<6>

2.8K 137 2
                                    

Tesiórára öltözködtem az öltözőben a többi lánnyal. Kik között elkaptam pár beszélgetést Shawnról. Azt , hogy mennyire helyes meg kedves. Miközben ezt hallgattam magamban elkezdtem fortyogni, hiszen Shawn nagyon nem kedves, inkább rohadt bunkó. Lehet , hogy csak velem ilyen , de fogalmam sincs mit tettem ellene.

Éppen a cipőmet húztam fel a lábamra mikor is meghallottam egy vékony hangot, ami már-már emlékeztetett egér cincogásra. Felnéztem és egy nálam pár cm-rel magasabb szőke hajú lánnyal találkozott össze a pillantásom.

-Amy-

-Hm?-néztem rá kérdőn a szőke hajú lányra, akinek még a nevét se tudom.

Egyenes haját hátra dobta miközben gyönyörű tenger kék szemeit rám szegezte.

Az öltözőben mindenki abba hagyta amit csinált és ránk figyelt. Ezek szerint ennek a csajnak van némi hírneve , ha mindenki ezt az érdekfeszítő beszélgetést figyeli.

-Shawn és közted van valami?-kérdezte vékonyka hangján.

Köpni nyelni nem tudtam. Kiguvadt szemekkel bámultam a lányra, aki reakciómon csak elmosolyodott. Miután nagyjából megnyugodtam válaszoltam neki.

-Levegőn kívül semmi-mondtam, miközben egy halvány mosolyt küldtem felé.

Felálltam a padról és inkább kisétáltam az öltözőből mivel nem bírtam tovább ott bent maradni. Épp az ajtót csuktam be magam után, mikor egy foci labda pattant vissza a fejemről.

-Au-nyüszítettem fel.

-Bocs-hallottam meg Shawn hangját, ezután pedig a fiúkból kitört a röhögés nekem meg sírhatnékom volt, hiszen tudtam , hogy nem véletlen találkozott a fejem egy foci labdával.

A fiúra néztem, aki röhögve kémlelte az arcomat.

-Ez rohadtul nem vicces-ordíbáltam oda neki a könnyeimmel küszködve.

A teremben mindenki abba hagyta a röhögéstől és a dühvel telt fiúra néztek. Shawn magabiztos léptekkel és nem éppen kedves arckifejezéssel haladt felém. Mikor elém ért dühös tekintetét mélyen belefúrta az enyémbe, ezzel arra kényszerítve , hogy ne nézzek más felé. Magamban átkoztam magamat , azért mert rá kiabáltam.

A szívem egyre hevesebben dobogott az ijedtségtől és a tenyerem is elkezdett izzadni.

-Te velem nem kiabálsz-mondta fenyegető hangon, mire kissé összerezzentem.

A reakcióm láttán az arckifejezése megenyhült és elkezdett kajánul vigyorogni. A kezemet ökölbe szorítottam amiáltal a körmöm a tenyerembe vájt.

-Miért? Ki vagy te itt?-kérdeztem és próbáltam nyugodtnak tűni.

A szívem egy nagyot dobbant utána pedig őrült tempóban kezdett el dobogni.

Shawn a bátorságomon egy széles vigyorra húzta a száját, amitől azt se tudtam megijedjek-e vagy sem.

-Hű, de felvágták a nyelved-mondta, majd ezzel a mondatával hagyott ott engem, és ment vissza a haverjaihoz, akik egy szót sem szóltak.

_______________

A tanár pár perc késéssel érkezett meg a terembe. Mi pedig az érkezésére torna sorba álltunk. A többiek halkan beszélgettek, míg a tanár körbe-körbe járkált. Én pedig csak álltam egyhelyben és vártam , hogy mi lesz a mai feladat, amivel meg kínozhatnak. A tanár tapsolt kettőt mire mindenki elhallgatott és rá figyeltek.

-Szóval , ha mindenki ide figyel akkor elmondom a mai feladatot.-a tanár végig vezette a társaságon a tekintetét, ami rajtam egy kicsit elidőzött. Betudtam annak , hogy új vagyok, azért nézett meg ennyire. Mikor megbizonyosodott róla mindenki figyel elkezdett beszélni-Remek. Ma páros feladatok lesznek. Mondanám is a párokat.-miközben sorolta a neveket megéreztem valakinek a tekintetét magamon, ami szinte már égetett. Nem néztem körbe, hogy vajon kinézhet ennyire inkább figyelmen kívül hagytam. -......és Amy-hallottam meg a nevemet, mire értetlenül néztem a tanárra, amit később megértettem.

-Én biztos , hogy nem leszek vele-hallottam meg Shawn hisztérikus hangját, ami szinte betöltötte az egész termet.

-Ezzel én is egyet értek-mondtam bólogatva, a tanár tekintete pedig kettőnk között cikázott.

-Nem érdekel. Páronként vegyetek egy-egy labdát. Először is labda vezetéssel kezdünk. -a mondandója után tapsolt kettőt.

Míg Shawn labdát keresett, addig én a többi lánnyal együtt a vonalhoz álltam.

-Szerencsés vagy-hallottam meg egy ismerős vékony hangot.

Nem néztem rá a lányra, hisz tudtam , hogy a szőke hajú lány az.

-Nem mondanám annak magamat-vontam vállat , de ezt ő nem hagyta annyiban.

-Majd idővel rájössz miért mondtam ezt-simított végig a karomon, amit furcsa tekintettel díjaztam.

A mai nap még azt hittem ez a legrosszabb napom , de kiderült , hogy nem . A napjaim pedig napról napra rosszabbak lettek.

Érzelmek (S.M.) || ✓Where stories live. Discover now