פרק 26

3.8K 139 1
                                    

"האקסית הזונה שלך אמרה לי להתרחק ממך כאילו אתה מסוכן!" אמרתי לסהר עצבנית. "מה?! מה נראה לה?!" הוא קם וצעק. תוך שנייה הוא תפס אותי ביד ועברנו אל מעבר לגדר והוא הלך ישר לנופר. "מי את שתגידי לה להתרחק ממני, הא?! את זאת שצריכה להתרחק!" צעק עליה והיא השתתקתה מפחד. "על מה אתה מדבר? מה אמרתי לה?" היא הכחישה. "את כזאת מטומטמת. את כזאת קטנה לידה, אז מי את שתגידי לה להתרחק, הא?!" צרח עליה וחייכתי. "מה את מחייכת, זונה" נופר אמרה לי וסהר העיף לה כאפה. "זו פים אחרונה שאני שומע אותך מדברת אליה ככה. מובן!?" צעק את המילה האחרונה והוא הנהנה בפחד.

{יום ראשון, אחרי חודש}
"עוד חודש את הולכת, יפה שלי" סהר אמר לי בהפסקה כשהתיישבנו על הרצפה. "כן, הא" אמרתי מבואסת. נשמע מוזר אבל... אני לא רוצה ללכת. אני רוצה להישאר פה עם סהר.
"אני אתגעגע אלייך" אמר לי והסתכלתי עליו עוד שנייה בוכה. "אל תדבר כאילו היום אני הולכת. בבקשה" אמרתי מתקרבת אליו לחיבוק.
"אני אוהב אותך" אמר נושק לראשי ואני המרתי את הראש כדי שינשק אותי בפה.
"צרפתית" אמרתי שנייה לפני שהוא נישק אותי והוא חייך.
שפתיו נגעו בשלי ולשונו נגעה בשלי. זה היה מושלם. אני אוהבת את זה.
שפתי התחתונה נתפסה בשפתיו ולשונו ליקקה את שפתי. שאלוהים יעזור לי, אני בעננים.
"לתאים!" שוטר אחד צעק אבל סהר לא וויתר וסיים את הנשיקה לאט כמו שצריך.
"אנחנו נמשיך אחרי זה" לחש לי וחייכתי.
יצאנו בחזרה לתאים ואז...
"את לא היית אמורה לצאת דרך הדלת של הבנות?" השוטר שהיה בכניסה שאל אותי. "א.. אני?" שאלתי והכחשתי. "תבואי איתי בבקשה למנהל" השוטר אמר לי. "רגע, אני ביקשתי ממנה שהיא תבוא" סהר אמר לו והסתכלתי עליו במבט של 'מה אתה עושה'. "זה לא קשור. אם היא עברה את הגדר זה העונש שלה" השוטר אמר לו ולקח את ידי והלכנו למנהל בית הכלא.
••••••••••
"זה עונש של עוד שבוע בבית הכלא. גם ככה את אמורה לצאת בעוד חודש... לא חבל?" המנהל אמר לי ועשיתי את עצמי עצובה.
"משוחררת" הוא אמר, "וזו פעם אחרונה שאת עוברת אל מעבר הגדר" הזהיר אותי והנהנתי.
חזרתי מהר לסהר והסברתי לו את הכל. אבל... עכשיו לא נוכל להיות ביחד בהפסקות...
"אז נהיה ביחד בלילה" סהר אמר וחייכתי. "אבל אני אסבול בהפסקות בלעדיך..." אמרתי עצובה והוא חיבק אותי. "גם אני" מלמל והידק את אחיזתו.

נכנסנו לתאים ונשכבתי במיטה, חושבת על איך אוכל להתנהל בלי סהר בהפסקות. אבל גם חושבת על אמה. אני לא רוצה להיות בריב איתה... זה גם יעזור לי להעביר את הזמן בהפסקות, אני אדבר עם אמה במקום סהר.

גם כן אתWhere stories live. Discover now