<18>

2.3K 116 8
                                    

Újból hétvége, ami annyit jelent , hogy szombat van, és Adam megtartja a bulit. Szegény,  két napon keresztül győzködött , hogy Shawn is el jöhessen, mivel őt meg Shawn csesztette. Végül pedig vonakodva , de beleegyeztem, hisz úgyis fent leszek a szobámba. Rájöttem ez a bulis élet nem nekem való. Jó, néha jól jön egy kis kikapcsolódás , de nem ma.
Anya még péntek este elutazott munka ügyben , ezáltal egyedül maradtam , ha jól informált, akkor vasárnap hajnalban jön meg, addig is enyém az egész ház.

Az ágyamon nevetve olvastam az egyik könyvem mikor is, Adam rontott be. Amint belépett a szobámba megéreztem parfümje illatát, amitől elkezdtem köhögni.

-Tudom , hogy jó illatom van- mondta nagyképűen, mire csak a fejem ráztam.

-Oly annyira , hogy megfulladok-mondtam, miközben letettem a könyvem és törökülésbe helyezkedtem el az ágyon.

-Már csak pár nap- mormogja, mire kíváncsian néztem rá . 

-Tessék?!- néztem rá kérdőn, miközben arckifejezése megváltozott. Úgy nézett rám mint, ha olyat mondott amit nem kellett volna ami kicsit kíváncsivá tett.

-Semmi - legyintett.

-Oké- mondtam gyanakodva rá nézve.

-Biztos , hogy egész végig itt fogsz poshadni a szobádban,
míg mi bulizunk?-kérdezte arcom fürkészve.

-Úgy ,ahogy mondod- mondtam miközben aprót bólintottam.-Szóval ismertetem a feltételeket- mondtam, miközben Adam értetlenül nézett rám.

-Milyen feltételek? Nem volt szó feltételekről.- mondta szinte már felháborodva mire elnevettem magam.

-Szóval, nem akarom Shawn-t látni a szobám környékén,  sem a szobámban. Vigyázzatok a bútorokra, ne hányatok össze semmit , ne zargassátok a szomszédokat, reggel mire lemegyek legyen rend, ha nem lesz kiheréllek titeket. Világos?- kérdeztem, mire kicsit bizonytalanul bólintott.-Jó bulizást- mondtam rá mosolyogva.

-Meg lesz ...azt hiszem -mondta kicsit elgondolkozva.

-Na és , hogy állsz a csajozással?-tettem fel a kérdést, ami csak úgy beugrott. Adam kissé furán nézett rám.

-Öhm...egy éjszakás kalandok. Tudod, nem szeretnék kapcsolatban lenni-mondta, miközben zavartan meg vakarta tarkóját. Nem szólaltam meg csak hitetlenkedve bámultam rá, miközben nagyokat pislogtam.

-Az jó. Vagy is nem ,de....érted . Na mindegy-beszéltem  össze-vissza miközben kínosan felnevettem. Adam pedig csak szórakozottan figyelte reakcióm.

-Értem - mondta meg mindig vigyorogva. -Nekem jó, meg nekik is- vont vállat.

-He?-kérdeztem értetlenül rá nézve mire elnevette magát.

-Szóval, drága látos hugicám, most felvilágosítás következik - mondta mire még értetlenebb fejet vágtam.

-Ezt csak én nem értem ?- kérdeztem, majd kezdtem kínosan érezni magam. Nem szólt semmit, csak hozzám lépett közben utasított , hogy feküdjek hanyat. Jobbnak láttam azt tenni amit mondott. Ezután Adam könnyedén fölém mászott, miközben lábaim közé furakodott. -Mit csinálsz?- kérdeztem elnevetve magam, közben égett az egész arcom, amit kezembe temettem.

-Érted már?-hallom meg hangját, nem messze arcomtól.  Elvéve kezem pillantottam a kék szempárba.

-Valamit kapizsgálok - mondtam nevetve, mire ő kezét megtámasztva fejem mellett közelebb hajolt arcomhoz. Amitől gyorsabban kezdtem el venni a levegőt, és  szívem is hevesebben kezdett el dobogni. Olyan érzés fogott el, amit már Shawn közelében is tapasztaltam.

-Kapizsgálod?- kérdezte, miközben alsó ajkát beharapva vezette tekintetét szememről az ajkamra.

-Igen- mondtam szinte már suttogva és már én is ajkával kezdtem el szemezni.

-Amy?- kérdezte rekedtesen mire bele néztem szemébe.

-Igen?-kérdeztem , de nem válaszolt csak homlokát homlokomnak támasztotta.

-Nem tudok uralkodni magamon - suttogta,  miközben kissé eltávolodott , de még így is pár centire volt arcunk egymástól. 

Megbabonázva figyeltem a fellettem tornyosodó fiút aki újból arcomhoz hajolt.  Éreztem szapora levegő vételét, majd nem sokkal később rám nehezedett, ezáltal éreztem szíve gyors ütemét. Egyik kezével elsimította hajam fülem mögé, közben egyre közeleledett telt ajkával.

Érzelmek (S.M.) || ✓Where stories live. Discover now