-Készen állsz?- kérdezte Shawn, miközben végig simított érzékien kézfejemen.
-Arra , hogy belépjek a suli épületébe pár hónap kihagyás után? Persze , hogy nem- forgattam meg szemeim. Shawn válaszomon csak elnevette magát.
Igazán nem volt kedvem ehhez. Féltem a sok kérdéstől. Hol voltam? Mit csináltam? Ezekre nem mondhattam igazat. Hazudnom kellett. Amit nem szeretek. Ez kicsit távol áll tőlem.
Mikor átléptük a bejáratot néhány szempár ránk szegeződött. Fejem lehajtottam , hogy hajam arcomba hulljon. Nagyon zavarban voltam.
-Nem lesz semmi baj-hallottam meg Shawn hangját, majd karjával átkarolta vállam , s magához húzott. Őt nem érdekelte kinéz minket vagy ki nem . Ugyan olyan laza volt , mint mindig. Miért is ne lenne az? Ő a suli egyik legmenőbb fiúja. Én pedig a lány , ki vele lehetek. Boldognak kéne lennem , és az is vagyok. De vajon meddig? Míg a ribancok el nem kezdenek szekálni engem?
-Csősztök skacok- jött velünk szembe nagy örömmel Adam. Mikor megláttam egyből megörültem. Kibontakoztam Shawn karjai alól , majd egyenesen hozzá futottam.-Úgy hiányoztál húgi- mondta átölelve engem.
-Te is- mondtam , közben fejem mellkasába fúrtam , és mélyen beszippantottam kellemes illatát. Ami megtöltötte egész tüdőmet. Ez a meghit pillanat sem tartott sokáig.
-Khm...- köszörülte meg torkát Shawn- Én nem is hiányoztam?-
-Hát nem is tudom- kezdett elgondolkodni , közben elengedett, hogy Shawn-t is újra köszönthese a suliban.
Néztem ahogy a két fiú megöleli egymást, majd nagy hévvel kezdenek el társalogni mindenféléről. Például arról , hogy Adam és Nicole összejöttek. Ez a kis információ nagyon meglepett , mivel nem tudtam , hogy ők beszélgettek valaha. Úgy tudtam Nicole egyikőjüket sem kedveli túlságosan.
-Amy?- hallottam meg egy nagyon ismerős hangot.
-Tes...- nem tudtam reagálni ugyanis egy szőkeség vetődött karjaimba. Nicole szinte zokogott vállamon , annyira örült jelenlétemnek. Nem csodálom. Ő is és Adam is nagyon hiányoztak.
-Hiányoztál- mondta szipogva , szorosan magához ölelve.
-Te is-
_______________
Csengő szót meghallva mindenki a helyére vándorolt.
A többiek említették új tanár jött a suliba. Szerintük olyan 40 év körüli lehet, de irtó khm szexi.
-Amy- szólított meg Shawn. Tekintetem fáradtan emeltem rá , S néztem barna szemeibe. - Semmi- mondta vigyorogva.
-Nagyon vicces vagy- csóváltam meg unottan a fejem.
-Látnod kellett volna a fejed. - mondta , közben kezeivel átkarolta a vállam és magához húzott. Fejem búbjára egy puszit adott, hogy megbékéljek.
Mielőtt bármit is felelhettem volna , belépett az új irodalom tanár. Kinek karján tetoválás látszódott. Lábait egy fekete farmerba bújtatta , míg ez mellé egy szürke pólót és fekete bőrdzsekit társított.
Nagyon ismerős volt az alak , de nem kellett sokáig tanakodnom.
A pasas vérfagyasztó tekintete megállapodott rajtam. Ajkára egy ravasz mosoly húzódott , engem pedig most csapott fejbe a felismerés. Mivel ő nem más volt, mint az apám.
Ereimben szinte megfagyott a vér . A teremben hirtelen túl meleg lett.-Jó reggelt gyerekek! Akik még nem ismernek bemutakozom nekik. Szóval Mr. White vagyok az új irodalom tanár. - mondta , közben lazán a tanári asztalnak támaszkodott.
-White?- tette fel hangosan a kérdést Shawn. Apa , ha nevezhetem még annak, egy aprót bólintott.
-Igen, tán van valami gond Mr. Mendes?- hangja szórakoztatott volt. Teljesen megváltozott , nem olyan volt mint egykor. Akkor még felnéztem rá , de most inkább megvetem őt. Tisztán látni arcán a gúnyt, amit irántunk táplált.
Egy egyszerű mozdulattal felkaptam táskám egyik vállamra.
Nem bírtam egy bűnözővel tovább itt maradni , aki még hozzá az apám is.-E-elnézést , de rosszul vagyok- közöltem lehajtott fejjel.
A választ meg sem várva rontottam ki a teremből.________________
-Miért mentél ki a teremből?- kérdezte Nicole , miközben szemben ülve velem a hamburgert majszolta.
-Mr. White az....az apám- nyögtem ki egy nagy sóhaj közepette. Az asztalnál mindenki elnémult, és csak bámultak meghökkenve rám.
-Nem hittem volna , hogy van tanári képzettsége. - mondta Shawn elgondolkodva.
-Mert nincs is neki- mondtam vállam megvonva.
-Akkor, hogy lehet irodalom tanár?- szállt bele a beszélgetésünkbe Adam is , akinek arcán értetlenség tükröződött. Nagyon jó kérdést tett fel, mivel erre még én se tudom a választ. De a legfontosabb kérdés az , hogy mit keres itt?
-Hidd el , fogalmam sincs-
YOU ARE READING
Érzelmek (S.M.) || ✓
FanfictionAmy White családi okok miatt, egy új városba költözik. Ahol az osztályába könnyen beilleszkedik. Mindenki nagyon kedves és befogadó volt vele. Kivéve egy embert, még hozzá a suli ,,nagy menőjét'', aki a lány érkezése óta egyre bunkóbban viselkedik...