<19>

2.2K 109 5
                                    

Egyik kezével elsimította hajam fülem mögé, közben egyre közeleledett telt ajkával, s végül rá tapadt az enyimre. Csókja gyengéd volt, mintha bármelyik percben elhúzódhatnék. A testem kissé bele remegett csókjába, amit nem értettem.

Ijedten tettem mellkasára aprónak tűnő kezem, majd toltam el magamtól. Adam értetlenül nézett rám.

-Mi az?- kérdezte kék szempárjával arcom fürkészve.

-Semmi- mondtam közömbös hangnemben.

-Rendben- mondta kissé dühösen. Felkelve rólam sétált az ajtóhoz, amit miután kinyitott ki is viharzott rajta.

-Szuper-mormoltam, miközben arcom kezembe temettem.

                       _____________

A buli már nagyban elkezdődött, én pedig csak csendben ülök a sötét szobában, és bámulok ki  fejemből. Adam csókja járt a fejemben. Nem tudtam kiverni onnan.

A gondolat menetem az ajtó nyitódása zavarta meg, és a furcsa sóhajok.

-Mi a?!- kérdeztem ijedten, miközben az ágy besüppedt, és valakinek a lába a fejemmel koppant. ,,Ne már ''-gondoltam.
Megelégeltem ezt a kis műsort és felkapcsolva az éjjeli lámpát megpillantottam Shawn-t, egy vörös hajú lánnyal.-Anyám-mondtam, miközben leestem az ágyról-Au-nyöszörögtem.

-Amy?!- hallottam meg Shawn meglepett hangját.

-Neem. - mondtam hisztérikusan, mivel nagyon sajgott a hátsó felem.

-Shawn bébi. Ki ez a csaj?- kérdezte a vörös hajú, akiről lekerült  ruhája a padlón hevert, nem messze az ajtótól, így egy szál fehérneműben állt Shawn mellett, és figyelt minket kíváncsi tekintetével.

-Jézusom . Öltözz már fel , hogy nézzel ki-mondtam kicsit se kedvesen. A csaj dühösen felkapva ruháját ki rontott a szobából. Shawn idegesen fújtatva egyet fel segített a padlóról. -Köszi- Shawn bébi-mondtam elvékonyodott hangon, mire kaptam tőle egy mérges pillantást.

-Ahj...miért szúrsz el mindent?-kérdezte inkább magától mint sem tőlem. Shawn idegesen túrt bele így is kócos göndör hajtincseibe.

-Kösz. Ez igazán kedves tőled. -motyogtam - Mellesleg már megmondtam , hogy a szobám tabu-mondtam szinte már dühöngve-Adam nem mondta a feltételeket?-kérdeztem, mire bólintott egyet. -És felengedett?-

-Hát... Íze..-motyogta.

-Én kiherélem -mondtam, miközben dühösen felálltam az ágyról és kirontottam a szobából. Egyből a konyhába vettem az irányt, ahol Adam ott ücsörögve beszélgetett haverjaival. -Adam!- ejtettem ki számon a fiú nevét.

-Mi az?-nézett rám kedvesen mosolyogva. ,,Azt hittem haragszik. Még jobban összezavart''- gondoltam.

-Shawn - mutattam unottan a hátam mögé ahol az említett állt.

-Ahha. Mi van vele?-

-Nem voltam világos délután ?- kérdeztem felemelve hangom.

-Mielőtt vagy miután csókoloztunk? - kérdezte, miközben ravaszan elmosolyodott. Nekem pedig égett az egész arcom a szégyentől.

-Én...-kezdtem , de nem igazán jöttek a szavak. -Én...ahj...mindegy. Szóval elmondtam , hogy a szobám tabu főleg Shawnnak-

-Jó, többet nem megy fel. -mondta Adam, miközben haverjára nézett, és egyből megváltozott arckifejezése. Nagy késztetést éreztem , hogy hátra pillantantsak. Shawn kezeit ökölbe szorítva méregette Adam-et, majd miután észre vette , hogy nézem inkább elviharzott.

-Ez mi volt?- kérdeztem, miközben hűlt helyét vizslattam.

-Nem tudom - szólalt meg értetlenül Adam.

-Szóval, akkor vége a bulinak?-tettem fel kérdésem, miközben a fiúkra néztem, akik röhögve néztek engem.

-Kislány. Még csak most kezdődik- szólalt meg számomra egy teljesen ismeretlen srác aki szintén Adam haverja.

-Mi?- kérdeztem idétlen fejet vágva.

                       _______________

Adam és a haverjai elküldték a többi embert haza, és csak ők maradtak Shawn meg három lány.

A nappaliban a padlón ülve figyeltem a történéseket.

-És most?!-kérdeztem türelmetlenül körbe nézve.

-Felelsz vagy merszezünk- mondta az egyik kedvesnek tűnő csaj. -Mi nem a megszokott módon játszuk, hanem csak kiválasztunk egy embert és kész- mondta vigyorogva, ami már inkább volt ijesztő, mint kedves gesztus tőle.

-Szóval én kezdem -szólalt meg Adam és rám nézett. -Amy drága kivel csókoloztál legelőször?- ennél a kérdésnél mindenki kíváncsian nézett rám.

-Öhm...- kezdtem bele, miközben egyre jobban elpirultam. -Shawnnal- adtam válaszom, mire mindenki elismerően tapsolta meg a fiút, aki feszengve ült a helyén, miközben engem kémlelt. Adam arcáról pedig eltűnt a mosoly, majd éreztem ahogy egyre feszültebb a levegő.

-Shawn felelsz vagy mersz?- kérdeztem rá emelve tekintetem.

-Merek- mondta unottan.

-Nyald meg a melletted lévő talpát- mondtam ördögien vigyorogva, mire ő nyelt egy nagyot.

-Kösz ki hagyom-mondta, miközben felkelt és levette felsőjét, ezzel megmutatva jól  kidolgozott felsőtestét, amit csodálkozva figyeltem.

-Amy?-

-Ha?- kérdeztem még mindig Shawn-t bámulva, aki rám mosolygott, majd vissza ült helyére.

-Bejössz a csajnak haver- szólalt meg Adam egyik haverja, aki a fiú mellett ült, majd lepacsizott vele. Én pedig mikor felfogtam mit is mondott zavarba jöttem. Hirtelen felpattanva helyemről viharzottam a szobámba, ahol becsapva magam mögött az ajtót dőltem le az ágyra.

Érzelmek (S.M.) || ✓Where stories live. Discover now