Backstage Behind Forgiven Date!

1.2K 84 40
                                    

Ani: Haahhh...Mama. Lain kali janganlah malu-malu. Buat je. ^^'

Gempa: S-sorry Ani...aku tak boleh tengok muka Halilintar... //////

Hali: Lyubov' aku malu-malu tengok muka aku...? What is this feeling? It feels like...

Entah kenapa Hali rasa kebahagiaan menyapa dirinya. X'D

Taufan: Apa yang kau nak keluhkan sangat Ani?

Ani: Hmm...banyak scene yang terpaksa di delete dan dibuat berulang-ulang sebab Mama. ^^' Takpe Mama, Ani takkan salahkan Mama. Lagipun Papa juga puncanya... =_='

Hali: Eh? Aku pula... =_=*

Ani: Betullah kan? Tengok balik beberapa scene yang kena buat banyak kali ni!

===FLASHBACK SCENE===

Ingat lagi scene Gempa buat air? Jom layan!

Gempa meneruskan kegiatan membuat airnya. Dimasukkan cecair berperisa buah di dalam jug selepas dipanaskan air. Kemudian dia memasukkan beberapa sudu gula dan sebaik sahaja air sudah panas, dia kemudian menuangkan air panas di dalam jug. Yang terkahir dia memasukkan ketulan ais di dalam jug itu untuk menjadikan air sejuk.

'Lepastu aku akan bawa air ni ke- EEEHH?!!'

Gempa: H-Halilintar!! /////// (shock)

Hali: Sorry Gem, aku tak boleh kalau tak dapat peluk kau time kau masak atau buat air... =w= (peluk Gempa dari belakang)

Ani: CUT!!!!

===

Ani: Eh, kita ada tertinggal 1 scenelah!

Taufan: Scene apa?

Ani: Yang Papa tengah telefon seseorang tu!

Gempa: Kau telefon siapa?

Hali: Zie.

Gempa: Untuk?

Hali: Minta tolong hentikan ferry wheel waktu kita di bahagian paling atas.

Gempa: Ooh..tapi macam mana dia buat?

Hali: Err...

FLASHBACK

K.Zie: TEPI WOI TEPI!!! SHIP AKU ADA DALAM TU!!! TEPI ATAU AKU TEMBAK SEKOR-SEKOR!!

All kec. Zie: (lari bertempiaran)

Ani: Ya Allah sabar kak!! >A<'

END FLASHBACK

Ani: Nak tercabut jantung aku rasa time tu... =A='

===

Ingat lagi scene Hali kena paksa masuk rumah hantu? Sebelum sempat diorang masuk dan bayar... Ini yang terjadi...

Hali: UUUMMMMIIII~!!! HUWAAAA~!! NANAK!!! HALI TAKOOOOOTTT~!!!

Gempa: H-Halilintar~! ><' Kalau tak nak masuk pun tak payahlah sampai macam budak!!

Ani: Ya Allah anak siapa sesat ni weyh!!

Solar: Blaze! Taufan! Tolong aku lepaskan Hali dari pegang pintu rumah hantu ni!!

Blaze&Taufan: OKE BOSS!!

Hali: YA ALLAH!!! AKU HANYA INSAN BIASA YANG PENUH DOSAAAA~!! SELAMATKANLAH AKU!!!!! HUWAAAAAAAAA~!!!!!!! TAK NAK MASUK SORANG-SORANG~!!!

Hikari: WOI!! Gempa ada dengan kau jugaklah!!

Hali: Oh yeke? Ok jom masuk. (tarik Gempa masuk)

Gempa: Eeehh?? OAO' (kena tarik)

Halilintar X Gempa HAPPY FAMILY! (HaliGem) [✅✔✅]Where stories live. Discover now