AŞK KOKULU SEVDAM

1.4K 243 100
                                    

Selamünaleyküm güzel insanlar. Sabır gösterip yeni bölümü beklediğiniz için hepinize teşekkür ederim.

Bu bölümü ttygrub ve AyseDoru'a ithaf ediyorum.
 

      
İnşallah beğenirsiniz.

           KEYİFLİ OKUMALAR...
 

                 
TUFAN

    Zümra'yı güç bela ikna edip bir bardak kahve içmeye davet etmiştim. Zümra bu buluşmaya bile kısıtlama getirmiş, kahve bitene kadar otururum demişti. Sırf o biraz daha yanımda kalsın diye kaçınca türk kahvesi içiyorum bilmiyorum. Elimi kaldırıp garsondan bir Türk kahvesi daha getirmesini isteyecekken Zümra bana engel oldu.

"Tamam biraz daha kalacağım, içme artık."

Zümra'nın sözlerine tebessüm edip kucağımda oturan Hamza'nın başına bir buse bıraktım. Küçüğüm 3 ay içinde ne de çabuk büyümüştü. Zümra'dan buluşma sözü aldığımda Hamza'yı da beraberinde getirmesini istemiştim, küçüğümü çok özlemiştim.

Zümra beni bir başıma bırakıp gittikten sonra kaldıkları yeri araştırıp öğrenmiştim. 3 aydır da burada saklanıp gizliden gizliye onu takip ediyordum.

"Her sabah kapıma çiçek bırakan sen miydin?"

Bana kızmamasını dileyip başımı salladım. "Bendim."

"Bana da kendine de bunu yapma. Anla beni seninle bir geleceğim yok. Beni daha fazla zor durumda bırakmadan peşimi bırak lütfen."

"Sana her şeyi anlattım, neler yaşadığımı biliyorsun. Babam gibi seni de kaybedemem. Hayır, yalnız kalmak istemediğim için değil seni gerçekten çok sevdiğim için yanımda olmanı istiyorum. Saçlarıma, sakallarıma ak düştüğünde ellerinden tutmaya devam etmek istiyorum. Hamza'nın mürüvvetini beraber görmeyi, çocuklarımızı beraber büyütmek istiyorum."

Sıkkın bir şekilde nefes verdi, ani bir kararla masadan kalktı. "Yanlış yoldasın, biz diye bir şey olmayacak."

Onun gibi bende ayağa kalktım. "Sana doğru gelmeyen yanlışlarım neyse söyle, kendimi düzeltmeye hazırım."

Önce şaşırdı, sonra kendini toplayıp kendinden emin bir şekilde konuştu.

"En son alnın ne zaman secdeye değdi, Allah'ın emir ve yasaklarından haberdar mısın? Peygamber efendimizin (s.a.v.) sünnetlerini bilip hayatında uyguluyor musun? En son ne zaman Allah'a şükrettin, en son ne zaman tövbe için açıldı ellerin gökyüzüne. Allah için en son ne zaman iyilik yaptın?"

"..."

"Cevap bile veremiyorsun Tufan. Ben Hamza'yı Allah'a iyi bir kul olsun, ahiretini kurtarsın diye yetiştireceğim. Bu yolda bana yoldaş olacak kişi sen değilsin. Yaşadıkların bir sınav sabret, tövbe ve dua et. Rabbim merhamet sahibidir, onun kapısını çal. 'O'na giden hiç bir yol kapanmaz. İşte o zaman rabbim de nasip ederse biz olmak için bir şansımız olabilir."

Bir şansımız olabilir demişti. Gönlümde büyüttüğüm umuduma bahar gelmişti. Zümra kucağımda ki Hamza'yı alıp yanımdan uzaklaştığında hareketsizce gidişlerini izledim. Aylar sonra ilk defa yüzümde mütebessim bir ifade yerleşmişti. Onu kazanmak için bir umudum vardı artık. Ama önce halletmem gereken son bir iş kalmıştı.

PEYGAMBER ÇİÇEĞİ  ~Düzenleniyor~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin