SEN VE BEN

2.1K 337 182
                                    

İnstagram hesabım; https://www.instagram.com/peygambercicegiii/?hl=tr takipte kalın 😉

Arkadaşlar kitap kapağı değişmistir.
@aleynabayindir bu güzel kapak için teşekkür ederim😊 Emeğine ve yüreğine sağlık 😍😍😍

Arkadaşlar videoyu bu bölüm için hazırladım, izleyin lütfen 😍😍

"Saruhan ne işin var burada?"

"Seni almaya geldim."

Ellerimi göğsümün altında birleştirip sırtımı geriye doğru yaslayarak koltuğa daha çok yerleştim.

"Boşuna buraya kadar zahmet edip gelmişsin, hiç bir yere gitmiyorum."

"Belinay beni zor kullanmaya mecbur bırakma."

Kollarımı serbest bırakıp başımda dikilip duran Saruhan'a doğru döndüm.

"Sana gelmeyeceğim diyorum," dedim dişlerimin arasından tıslayarak.
Bana doğru eğildi, nane ve mentolün karışımını anımsatan nefesi yüzüme çarpacak kadar yakınıma gelip, " geleceksin," dedi davudi bir sesle.

İki koltuk arkamızda oturan adam yerinden doğrulup bize bakarak, " sessiz olun film izliyoruz burada," dediğinde Saruhan yerinden kıpırdamadan başını hafifçe adama çevirerek tehdit edici, şiddetli bakışlar atınca adam yerinde pusup kalmıştı.

Ardından yerinden doğrulup koltuğumun yanına asmış olduğum pardösümü çekip almış, pardösümün üstüne koymuş olduğum Tekin'in aldığı çiçek buketi yere düşmüştü. Gözlerim yerdeki çiçeğe takılmışken Saruhan bileğimden tutup canımı yakmadan beni yerimden kaldırmış, sinema salonundan çıkarmış, akabinde Tekin ve arkadaşlarım telaşla peşimizden gelmişlerdi. Mengene gibi bileğimi kavrayan Saruhan'ın elinden kurtulmak için çırpınıp dururken Tekin hiddetle bağırmıştı.

" Bırak kızı."

Saruhan'ın ani duruşuyla yüzümü sırtına çarpmıştım, bileğimi tutmaya devam ederken hızla Tekin'e doğru döndü.

"Kimsin lan sen?"

"Kimsem kimim, istemiyor seni. Bırak kızı."

Tekin bir kaç adımla aramızdaki mesafeyi kapatmış, şefkatle bana bakarken tutmam için elini uzatmıştı.

"Sana bir şey olmasına izin vermem, yanıma gel Belinay."

Arkadaşlarımız iki üç adım gerimizden korkuyla bize bakıyorlardı.

"Ne oluyor burada?" Dedi Beyza şaşkın ve öfkeli bir sesle. Bize doğru bir adım atmıştı ki Kayra Beyza'nın kolundan tutup onu durdurdu. Saruhan Tekin'in uzattığı eline bakarak alayla güldü, gülüşünde bile tehdit edici bir ton vardı.

"O elini çek yoksa kırarım," dedi sert ve kesin bir dille.

"Kır lan hadi," dedi Tekin biraz daha yaklaşarak.

Saruhan bileğimdeki elini ellerime indirip dikkatle beni arkasına doğru çekip Tekin'e doğru yaklaştığında aralarındaki mesafe sıfıra inmişti.

Öfkeyle birbirlerine bakan bu iki deli adam gözlerini karartmış, birbirlerine saldırmak için hazır ola geçmişlerdi. En ufak bir harekette birbirlerinin üstlerine atlamaları an meselesiydi. Ali, Hasan ve Kayra bu iki deli adamın yanlarına gelmiş, fakat bir tek Kayra aralarında durmaya cesaret etmişti, Saruhan'ın öfkesinden benim gibi onlarda çekiniyorlardı.

"Benim sevdiğim kadını yanımdan alıp gideceksin, üstelik elini tutup ona dokunarak ve ben arkanızdan bakacağım öyle mi?"

"Nasıl istersen öyle bak. Kızı hiç bir yere götüremezsin."

PEYGAMBER ÇİÇEĞİ  ~Düzenleniyor~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin