Zaciskanie więzów - 18

469 48 110
                                    

(⬆⬆⬆⬆ Ale ta piosenka mi się kojarzy z Coaster 😍 omg)

Całą noc nie mogłam spać bo myślałam o tej książce.
Całą noc.
Rano wstałam z worami pod oczami i szczęśliwa dorwałam się do laptoka po czym  rozpisałam się z takim entuzjazmem jak nigdy.
Z wielkim bananem na ryju podjarałam się tym, że w końcu udostępnię rozdział tak wcześniej.
Ni chuja.
Mój komputer, akurat wtedy postanowił się aktualizować.

Trzy godziny.

Dzięki.

°°°

- Ale wasz medyk zabronił mi się przeciążać!

Arcee jakby głucha na moje słowa zadała mi niezwykle bolesny cios w brzuch. Zmroziło mnie, a ja z głośnym okrzykiem padłam na ziemię otulając podbrzusze.

Ta stała nade mną patrząc z odrazą na moje wijące się ciało.

- Woah. - Mruknęła fembotka nużącym głosem.
- Jesteś bardziej beznadziejna niż się spodziewałam.

Udało mi się podnieść wzrok by spojrzeń na nią z jawną nienawiścią. Też mi trener. Teraz miałam ochotę ją rozszarpać.

Jeden z botów stojących przy ścianie poruszył się niewygodnie.

- Twoim podstawowym błędem jest to, że czekasz aż przeciwnik do ciebie podbiegnie i nic nie robisz - Powiedział Bulkhead po chwili, zwracając na siebie naszą uwagę.

Razem z Bumblebee i Jackiem postanowili "Nadzorować nasz trening i pilnować, abyśmy się nie pozabijały". Zupełnie nie mam pojęcia jak niby Jack miał by temu zapobiec, ale zapewne po prostu mu się nudziło. Jednak po moim tysięcznym upadku postanowił razem z żółtkiem grać w karty.

- Dlatego, że zabroniliście mi uciekać! A poza tym myślałam, że będę trenowana, a nie wbijana w podłogę! - Nawrzeszczałam na mecha, przyciągając na chwilę spojrzenia pozostałej dwójki.

Bulk stał z założonymi rękoma patrząc na mnie współczującym wzrokiem powiedział.
- Bo masz nauczyć się szybko zlikwidować przeciwnika, a nie go zgubić...

- Ale to część mojej taktyki, co poradzę!

- A ile razy miałaś okazję ją sprawdzić? - Zapytał unosząc łuk optyczny.

Otworzyłam usta by coś powiedzieć, ale uświadomiłam sobie, że zostałam zagoniona w róg. Prychnęłam, próbując nie dać tego po sobie poznać.

- Możecie przestać się kłócić? Trudno się skupić przy takim jazgocie - Udzielił się nastolatek.

- Cicho bądź Jack! Teraz dorośli rozmawiają!

Jego brwi prawie złączyły się z linią jego nosa, a on już wstał by rozpocząć kolejną dramę, ale mech postanowił go uprzedzić.

- Myślę, że powinnaś przestać na wszystkich krzyczeć... - Zaczął delikatnie Bulk.
- Chcemy dla ciebie do...

Wycelowałam dziko w niego palcem.
- Nikt cię nie pytał o zdanie Shrek!

- Hej!... W sumie nie wiem czym mnie nazwałaś, ale hej!

- Przestańcie marnować mój czas! - Dołączyła się Arcee

- * Beep Beep Beep* - Udzielił się Bee.

Podniosłam się na drętwych nogach, nadal jedną ręką trzymając podbrzusze. Mniejsza femme od razu zareagowała i ustawiła się w pozycji ofensywnej.

Pozytywna Postać | TF - Prime (2018) ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz