. På Jossans födelsedagsfest så smög vi in i ett av gästrummen och så låg Daniel och sov där inne. Vi var fulla och kåta så vi sket i det och gjorde det vi skulle, men så vaknade han och trodde att han var hemma och att vi hoppade i hans säng"
YOU ARE READING
Älskade styvbror
Teen FictionHan luktar kyla och lite svett, men trots det så luktar han så otroligt gott. När han släpper mig så kysser han mig lätt på kinden. "Kom in till mig sen" viskar han när hans läppar släpper min hud och jag nickar. "Tony" Rickards röst väcker mig ur m...