Ani: WUUUTTT~!!! NANTI DULU READERS SEKALIAN!! (stop readers)
K.Zie: Akak nak berikan warning pada kamu semua yang chapter ini ada BUWAAAANYAAAAAKKK unsur dewasa. :3
Ani: Chapter ini sepenuhnya idea Kak Zie jadi Ani cau~ (lari)
K.Zie: .... 😅... Err...jadi korang hati-hati ya~ akak takde niat nak ambil 'innocent' korang~ 😘😂
Taufan: Haih! Cepatlah mulakan! Tak sabar nak saksikan adengan HaliGem NSFW ni!!!
K.Zie: Ay! Bukan NSFW lah!! Takkan nak letak part tu dalam citer ni? ^////^' Biasa-biasa saja romancenya readers.
Solar: Biasa-biasa pun ada bahayanya juga... 😑
K.Zie: Err...Jadi korang hati-hati ya? ^^' Enjoy! Jangan marah akak~
==========
Di ruang tamu, kelihatan Gempa sedang membaca buku matapelajarannya di atas sofa sambil duduk bersila. Terlalu khusyuk dia membaca dia tidak sedar bahawa seseorang menghampirinya.
Iris seseorang itu merah menyala dan pandangannya dingin dan amatlah menggerunkan. Setapak demi setapak dia menghampiri si iris emas dan sebaik sahaja dia tiba di belakang Gempa.
Gempa: Eh? (terkejut)
Gempa merasakan ada seseorang yang datang dan memeluknya dari belakang dan dia dapat rasai wajah orang itu kerana haba dari pernafasan hidungnya berdekatan dengan leher putihnya.
Gempa cuba melirik dan dia dapati seseorang yang memeluknya itu berjaket hitam dan bercorak kilat berwarna merah-putih.
Gempa tersenyum sambil memeluk lengan yang sedang memeluknya itu.
Gempa: Kenapa ni...?
Orang itu tidak memberikan respon. Hanya meletakkan kepalanya di atas bahu Gempa dan menghirup bau wangi Gempa. Mesti Gempa baru sudah mandi. Masih wangi bau shampoo.
Gempa: Halilintar...?
Orang itu a.k.a Halilintar memejamkan matanya dan mengeratkan lagi dakapannya kepada Gempa.
Gempa: Halilintar? Kenapa ni?
Hali hanya diam. Gempa semakin hairan. Dia cuba ingin melepaskan diri dengan cara lembut tetapi nihil. Tidak berjaya.
Gempa: Halilintar...? Hey, kau ok ke tak ni?
Hali: Hmm...
Gempa: Hm je? Eh, kenapa ni? Cakaplah dekat aku.
Hali: ...
Hali masih berdiam diri. Ini membuatkan Gempa mendengus kesal. Kemudian Gempa meneruskan kembali aktivitasnya yang tergendala tadi sehinggalah dia terdengar suara Hali di sebelah telinganya.
Hali: Lyubov'
Gempa: Hm?
Hali: Kau benci aku ke?
Gempa: Tak. Kenapa?
Hali: ....
Gempa: ....
Hali: Can we have our own child?
YOU ARE READING
Halilintar X Gempa HAPPY FAMILY! (HaliGem) [✅✔✅]
FanfictionStatus: COMPLETED (don't ask for more update again) Cover book by: @FarahArts/Wattpad This is how my HaliGem AU storyline is. All of the storyline originally created by me! No negative comments and haters allowed! Don't like? Don't read! WARN! ...