<13>

2.6K 120 8
                                    

Reggel vidáman keltem ki az ágyból, ugyanis hétvége van. Távol  Shawntól meg minden bajtól.

Vigyorogva ugrándoztam egészen a konyháig, amit anya furcsa tekintettel figyelt végig.

-Jól vagy kincsem?!-kérdezte, miközben kiöntötte magának reggeli kávéját.

-Persze, annyira , hogy majd kicsattanok  -mondtam még mindig vigyorogva, mint egy tejbe tök.

A konyhapultra támaszkodva figyeltem végig minden egyes mozdulatát. A jobb kezével csésze fülét megfogta, s az  ajkához emelte, majd bele kortyolva egyet visszatette helyére.

-Mi a mai napi programod?-kérdezte rám emelve barna iríszeit.

-Öhm... Egyelőre még semmi. -mondtam vállat vonva, ugyanis a mai napra nem terveztem semmit.

-Rendben. Csak azért kérdeztem , mert Adam és a húga idejönnek. Mivel én és Rob elmegyünk egy étterembe. - mondta anya az utolsó mondatot már mosolyogva, amit lehetetlen lenne le vakarni arcáról.

Mikor ráébredtem mit is mondott elszállt minden életkedvem.

-Várj mi?! Adam itt lesz?-kérdeztem magam el lökve a konyhapulttól.

-Meg a húga -tette hozzá anya, és újból bele kortyolt a fekete löttybe.

-Neee- mondtam szinte már hisztizve.

-Azt hittem jól kijöttök, főleg , hogy nem sokára összeköltözünk. -jelentette ki anya.

A hír hallatától lefagyva álltam.

-Mi?- kérdeztem lesokolódva.

-Hupsz. Ezt elfelejtettem említeni-mondta anya kínosan elnevetve magát.

,,Ez a nap se valami nyugodt számomra''-gondoltam.

                     _____________

A szobában ücsörögve vártam , hogy megérkezzenek a ,,vendégek''. Nem tudtam mivel elfoglalni magam, hiszen nagyon ideges voltam. Tudtam jól , hogy Adam szeretne beszélni arról, amit a suliban mondott , de nekem ez még mindig új, és nem állok készen erre a beszélgetésre. A gondolataimból a telefon pittyegése zökentett ki. Kezembe vettem a készüléket, majd megnéztem ki írt.

Nicole: Szia! Lenne kedved ma eljönni velem egy buliba? Nem szeretnék egyedül menni , ezért gondoltam elhívlak téged.

Én: Bocsi , de nem érek rá. Anya és az új pasija elmennek randizni. Nekem meg vigyázni kell Adamre meg a húgára.😒😑

Nicole: Hogy jön ide Adam, na meg a húga?

Én: Anya Adam apjával randizgat.

Nicole: Részvétem. 😅

Én : Kösz. 😑

Ezt a kellemes chat beszélgetést, a szobámba beszűrődő vidám hangok zavarták meg. Mivel kíváncsi voltam mi történik , ezért úgy gondoltam kimegyek, és utána járok.

Telefonomat hanyagul az ágyra dobva siettem ki szobámból.

Az előszobába belépve megpillantottam egy 40 év körüli idős férfit. ,, Tuti ő Rob''-gondoltam.

-Jó estét!-mondtam, miközben idétlenül intettem egyet kezemmel. Adam ezen tettemen csak elmosolyodott. Anya és a pasija pedig ügyet se vetve rám enyelegtek. ,,Szuper''-gondoltam. A tekintetem elvéve róluk figyeltem a kislányra, aki Adam háta mögött el bújva lapult. Mosolyogva sétáltam hozzájuk, majd leguggoltam a kislányhoz, aki még jobban bátyához bújt.-Ennyire ijesztő, azért nem lehetek. -mondtam viccelődve, mire gyönyörű szép zöld szemével rám nézett. Idő közben Adam is társult hozzánk.

Érzelmek (S.M.) || ✓Where stories live. Discover now