2/13.

1.5K 82 6
                                    

A hotel hatalmas volt és gyönyörű. A szobák is lenyűgöztek.
A miénkbe volt egy francia ágy, és előtte egy plazma TV. Soha se engedném meg magamnak ezt a luxust , de Shawn rá beszélt , hogy itt maradunk. Nem akartam kötekedni nagyon vele, ezért is hagytam. 
Lábaim egészen az ablakig vittek. A kilátás valami eszméletlen volt. Innen minden jól látszódott. Éjszaka volt. Az égen csillagok hada sorakoztak , hogy megvilágítsák azt. A hold is ragyogóan tekintet vissza rám , ezzel nyugodtságot sugározva nekem.
Észre se vettem mennyire elmerengtem a látványban, csak akkor mikor meleg kezek simultak vállamra.

-Ha így folytatód a szívbajt fogod rám hozni- szólaltam meg kuncogva. Shawn nem foglalkozva a beszólásommal , átkarolta derekam , majd fejét vállamra hajtotta.

-Gyönyörű, csak úgy mint te- súgta fülembe , mire arcom elöntötte a pír.

-Nem szoktál ok nélkül bókolni. Úgy , hogy ki vele. Mit szeretnél?- mondtam , közben megfordultam karjaiban, hogy arcára lássak.

-Fürödj velem.- szemeim tágra nyíltak a csodálkozástól, és a levegő is megakadt tüdőmben egy pillanatra. -Ugyan , láttalak már meztelenül- vigyorgott rám önelégülten.

-De ez más - forgattam meg szemeim.

-Miben?-

-A helyzet más volt akkor- vontam vállat. Láttam rajta alig bírja vissza tartani a nevetését. -Ne merészelj röhögni- mutattam rá fenyegetően. Shawn védelmezően felemelte kezeit.

-Én nem is-

-Ahham, persze.- néztem rá amolyan ,,ezt nem hiszem el'' pillantással.

-Tudod mit, ha magadtól nem jössz, hát akkor én viszlek- mondta. Értetlen fejet vágtam , mert nem értettem mire céloz. Nem is kellett sokáig gondolkodnom . Shawn egyik kezét térdhajlatomra helyezte , másikat pedig a hátamon pihentette.

-Shawn. Ezt nem hiszem el. Tegyél le!- parancsoltak rá , mikor lábam elhagyta a talajt.

-Kedves utasaink, a következő megálló , a szép és lélegzet előállító fürdőszoba. Kérjük jól kapaszkodjanak. -

-Ne már - tört ki belőlem a röhögés, hülyeségétől.

-Imádom a nevetésed- mondta , közben egy puszit nyomott számra.
Ezután elindult velem együtt a fürdőhöz.

                     ________________

-Ébresztő- hallottam meg Shawn reggeli , rekedtes hangját.
Mormogva fordultam a másik felemre , s próbáltam vissza aludni. Ez az elképzelésem nem sikerült, ugyan is lerántotta rólam a takarót.

-Ne már. Én aludni akarok még- kezdtem el hisztizni , mint egy kisgyerek.

-Én foglak átöltöztetni , ha nem nyugszol-

-Nem érdekel. Én alszok még egy ki...- nem tudtam befejezni a mondatot , mivel megszólalt a telefonom. Fejem felemelve a párnáról , az éjjeliszekrényre néztem.
Anyu . Ez villogott a kijelzőn. És ekkor ugrott be, hogy tegnap nem is hívtuk fel őt. Félve Shawn-ra néztem , aki gondolkodás nélkül nyúlt a készülékért , amit fel is vette.

-Jó reggelt Amy anyukája. Nem tudom most a lányát adni, mert még alszik. Tegnap nagyon hosszú és fáradalmas napunk volt. Úgy , hogy nem is csodálom. Magával miújság?- figyeltem , ahogy Shawn arcvonásai kissé elváltoznak. Nyilván anya totálisan ki volt akadva. - Még nem tudjuk mikor megyünk haza. Higgye el, Amy már nem kislány, tud magára vigyázni. Mellesleg én is itt vagyok neki. Aggodalomra semmi ok. - mondta, miközben elkezdett járkálni.
Szerintem anya pont az utolsó két mindaton akadt ki. Ugyan is innen hallottam , ahogy kiabál.
A helyzet igazán vicces is volt még nem is. De próbáltam érzelemmentes arckifejezést önteni magamra.-Ahha , oké . További szép napot! Viszlát!-

-Na? Mi volt?- kérdeztem kíváncsian , közben ajkam egy apró mosolyra húzódott. -Ez volt a nagy rá beszélő képességed?- röhögtem el magam.

-Anyukád engem tényleg nem kedvel- kezdett el duzzogni. Ami eléggé vicces volt. Főleg , hogy fura pofákat vágott , amiktől újból elnevettem magam.

-Tudod mit? Felöltözök , és mehetünk is- keltem fel az ágyról , majd hozzá sétálva arcára nyomtam egy puszit.

                     _______________

-Mi lesz a következő állomás? Tán a világvége?- kérdeztem unottan. Már lassan több órája kocsikáztunk megállás nélkül, a nagy semmibe. Még ijesztőbb volt az, hogy a köd is kezdett leszállni. Ezáltal alig lehetett bármit is látni.

-Nagyon humoros. Amúgy nem. Az egyik haveromhoz, aki talán tud segíteni , hogy rázzuk le az idióta tetveket magunkról. - mondta Shawn undorral az arcán. A kormány még erősebben kezdte el szorongatni, míg tekintetét az útra szegezte.

-Két lehetőség van. Az egyik, ha oda adsz engem nekik. A másikon meg még gondolkodom-

-Többé nem adlak a kezeik közé. Ezt jól jegyezd meg. Nagyon szeretlek , ne felejtsd el-

-Tudom. Már mondtad- néztem rá mosolyogva , de ő továbbra is csak előre figyelt.

-Nem hiába mondogatom. Tudom , hogy lehet téged befolyásolni. Főleg Will képességei nagyon jók. Manipulálni tudja az embereket. Téged is beleértve. -

-Nem vagyok annyira naiv - fontam össze mellkasom előtt karomat.

-Ezt akkor hiszem el, ha piros hó esik- mondta elnevetve magát. Főleg mikor beszól nekem jó kedve van. De , ha én próbálom oldani a feszültséget ugyan olyan komor.

Érzelmek (S.M.) || ✓Where stories live. Discover now