{שלישי בבוקר}
"לא דיברנו בסוף" סהר אמר כשלקח מגש והתקדם לכיוון האוכל.
"נדבר בהפסקה" עניתי ביובש והתיישבתי בשולחן, מחכה שסהר יבוא.
"בוקר טוב יפה שלי" קולה של אמה נשמע והיא הניחה את המגש שלה ליד המקום שלי. "עוד פעם את?" סהר פתאום אמר והניח את מגשו בכעס במקומו. "תירגע" אמרתי מגלגלת עיניים ואמה פחדה לשבת. "בוא מאמי" אמה אמרה לאלאור. חשבתי שאלאור וסהר חברים בהתחלה. כנראה שרק 'מכרים'.
"בואי רגע" סהר אמר לי כשהתחלנו לאכול ודיברתי עם אמה ואלאור.
"לא עכשיו, אני מדברת איתם" אמרתי וחזרתי לעיסוקיי. "אל תתנגדי לי" אמר עוד שנייה צועק. "די סהר, תן לי שנייה לדבר איתם" אמרתי גם אני עוד שנייה מתעצבנת. "בואי עכשיו!" צעק וקם ממקומו, מתקדם למקום שלי ולוקח אותי בכח אל עבר החצר האחורית. "סהר די!! תעזוב אותי!!!" צעקתי וכולם הסתכלו עלינו אך לא עשו עם זה דבר. מפגרים.
"מה?! מה אתה רוצה?!?!?" צעקתי עליו כשהעיף אותי אל הקיר בחוזקה. תוך שנייה הוא נצמד אליי ממש והתחיל לנשק אותי צרפתית.
ניסיתי להתחמק אבל הוא חזק. פאק.
הוא הרים לי רגל אחת והתחיל לנשק אתי את הצוואר באגרסיביות אך גם בעדינות והוא סימן את גופי. נאנחתי בשקט.
הרגשתי את בליטתו שרק מתעצמת מרגע לרגע. "תטפל בו" אמרתי לו נאנחת והוא חייך. "את יודעת מה יוריד אותו" אמר בקול צרוד ונמוך. "אנחנו לא הולכים לעשות את זה עכשיו" אמרתי והוא הרים את ראשו מצווארי והסתכל עליי כאילו אמרתי משהו לא במקום. "את שוב מתנגדת?" שאל עצבני ונצמד אליי והרגשתי כאילו הוא בתוכי ונאנחתי.
"סהר, בוקר!" אמרתי מבהירה לו את המצב אבל הוא צקצק בלשונו. "אתה יודעת שזה לא מעניין אותי" אמר.
"קודם אתה חייב לי הסברים" אמרתי שנייה לפני שהוא בא לנשק אותי.
"הסברים? על מה" אמר וגלגל עיניים. "למה אתה כזה עצבני? עשיתי לך משהו שאתה ככה?" שאלתי ברוגע. וואי, כל כך לא מתאים לי!!
"כבר אמרתי לך שאת משגעת אותי" אמר והחזרתי לו מבט של 'תפסיק'.
"לא רציתי את התשובה הזאת, אני שאלתי למ--" באתי להגיד אבל הוא קטע אותי, "לא נורא, תתמודדי" אמר ונישק את שפתיי ברכות, אוחח הצמרמורות האלה שהוא עושה לי.
"אני יודע למה את מתכוונת, ואני מצטער על זה" אמר והסתכל הצידה. "מה? מה אמרת?" שאלתי מצחקק ומשועשעת מהעובדה שהוא מצטער על משהו. "שאני מצטער על איך שהתנהגתי.." אמר בקושי וצחקקתי. "מה את צוחקת?!" צעק עליי והפסקתי כמו ילדה קטנה. "תנמיך תטונים" אמרתי רגועה והוא גלגל עיניים.
"אכלת טוב?" שאל. "זה באמת מעניין אותך?" שאלתי בחזרה וגלגלתי עיניים. "בערך, פשוט חדר האוכל נסגר וכולם יוצאים החוצה" אמר ואחרי שנייה שמענו את כל הסוהרים יוצאים החוצה. "פששש, גאון" אמרתי ושמענו קול עבה שקורא לסהר.
"אני בא אחי" סהר צעק לו והחזיר אליי את המבט. "תיזהרי כשאת חוזרת, שלא יתפסו אותך" אמר לי בקול הזה שלו ובאתי ללכת אבל הוא תפס אותי בכח ובשנייה נישק את שפתיי והשאיר אותי אדומה מסביב לפי. "עכשיו לכי" אמר לי והסתכלתי עליו המומה. "מאמי, אני לא עוד אחת מהזונות שלך, דבר אליי יפה" אמרתי מגלגלת עיניים ובאה ללכת אך עוצרת כשצבט אותי בחוזקה בתחת. "בואי רגע" אמר וחייך חיוך זדוני. "קוראים לך" אמרתי ושנייה אחרי באמת קראו לו חברים שלו. "בלילה אנחנו כאן" קבע והנדתי בראשי בידיעה שאני לא יכולה עליו ובאמת ניפגש כאן בלילה.
----------
אשמח שתכתבו לי איך יצא❤
YOU ARE READING
גם כן את
Romance{גמור!} 1# נוער - 13.11.2018 1# חיים- 22.11.2018 1# פשע- 28.11.2018 1# זוג- 29.1.2019 1# רוע- 23.2.2019 1# כלא- 13.3.2019 1# את- 7.4.2019 1# רומנטיקה- 21.5.2019 •"אל תעצבני אותי" אמר בקול האלוהי שלו. "לא עשיתי כלום" עניתי בכעס. הוא כרך את ידיו סביב...