2/19.

1.1K 69 3
                                    

-Itt alszol?- kérdezte Shawn , miközben hajtincsemmel játszadozott.

-Persze- mosolyogtam rá erőtlenül. Annyira fáradt voltam , hogy beszélni alig tudtam. Szemeim pedig egyre csak elnehezültek.

                     ______________

-White kisasszony! - csapott az asztalomra a történelem tanárom.
A körülöttem lévők felkapva fejüket egyenesen felénk néztek. Shawn mellettem nevetését visszafojtva meredt a tanárra.

-Tessék?-

-Lenne oly szíves az órámon nem aludni?- kérdezte dühösen pillantva felém.

-Persze- mondtam , majd újból padra hajtottam a fejem, szemeim pihentetve.

-Menthetetlen esett- sóhajtott fel , s visszasétált a táblához.

Nem szóltam semmit , csak hallgattam ahogyan csacsog valamelyik háborúról, ami szinte az egész osztályt nem érdekelte.

                    _______________

-Eléggé ellenséges voltál ma- jegyezte meg Shawn, miközben az utat figyelte. Hanyagul vállat vontam, mert egyáltalán nem érdekelt mit gondol.
Az autó üvegen keresztül figyeltem , a kimerülten batyogó embereket , melynek többsége hazafelé tartott.
Hallgattam a nagy csendet betöltötő motor búgást, míg Shawn váratlanul meg nem szólalt. -Apud miatt vagy ilyen?-

-Nincs jókedvem-ráztam le őt ennyivel.

-Azt vettem észre- ezután azt útnak szentelte minden figyelmét, míg én gondolkodtam.

-Egyébként- szólaltam meg hirtelen , ezzel megtörve a közénk beálló csendet.- Bocsi , a viselkedésem végett , de tényleg szar kedvem van. Mellesleg fáradt is vagyok , a mainap eseményeire is alig emlékszem-

-Persze, mert aludtál- mondta gúnyosan.

-Ne legyél undok-

-Nem vagyok az. Inkább kivagyok akadva. Van valami bajod amit nem osztasz meg velem. Ez pedig fáj , olyan érzésem van mintha nem bíznál bennem- markolat meg idegesen a kormányt.

-Ne is csodálkoz-

-Mi se vagyunk tökéletes pár , az fix- sóhajtott fel gondterhelten.
Kérdőn vezettem komor arcára tekintetem.

-Ezzel meg mire célzol?-

-Csak úgy mondtam- vonta meg hanyagul vállát.
Leparkolt a házunk előtt , majd kicsatolta az övét, utána nekem is segített.

-De udvarias vagy- forgattam meg unottan szemem.

-Pattanj ki rózsám- utasított jókedvűen.

-Ezt megjegyzem Shawn- mutattam rá ujjammal fenyegetően. Nem értem el vele sokat, hisz nem vett komolyan. Kiröhögött.

-Nagyon vicces- mondtam sértetten, majd kiszállva a kocsiból hangosan becsaptam magam után az ajtót.

-Hé Virágszállam! Ne a kocsin bosszuld meg irántam érzett haragod!- szólt utánam szórakozottan.
Haragos tekintettel néztem rá felmutatva középsőujjam.
Shawn válaszképpen egy légpuszit  küldött , majd elhúzta a csíkot.

                     _____________

Az éjszaka folyamán a telefonom  csipogógása keltett fel. Kómás fejjel  nyúltam kezemnel a készülékért.

Shawn: Haragszol tubicám?

Én: Bekaphatod Mendes!

Shawn: Ennyire nem lehetsz mérges.

Én: De hogy is nem.
Én: Tökfej voltál , úgy hogy megérdemled! Jah, és nem vagyok tubica.😑

Shawn: Rendben tubicám.
Majd szólj , ha nem hisztizel.😉😘

Én: Miért érzem azt , hogy ezzel csak bosszantani akarsz?

Shawn: Én? Bosszantani? Téged?

Én: Igen te!
Most is azt csinálod , ha nem vetted észre!

Shawn: Képzeldődsz tubicám. Biztos megrészegített a szerelem. 😁😂😉

Én: Téged meg mindjárt két pofon fog megrészegíteni!

Shawn: Tudom, hogy élvezed tubicám.  Ne tagadd😉

Én: Kezd visszatérni az egód Shawn. Nem gondolod?

Shawn: Képzeld nem.

Én: Holnap ezt még megbánod.

Shawn: Ejnye tubicám. Kezdesz bekeményíteni. 😂

Én: .....

Shawn: Imádlak szekálni.❤

Én: Jé... Azt észrevettem te seggfej !

Shawn: Nem egós vagyok,  hanem seggfej.  Egyre jobb tubicám. 😂

Én: : Tökfej!😑

Shawn: Én is szeretlek😂❤️

Én: Arg....

A továbbiakban nem írtam semmit, csak mérgesen ledobtam magam mellé a telefont , és lehunytam szemeim.

Érzelmek (S.M.) || ✓Where stories live. Discover now