Licked from Husband?! (WARN! 15+) (4)

3.8K 165 28
                                    

Cuti sekolah bermula! Ani dan yang lain membuat keputusan untuk keluar bermain dahulu sebelum memulakan kerja rumah pada petang itu.

Ani: Bye Mama! Kami pergi main dulu! XD

Gempa: Hati-hati!!

Ani dan trio bersama Harru keluar meninggalkan rumah untuk bermain bola di padang. Gempa hanya memandang dari jauh. Sebaik baru setapak pusingkan badan dia pusing badan balik dengan muka berkerut-kerut.

Gempa: AKU DAH CAKAP JANGAN PANGGIL AKU MAMA DEKAT LUAR RUMAH!!! //////

Trio: LARII!!!!! XD

Gempa menggeleng kepala sambil mengeluh. Dia membuka apron yang sering dipakainya dan disangkut di dinding sebaik sahaja dia masuk ke dalam rumah dan memasuki ruang dapur.

Gempa duduk di meja makan dan makan puding yang baru sahaja dikeluarkan tadi. Masih sejuk. Puding oren~ OqO

Gempa: Ittadakimasu~ >w<

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gempa: Ittadakimasu~ >w<

Gempa mengambil sudu berlogo tanah yang disedia khas di sebelah puding dan terus mencedok puding segar itu. Disuap dengan penuh kasih sayang(?) dan dikunyah dengan penuh nikmat. (Aku pulak yang terliur sekarang... QqQ)

Gempa menghayati puding yang dimakannya tanpa dia sedari dirinya diperhatikan oleh susuk tubuh yang sedang bersandar di dinding sambil berpeluk tubuh. Seketika dia ketawa kecil melihat gelagat Gempa yang dibuat mimik muka macam-macam.

Gempa baru perasan akan kehadiran orang itu sebaik terdengar suara ketawa kecilnya. Apabila dia memandang orang itu, terus memerah wajahnya menahan malu.

Gempa: Err...apa kau buat dekat situ Halilintar? ////

Hali: Huh? Aku ke? Tengah tengok pertunjukkan mimik muka paling comel ni. Siaran langsung. Takpelah...kau teruskanlah makan. Aku nak sambung tengok muka apa pula dia akan tunjuk lepasni. (grin)

Gempa sudah memerah mukanya malu. Malu akan tindakannya diperhatikan oleh orang yang dia tidak sangka-sangka. Namun dia berpura-pura seperti tiada apa yang berlaku dan terus memakan puding orange nya.

Halilintar berjalan menghampiri Gempa. Dia memandang Gempa yang sedang makan puding. Iris rubynya memandang iris gold Gempa. Gempa juga tidak kalah pandang iris ruby Halilintar. Seperti sedang berbual sesuatu melalui eye contact.

Hali: Ok.

Halilintar berjalan menghampiri peti sejuk dan membukanya. Dia dapati terdapat puding strawberri yang menyelerakan di dalamnya. Tanpa membuang masa Halilintar mengambil puding tersebut lalu dia membawanya dan duduk di sebelah Gempa yang masih menikmati pudingnya.

 Tanpa membuang masa Halilintar mengambil puding tersebut lalu dia membawanya dan duduk di sebelah Gempa yang masih menikmati pudingnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hali: Kau buat ke?

Gempa: Ha'a. Biasa-biasa je. Tu pun 2 ni je. Sebab nak habiskan buah dalam peti sejuk tu. Dan kalau lapar tu pergilah cari sendiri dalam peti. Jangan tunggu eye contact dengan aku dulu baru nak cari. =-= (suap puding dalam mulut)

Hali: Kau sendiri faham maksud mata aku kan? Dah-dah. Nak makan ni. Ittadakimasu.

Halilintar merasa suapan pertama dari isteri tercinta //plakk! :v dan itulah puding yang paling sedap yang tidak pernah dia rasainya. Sebelum ini Hali kurang makan benda manis takut kesihatan namun isi di dalam puding ini kurang manis tetapi manis dan kelazatan buah itu amat menambat selera.

Hali: Sedap....ekhem! Pandai kau buat. /////

Gempa hanya rolling eyes mendengar respon Hali. Tak berkesanlah!

Gempa: Makan jelah. -_-

CUPP~

Gempa: 0///////0

A P A K A H ? Halilintar just?! Baru?! Baru cium Gempa?!! //////w///////

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A P A K A H ? Halilintar just?! Baru?! Baru cium Gempa?!! //////w///////

WARN! RATE 15 DETECTED!

Hali: Kau bising sangat.

Gempa: Ap-apa...? Uhh...cakap jelah. Aku boleh-

Tanpa sempat Gempa mengalihkan pandangannya sekali lagi Halilintar menarik dagu Gempa berpaling ke arahnya dan menjilat pipi Gempa yang ada kesan puding itu. Muka Gempa lebih merah dari tadi.

Selesai menjilat, Halilintar memandang Gempa sambil grin. Semakin lama dia menghampiri wajah Gempa.

Gempa diam kaku. Tidak tahu apa harus dibuat dan menanti apa yang 'bakal' diperolehinya. Otaknya tidak dapat proses kejadian yang sedang berlaku pada waktu itu.

KISS~            (auhors: Awww~ ////w////)

Kedua bibir mereka berdua bertemu dan dengan lembut Halilintar mencium bibir Gempa.

Gempa ingin membantah namun dia tidak tahu kenapa dirinya tidak ingin terlepas peluang berharga itu. Jadi dia dengan rela hati membiarkan tingkah laku Halilintar. Kedua tangannya melingkar di bahu Halilintar  untuk mendekatkan lagi ciuman mereka.  Saja dibuka mulut untuk membenarkan Halilintar memasuki rongga mulutnya. Mendapat peluang, Halilintar terus memasuki mulut Gempa dan dengan rakus mencium Gempa penuh nikmat.

Di dapur itu hanya dihuni dengan bunyi ciuman yang dikeluarkan oleh Halilintar dan Gempa bersama.

Tiada siapa yang mengintip mahupun mengganggu mereka. Ya. Tiada siapa. Hanya mereka berdua. Ais? Oh lupa...dia sudah tidur. =w=

END RATE 15!

END!

==========

K.Zie: Hohoh~!! Puas hati akak dapat buat part ni! =w= Kan Ani kan?

Ani: (angguk sambil nosebleed)

Halilintar X Gempa HAPPY FAMILY! (HaliGem) [✅✔✅]Where stories live. Discover now