,,-Te pedig gyönyörű- suttogta, miközben egyre közelebb jött hozzám. A pulzusom pedig újból az egekbe röppent. A hasamban pedig elkezdtek repkedni azok a bizonyos pillangók. Valami új szokatlan érzés járta át egész testem. Talán az izgalom.''
Shawn előttem megállt, s kezét az arcomra vezette, amit hagytam neki. Másik kezével pedig derekamnál fogva húzott magához, ezzel eltűntetve a kettőnk közti maradék távolságot.
-Gyönyörű szemeid vannak- suttogta belenézve szempáromba. Nem mondtam semmit , de nem is kellett. Shawn megtisztította nyakam körüli területett, amit apró csókokkal hintett be. Tetszésemet apró sóhajokkal fejeztem ki. Két kezemet göndör hajába vezetve húztam meg pár tincsét , mire egy morgás hagyta el száját. -Ezt többet nem csináld- suttogta a nyakamba, amibe szinte beleborzongtam.
-Bocsi -motyogtam halkan.
-Ezért nem kell - mondta kucogva. Elhajolva nyakamtól, tekintetét újból enyémbe fúrta. -Meg akarlak csókolni- mondta. Hangjából pedig csupa élvezet tükröződött. Egy nagyot nyelve vezettem tekintettem telt ajkaira.
-Mire vársz?- kérdeztem halkan. Shawn nem tétlenkedett
, azonnal ajkaimra tapadt, amiket vadul kezdett el falni, mintha már egy jó ideje erre várt. A hirtelen jött cselekedetétől kissé ledöbbentem , de azonnal reagáltam, s visszacsókoltam.
Shawn mindkét kezét derekamra vezette, majd arra késztetett , hogy hátráljak, addig míg meg nem éreztem a hátamat érintő falat, amihez szinte odapréselt. Kissé elválva tőlem elkezdte lehámozni magáról a kabátját amit hanyagul dobott le a padlóra majd rólam is lesegítette ami az övé mellett kötött ki.-Amy- préselte ki ajkai között a nevemet.
-Tessék?!- szemléltem őt kérdőn.
-Érzel valamit irántam?- kérdezte el-elcsukló hangon amin meglepődtem.
-Én...-kezdtem el , de nsm jöttek a szavak. Nem tudtam semmit se mondani. -....fogalmam sincs- mondtam lehajtva szomorúan fejem. Shawn óvatosan állam alá nyúlt, ezzel kényszerítve , hogy belenézzek barna szempárjába, amik egy időre rabul ejtettek.
-Én tudok várni -mondta lágy hangon, majd egy csókot nyomott ajkamra.-Nem fogok semmit se sietetni-
-Köszönöm - néztem rá hálásan.
______________
A kocsiban ülve néztem a mellettünk elsuhanó tájakat. Olyan békés, és megnyugtató így este fele . Az álmosságtól kezdtek volna lecsukódni a szemeim, ha nem éreztem volna meg egy meleg kezet combomon. Nem csináltam semmit, csak lefagyva ültem, s vártam mi történik.
-Nagyon csendben vagy- hallottam meg Shawn hangját , mire kíváncsian emeltem rá tekintettem.
-Talán , mert fáradt vagyok?-
-Logikus- mondta elnevetve magát. Nem foglalkozva többet vele döntöttem homlokom a hideg üvegnek.
Észre se véve , hogy lecsukódnak szemeim merültem mély álomba.
-Ébredj hercegnő!- súgta valaki a fülembe, miközben arcom apró puszikkal hintette be. Egyet nyújtozkodva kényelmetlen helyzetembe, néztem rá Shawn-ra.
-Hol vagyok?-
-Otthon. - mondta mosolyogva, ha nem lettem volna hulla fáradt én is elmosolyodtam volna. -Na gyere - mondta, miközben egyik kezét a térdhajlatomra, a másikat pedig a hátamra vezette, majd nagy nehezen kiemelt a kocsiból . Fejem mellkasába fúrva megéreztem férfias illatát, amitől késztetést éreztem arra , hogy újból elaludjak.-Anyud itthon van egyáltalán? Mert nincs felkapcsolva egyetlen egy villany sem. Full sötét az egész ház-
-Fáradt vagyok- nyögtem ki a nyilvánvalót.
-Az látszik. Kulcs?- kérdezte, mire elkezdtem farmernadrágom zsebében kutakodni, de nem találtam.
-A farzsebemben van- mondtam Shawn-ra nézve, akinek egy perverz mosoly jelent meg arcán.-Ne nézz így- szóltam rá össze szűkített szemekkel.
-Oké kapaszkodj jó erősen-adta ki az utasítást. Mindkét kezem nyaka köré raktam, majd szorosan bele csimpaszkodtam. Shawn elvette hátamról a kezét, majd farzsebembe csúsztatta azt. Nem hagyva ki az alkalmat belemarkolt hátsómba, mire egy halk sikoly hagyta el szám váratlan tettétől.
-Ez nem vicces!- förmedtem rá idegesen , mire abba hagyta a nevetést. Kihalászva a kulcsot lerakott engem, s a zárral kezdett el bajlódni. Elég sötét volt , ezért nem látta meg a lyukat. Alig győztem vissza tartani nevetésem szerencsétlenkedése miatt.
-Egy nyikkanás, és itt hagylak- szólt le Shawn idegesen. Elővéve zsebemből a telefonom, bekapcsoltam rajta a világítást, majd segítettem Shawnnak. -Előbb nem jutott eszedbe?-
-Nem -mondtam fejem rázva, közben beharaptam alsó ajkam elfojtva elő törő kacajom.
YOU ARE READING
Érzelmek (S.M.) || ✓
FanfictionAmy White családi okok miatt, egy új városba költözik. Ahol az osztályába könnyen beilleszkedik. Mindenki nagyon kedves és befogadó volt vele. Kivéve egy embert, még hozzá a suli ,,nagy menőjét'', aki a lány érkezése óta egyre bunkóbban viselkedik...