-És most mi fog történni?- kérdeztem Shawn-t , miközben fejem mellkasára hajtva , simogatta hajam.
-Még én sem tudom- válaszolta őszinte hangnemben. Gondterhelten felsóhajtva nyúltam szabad kezéért, hogy össze fűzzem sajátommal. Figyeltem , ahogy csöppnyi kis mancsom elveszik Shawn nagy tenyerében.-Nem vagy éhes?- kérdezte egy kis kellemes csend után.
-Nem igazán- vontam meg hanyagul vállam , ami nem segített sokat, hisz ekkor megkordult piciny gyomrom.
Shawn halkan elnevette magát , majd karjába véve engem keltem fel az ágyról.Karjaim szorosan nyaka köré fogtam , ne , hogy leessek.
-Ha így szorítasz előbb vagy utóbb megfulladok- nevezte el magát jóízűen mondandóján.
-Nem nagyon zavarna- néztem rá egy pimasz mosoly kíséretében.
Shawn sértődött fejet vágva, megállt velem együtt közvetlen az ajtó előtt.
-Akkor engem sem zavarna nagyon , ha éhen halnál- vágott vissza kegyetlenül.
-Nem is tudtam , hogy jártas vagy a konyhában-
-Mert nem is. Én úgy gondoltam, hogy leviszlek téged , te pedig csinálsz kettőnknek reggelit- kacsintott rám vigyorogva, mire csak egy szemforgatással jutalmaztam.
-Erre, hogy nem gondoltam- mondtam , miközben már rég kiléptünk a szobából, és egy álmos Ben-be ütköztünk, aki oly fáradt volt, hogy fel se tudta fogni mi is történik körülötte valójában.
Kómás tekintetét ránk emelve kezdett el vigyorogni , ami kissé ijesztő hatást keltett bennem.
-Akkor szent a béke.- konstatálta , elhaladva mellettünk.
-A háború még messze van, de úgyis én fogom megnyerni- néztem kihívóan Shawn barna szempárjába, ami csak úgy ragyogott a jókedvtől.
-Azt csak hiszed- mondta meg puszilva arcom , gesztusától egy szempillantás alatt halovány pírba borult arcom.-Szeretem mikor elpirulsz , főleg , ha miattam - mondta elmosolyodva , majd elkezdett gyors léptekkel lefelé haladni a lépcsőn.
-Ha leesek az a te hibád lesz- néztem rá fenyegetően.
-De, hogy fogsz , erősen foglak. Mellesleg nézd már, le is értünk. - mondta , de továbbra se tett le a földre.
Gyors körbe pillantottam és rájöttem tényleg leértünk zökkenőmentesen.
-Akkor irány a konyha- mondtam egyik kezem előre emelve.
Shawn gyerekes viselkedésemen elkezdett halkan kuncogni, ami olyan aranyos volt tőle.Nagy léptekkel közelítettük meg a helységet , ahonnét már kellemes illatok kezdtek el szállingozni felénk.
-Emily ennek nagyon jó illata van , de remélem az íze is ilyen jó - kezdett el pimaszkodni Shawn , miután átléptük a konyha küszöbét.
-Nem muszáj megenned Mendes. - szólt vissza neki Emily , a sajátos módján. Úgy látszik ezek ketten sokat szoktak marakodni , még akkor is , ha nem gondolják annyira komolyan.-Egyébként tojás rántottát készítettem. Ben minden reggel ezt eszi, már kezdem unni. - mondta , miközben unottan megforgatta különböző színű szemeit.
-Letennél?- kérdeztem angyalian nézve Shawn-ra, ki még mindig védelmezően tartott karjaiban . Ami valljuk be jól esett , de kezdett már mindenem zsibbadni.
-Persze- mondta egy arcra puszi kíséretében, majd nem sokkal később meg is éreztem mezítelen talpam alatt a talajt , ami kellemesen meleg volt számomra , úgy , hogy nem féltem a felfázás veszélyétől.
-Hogy aludtál Amy?- nézett rám Emily, egy sejtelmes mosoly kíséretében.
-Nagyon jól . Köszi , hogy kérded- mondtam lehuppanva az egyik székre.
-Akkor nem volt semmi hancurozás?- kérdezte szemöldökét húzogatva.
Meghökkenve néztem a törékeny lányra, ki egy jót kacagott reakciómon.-Nagyon vicces -
YOU ARE READING
Érzelmek (S.M.) || ✓
FanfictionAmy White családi okok miatt, egy új városba költözik. Ahol az osztályába könnyen beilleszkedik. Mindenki nagyon kedves és befogadó volt vele. Kivéve egy embert, még hozzá a suli ,,nagy menőjét'', aki a lány érkezése óta egyre bunkóbban viselkedik...